MuscleMeat

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In een cruise merke ik geen verschil, gewoon roa erbij pakken. De enige manier. b5, zink, biergist,hormoonzalfjes, antibiotica... werkt allemaal niet. Merken of doseringen, vergeet het. Wanneer je het in deze mate hebt, blijft het komen..en lang na je kuur ook aanhouden. Worden aardig wat littekens..
Ik vermoed dat je spreekt uit ervaring?

Ik denk dat ik dan maar een keertje contact ga opnemen met een derma, en alles open en bloot ga geven zodat we de bullshit kunnen skippen.
 
Ik vermoed dat je spreekt uit ervaring?

Ik denk dat ik dan maar een keertje contact ga opnemen met een derma, en alles open en bloot ga geven zodat we de bullshit kunnen skippen.

Je moet het gewoon tactisch spelen. Zeggen dat je acne hebt en er al alles aan gedaan hebt om er vanaf te komen; je voeding aangepast, biergist, minocycline en benzylperoxide helpen niet etc.
Dan zijn de enige opties om je of een microdermabrasie behandeling of ROA te geven.
 
Ik vermoed dat je spreekt uit ervaring?

Ik denk dat ik dan maar een keertje contact ga opnemen met een derma, en alles open en bloot ga geven zodat we de bullshit kunnen skippen.

Ja natuurlijk.
 
Met zo`n rug zou je kunnen zeggen ik kuur nooit meer. Maar heb wellis gelezen dat hgh zuiverend werkt dus misschien alleen kuren icm hgh?
 
Met zo`n rug zou je kunnen zeggen ik kuur nooit meer. Maar heb wellis gelezen dat hgh zuiverend werkt dus misschien alleen kuren icm hgh?
Koop ik liever roa. Goeie HGH is peperduur en heeft nog weinig zin op deze stats.
 
Nakuur - Week 3.

Alweer snel een update, ik weet het, maar er zijn wel enkele dingen de moeite waard om te delen.

Kracht & Gewicht:
Ik merk dat mijn gewicht erg variabel is. Soms sta ik lekker vol op, op 78/79kg, en op andere dagen zoals vanochtend weeg ik dan 76,2kg. Erg vreemd.
Ben sinds vorige zondag ook begonnen met creatine weer aangezien ik hier toch nog enkele potten heb staan, ben benieuwd wat dat zal betekenen voor de weegschaal.
Na de slechte trainingen van vorige week, toch weer enkele mooie gewichtjes geplasseerd.
Incline DB Press: 10x 34kg's
Incline BB Press: 8x 80kg
Clean & Jerk: 10x 60kg
Lat Pulldowns: 8x 80kg
Bent over BB Row: 8x 80kg
En degene waar ik het meest trots op ben:
EZ Bar Curls: 10x 30kg

Desalniettemin is het nog steeds niet fijn de kilos te zien wegsmelten op de weegschaal. Omdat het zo variabel is is het moeilijk te bepalen wanneer ik wat verlies.

Gevoel & Mentaliteit:
Gevoelsmatig al iets beter deze week. Libido en eetlust is nog steeds 0, wat ik erg schokkend vind. Tijdens het kuren kon ik geen 30 minuten wat doen zonder te willen gaan eten. Nu zou ik echt makkelijk 3 dagen kunnen vasten.
Na 2 weken nog een keertje geneukt met mijn vriendin, en het had voor mij vreemd genoeg gerust langer mogen zijn. Ik heb er ook niet volle gas op gegeven zoals ik anders doe. Ik merk dat ik echt niet uit bed raak, zowel lichamelijk als mentaal.
De nacht voor het slapen gaan heb ik bijvoorbeeld zo veel zin om te trainen dat ik diezelfde nacht nog zou gaan als het kon. Wanneer ik echter wakker wordt heb ik snel een reeks excuses verzonnen die me terug naar bed slepen waarna ik om 12u met veel tegenzin uit bed kruip om gewoon wat voor mijn boeken te hangen.

'S avonds laat voel ik me vaak erg eenzaam en tenietgedaan door zaken uit het verleden die dan plots weer hun kop boven water steken. Daardoor wil ik gewoon wegvluchten naar een mooi land en de rest van mijn dagen doorbrengen in een zetel op een waterval, fysiek boeit me niet meer. WTF?!

Uiterlijk:
Ik merk dat mijn huid weer wat is verbleekt, en ook niet langer glanst van vettigheid. Lichaams-, hoofdhaar en nagels groeien duidelijk wat trager. Desalniettemin wordt de acne steeds erger, en heeft hij zich ondertussen al uitgebreid naar mijn traps en chest. Toen ik de dokter opbelde was het duidelijk dat hij me niet wou helpen "Dat is door die producten die je gebruikt hé, kerel.", en verder vroeg hij me met veel tegenzin om nog een keertje langs te komen. Als het geen roa wordt dan hoef ik het voorschrift zelfs niet, want dit is echt harde shit. Ik schreeuwde het zowat uit van de pijn toen mijn vriendin teder mijn rug aan het wassen was.
14w4rbq.jpg
Deze foto toont de frequentie van de acne, alleen zijn het bij mij niet echt puistjes maar gewoon grote, pijnlijke, rode, uitstekende zweren. Denk dat ik morgen misschien een keertje langs ga.

Ik heb zo intussen het gevoel dat off gaan meer kwaad doet dan B&C zou doen, of dat echt zo is weet ik niet natuurlijk. Ik heb de on-off mentaliteit ondertussen al de prullenbak in gekieperd en ga me nu wat verdiepen in B&C.

Zaterdag nog slechts 75kg. Ik stap er echt niks meer van. Ik eet nu als een beest, en train met gewichten die ik al in tijden niet meer heb aangeraakt, maar toch verdwijnt zowel water, vet als spier als sneeuw voor de zon. Ik begrijp niet wat ik fout doe, en of ik uberhaupt iets fout doe, of het gewoon altijd zo zou lopen. Er was me verteld dat de massa best makkelijk te behouden is als je nog niet bij je natuurlijk maximum zit, maar blijkbaar is dat in mijn geval dus niet zo.

Ik vraag me af op het feit dat ik nu slechts 10mg nolva EOD neem daar iets mee te maken heeft. Volgende kuur, als ik dan no off ga, misschien een keertje clomid. Op deze manier is kuren betrekkelijk zinloos, had ik beter een kleiner kuurtje kunnen doen.

Anyway, hier een front shape update met bijbehorende schaduw. Rug is nog steeds hetzelfde, dus daarvoor kun je gewoon terugscrollen.
Kleine update.
 
kuren is huren bro :(
 
Test only he....

alles wat je nu verliest is vocht dus je kan al denken hoeveel vocht je gegaind hebt de laatste weken.

Als IK 10 weken blast en ik kom 3 kilo vochtvrije massa aan ben ik al tevreden en ziet men shape er helemaal anders uit.

10 kilo aankomen met Test only, tja dan weet ik al wat gaat volgen. Had je al een beetje voorbereid tijdje geleden dat het snel kon gaan.
 
Hoe lang train je nu ook alweer? Heb de hele log meegelezen nu, maar blijf toch het gevoel hebben dat je te vroeg bent begonnen als ik naar je shape en kracht stats kijk. Eigen keuze natuurlijk, het is jouw lijf.
 
Zou het voor je acne volgende keren ook niet helpen om iets anders erbij te stacken? Maat van me had meer acne op test 600 dan test 750 mast 500. Alhoewel het in jouw geval wel al naar het extreme gaat...
 
Test moet je altijd stacken.
 
75 kilo nu? Wat was je max kilo waar je op zat?

Toch vind ik je foto niet slecht. Je ziet toch redelijk was rondingen / shape.

Hopelijk ga je niet nog meer massa verliezen.
 
Volgende stack wordt met mast en tren, dus niet bepaald fantastisch wat betreft acne. Zal zorgen dat ik dan roa heb.

Ik train al 2,5 jaar, stats zijn vanwege mijn reeds zo vaak vermeldde bankart en zijn imo nog niet slecht.

Toen ik begon met trainen zat ik op
76kg 24% (57,8vvm)
Toen gecut naar
63kg 6% (59vvm)
Dan gebulkt maar 6 maanden amper getraind, alleen legs vanwege bankart en daarna weer begonnen met ub.
70kg 10% (63vvm)
Op het einde van mijn kuur
79kg 10% (71vvm).

Volgens mijn vriendin is het uiterlijk niet te merken dat ik massa ben verloren. Maar 4kg vocht kan dat?
 
Dus dan ben je van 70 kg (begin kuur) naar 75 (nu) gegaan? +- 5kg spiermassa is wat je kan verwachten van dit soort kuurtjes op jouw stats.

Vasthouden nu!
 
Volgende stack wordt met mast en tren, dus niet bepaald fantastisch wat betreft acne. Zal zorgen dat ik dan roa heb.

Ik train al 2,5 jaar, stats zijn vanwege mijn reeds zo vaak vermeldde bankart en zijn imo nog niet slecht.

Toen ik begon met trainen zat ik op
76kg 24% (57,8vvm)
Toen gecut naar
63kg 6% (59vvm)
Dan gebulkt maar 6 maanden amper getraind, alleen legs vanwege bankart en daarna weer begonnen met ub.
70kg 10% (63vvm)
Op het einde van mijn kuur
79kg 10% (71vvm).

Volgens mijn vriendin is het uiterlijk niet te merken dat ik massa ben verloren. Maar 4kg vocht kan dat?

Ben benieuwd naar je acne met tren en mast. Met test - primo had ik 0 acne. Met test 250 - tren 400 dikke acne op rug en borst,m en beetje gezicht.

Persoonlijk ga ik nooit meer kuren met tren en sowieso altijd met roa. Roa gewoon meteen begin van de kuur en niet pas als ik er last can krijg. Beter voorkomen dan genezen.
 
Ben benieuwd naar je acne met tren en mast. Met test - primo had ik 0 acne. Met test 250 - tren 400 dikke acne op rug en borst,m en beetje gezicht.

Persoonlijk ga ik nooit meer kuren met tren en sowieso altijd met roa. Roa gewoon meteen begin van de kuur en niet pas als ik er last can krijg. Beter voorkomen dan genezen.
Jezus dat gaat leuk worden.
Primo lijkt me aangenaam, maarja...
Wordt vaak gefaket, is peperduur, niet zo androgeen, maar ook niet zo anabool.
Komt het goedkoper uit om tren te zetten en een potje roa aan te schaffen. Als ik toch acne krijg ga ik wel alternatieven zoeken uiteraard.

Wat deed jij dan? 10mg ED vanaf begin kuur?
 
Laatste kuur bij mij 20mg HG roa per dag en geen puistje gezien.

Had ook veel last van roidacne maar met die HG Roa dus no prob.

Eerste twee weken had ik wel even paar extra puistjes op voorhoofd maar dat is blijkbaar normaal omdat de Roa tijdens de eerste weken de nog aanwezige olie uit je poriën 'duwt'.
 
Laatste kuur bij mij 20mg HG roa per dag en geen puistje gezien.

Had ook veel last van roidacne maar met die HG Roa dus no prob.

Eerste twee weken had ik wel even paar extra puistjes op voorhoofd maar dat is blijkbaar normaal omdat de Roa tijdens de eerste weken de nog aanwezige olie uit je poriën 'duwt'.
Bedankt!

Mijn huisarts heeft blijkbaar een bijgevoegd AAS artikel moeten lezen, dus het is hopeloos.
 
Jezus dat gaat leuk worden.
Primo lijkt me aangenaam, maarja...
Wordt vaak gefaket, is peperduur, niet zo androgeen, maar ook niet zo anabool.
Komt het goedkoper uit om tren te zetten en een potje roa aan te schaffen. Als ik toch acne krijg ga ik wel alternatieven zoeken uiteraard.

Wat deed jij dan? 10mg ED vanaf begin kuur?

Ik heb het niet vanaf begin van d'r kuur gedaan. (Had ik dat maar gedaan) Mijn laatste blast was 8 weken tren-test. Daarna 5 weken nakuur. (Was 7 maanden on)

Ik had mijn voorgenomen om meteen te stoppen met de kuur als ik iets van acne zou merken maar toch nog ff doorgegaan. De acne kwam opzetten na 3-4 weken tren. (Was toen al 5-6 maanden on dus het kwam zeker door de tren) Daarna werd het steeds erger en ben toen na 8 weken gestopt. Ik heb jaren geleden ook al keer test - en gedaan en toen ook dikke acne. Ik hoopte dat het deze keer weg zou blijven ivm leeftijd, maar helaas.

Ik zit na mijn nakuur nu al 3 maanden op 40-60mg HG roa en het is nog niet helemaal weg op mijn rug. Borst en gezicht is goed.

1 potje UG roa gaat je niet echt helpen vrees ik. Probeer HG te nemen. Is meer waar voor je geld

Een volgende keer zou ik toch weer voor test - primo gaan. Buf en ripped door tren maar wel vol acne.... Daar heb je geen zak aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven