XXL Nutrition

test e 500mg ew + winny kickstart als eerste kuur

Bezoekers in dit topic

didano123

Novice
Lid geworden
22 mei 2013
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
hallo iedereen,

ik zou me even voorstellen ik ben dian ik ben 22 jaar oud en train al tegen de 4 jaar aan. ik heb besloten om voor mijn eerste kuur te gaan en hier had ik wat vraagjes over.ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

is test e 500mg ew + winny orals 50mg ed als kickstart een goede kuur? ik weet dat altijd word aangeraden om test only te doen maar ik zou graag willen kickstarten, is winny een geschikte kickstarter. (mijn keuze voor winny is dat ik niet teveel vocht mee wil pakken zoals bij dianabol).

is het beter om de test om de 7 dagen te injecteren of om de 5 dagen. vanwege halfwaardetijden?

wat is jullie mening over dit kuurschema?

week 1-10 test e 500mg ew
week 1-4 winstrol tabs 50mg ed
week 12-16 40mg of 20mg nolvadex ed?

qua voeding zat ik zelf te denken aan een 750 kcal plus bovenop mijn onderhoudsniveau. is dit een aan te raden hoeveelheid om vet vrije massa te gainen dus zo min mogelijk vet of zeggen jullie beter pak je een ander aantal kcal meer of minder.

qua eiwitten ga ik richten voor 3g eiwitten per kg, maar wat voor de vetten, is hier ook een richtlijn voor of is dit relatief willekeurig.

alvast hartelijk bedankt
 
Laatst bewerkt:
Beste is zo vaak mogelijk injecteren omdat dat stabielere bloedwaardes geeft.

Maar goed, met ethanaat werkt zowel e5d als e7d prima. Desnoods zet je volgende kuurtje test e5d en deze e7d merk je het verschil wel..
 
Zou test e 2x per week injecteren, bijvoorbeeld maandag en donderdag. Zoals I Xzyzx I al zegt.

Verder is het een goede kuur.

Zou nolva 3 weken laten lopen, eerste week op 40mg en laatste 2 weken op 20 mg.

succes!
 
Nolva gewoon gelijk houden in je nakuur :)

Test indd 2x per week zetten!
 
Zou test e 2x per week injecteren, bijvoorbeeld maandag en donderdag. Zoals I Xzyzx I al zegt.

Verder is het een goede kuur.

Zou nolva 3 weken laten lopen, eerste week op 40mg en laatste 2 weken op 20 mg.

succes!

Dan wel de dosis ook hierop aanpassen en niet elke ma en do 500mg gaan injecteren...
 
dus 2x per week is beter vanwege de stabielere bloedwaardes, dit worden dan 2 injecties van 250mg per keer neem ik aan?

en qua voeding wat raden jullie aan als een kcal overschot om massa te pakken maar zo goed als alleen vvm dus min mogelijk vet gain
 
doe gwn 1x per week man zowiezo je gaat veel last krijgen van de injecties door de virgins muscle laat staan dat je 2x pw kan injecten
 
doe gwn 1x per week man zowiezo je gaat veel last krijgen van de injecties door de virgins muscle laat staan dat je 2x pw kan injecten

Zit zeker wat in :)
Mijn eerste was ook gewoon 1x pw
 
oke dan word het gewoon 1x per week elke 7de dag dus, maakt het nog uit op wat voor een tijdstip ik injecteer zat zelf aan zondag avond te denken.

en nog voedingtips?
 
Idd, als je zegt sustanon 2x per week kan ik dat begrijpen maar test-e niet

Omdat de hoeveelheid test na 7 dagen minder dan de helft is vergeleken met vrij snel na inject.

Neemt niet weg dat je altijd de vraag hebt of t wel/niet nodig is. De 1 is gevoeliger voor wisselende waardes dan de ander..
 
oke mensen allemaal bedankt maar ook angezien het mijn eerste kuur word hou ik het bij om de 7 dagen injecteren

hebben jullie nog verdere tips voor me qua voeding?

en nolva 4 weken lang gelijk houden tijdens nakuur of eerste 2 weken 40mg per dag en laatste 2 weken 20mg per dag?
 
doe gwn 1x per week man zowiezo je gaat veel last krijgen van de injecties door de virgins muscle laat staan dat je 2x pw kan injecten


Wat een poep, eerste 3 injecties zal je misschien er last van hebben. Wanneer je vaker in de zelfde spiergroep injecteerd zal je de 2e keer een stuk minder last van hebben. Je zet maar 1ml test e per keer bij een 2 weekelijkse injectie...

Ik blijf bij 2x in de week injecteren. Injecteren valt super mee. Eerste keer zal je 2 dagen last hebben, maar ik kon prima benen trainen de dag erna voelde enkel irritant bij het lopen. 2x per week injecteren zorgt voor stabielere bloedwaardes. Minder schommeling is ook minder bijwerkingen.
 
Twee keer per week injecteren betekend minder sides.
Virgin muscle is een onzin reden om niet 2x per week te gaan, je zal toch echt moeten injecteren.

Winstrol kan je prima mee kickstarten.
 
oke mensen allemaal bedankt maar ook angezien het mijn eerste kuur word hou ik het bij om de 7 dagen injecteren

hebben jullie nog verdere tips voor me qua voeding?

en nolva 4 weken lang gelijk houden tijdens nakuur of eerste 2 weken 40mg per dag en laatste 2 weken 20mg per dag?


nolva gewoon 4 weken op 20 mg per dag, is meer dan zat.

voeding als volgt:
40/40/20 voor bulk
50/30/10 voor cut

Ik zal als ik jou was 2 a 3 gram eiwitten per lichaamskilo aanhouden.
dierlijke eiwitten (kip/kalkoen etc)
vis eiwitten
zuivel eiwitten
shakes etc

Dit was ook mijn eerste kuur, alleen winny aan het einde ipv kickstart!
Als ik jou was gewoon 2 x per week injecteren, is goed te doen. Beter voor je bloedwaarders, en voel je over het algemeen wat lekkerder.

succes!
 
oke ben ervan overtuigd ik ga toch voor 2x per week prikken i.v.m bloedwaardes en daardoor minder sides.

wat isdan het beste om te prikken dinsdagavond en zaterdagavond?
 
oke ben ervan overtuigd ik ga toch voor 2x per week prikken i.v.m bloedwaardes en daardoor minder sides.

wat isdan het beste om te prikken dinsdagavond en zaterdagavond?
Dat maakt niet zoveel uit.

Voeding:
3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht.
1 gram vetten per kg lichaamsgewicht.
De rest van de calorieën aanvullen met koolhydraten, totdat je 1000 kcal boven onderhoud zit.
 
heel erg bedankt tythor,

ik neem aan dat er wel een aantal dagen tussen moeten zitten toch tussen de injecties?

en 1000kcal boven onderhoud dus? zorgt dit niet voor een relatief hoge vetgain dan? probeer namelijk wel droge massa te pakken zonder al teveel vet?

alvast bedankt


Dat maakt niet zoveel uit.

Voeding:
3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht.
1 gram vetten per kg lichaamsgewicht.
De rest van de calorieën aanvullen met koolhydraten, totdat je 1000 kcal boven onderhoud zit.
 
Back
Naar boven