AndroidHealthClinic

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste kuur bij mij 20mg HG roa per dag en geen puistje gezien.

Had ook veel last van roidacne maar met die HG Roa dus no prob.

Eerste twee weken had ik wel even paar extra puistjes op voorhoofd maar dat is blijkbaar normaal omdat de Roa tijdens de eerste weken de nog aanwezige olie uit je poriën 'duwt'.

Was dat met tren?
 
Ik heb het niet vanaf begin van d'r kuur gedaan. (Had ik dat maar gedaan) Mijn laatste blast was 8 weken tren-test. Daarna 5 weken nakuur. (Was 7 maanden on)

Ik had mijn voorgenomen om meteen te stoppen met de kuur als ik iets van acne zou merken maar toch nog ff doorgegaan. De acne kwam opzetten na 3-4 weken tren. (Was toen al 5-6 maanden on dus het kwam zeker door de tren) Daarna werd het steeds erger en ben toen na 8 weken gestopt. Ik heb jaren geleden ook al keer test - en gedaan en toen ook dikke acne. Ik hoopte dat het deze keer weg zou blijven ivm leeftijd, maar helaas.

Ik zit na mijn nakuur nu al 3 maanden op 40-60mg HG roa en het is nog niet helemaal weg op mijn rug. Borst en gezicht is goed.

1 potje UG roa gaat je niet echt helpen vrees ik.

Een volgende keer zou ik toch weer voor test - primo gaan. Buf en ripped door tren maar wel vol acne.... Daar heb je geen zak aan.
Ik weet niet of et UG is of niet, nog niet gecheckt. Dosis is ook afhankelijk van persoon, dus ik zal het wel merken. Anders worden het een paar potjes [emoji39]. Maar als het meer kost dan het waard is gooi ik de tren eruit.

200mg tren kan niet te veel kwaad doen hoop ik.
 
1 potje UG roa gaat je niet echt helpen vrees ik.

Als je wacht tot je acne hebt dan zal je idd Roa langer moeten gaan nemen en hoger doseren.

Ik weet dat velen het niet eens zullen zijn (omdat Roa als heel zwaar medicijn wordt aanzien en dus niet preventief genomen zou moeten worden) maar ik ben van mening dat als je weet dat je gevoelig bent voor acne, dat je dan gewoon Roa moet laten meelopen tijdens je kuur (VOOR je dus uitbraak hebt). Op die manier bespaar je jezelf veeeeeel zorgen en ik ben ervan overtuigd dat de impact van 20mg Roa per dag echt wel meevalt! :-)
 
Was dat met tren?

Neen man, had last van roidacne op rug, schouders, hals door gewoon test te nemen :(

Laatste kuur was test en winny en met Roa had ik geen last :)

Volgende kuur wordt met tren en zeker opnieuw met Roa
 
Als je wacht tot je acne hebt dan zal je idd Roa langer moeten gaan nemen en hoger doseren.

Ik weet dat velen het niet eens zullen zijn (omdat Roa als heel zwaar medicijn wordt aanzien en dus niet preventief genomen zou moeten worden) maar ik ben van mening dat als je weet dat je gevoelig bent voor acne, dat je dan gewoon Roa moet laten meelopen tijdens je kuur (VOOR je dus uitbraak hebt). Op die manier bespaar je jezelf veeeeeel zorgen en ik ben ervan overtuigd dat de impact van 20mg Roa per dag echt wel meevalt! :-)

Daar ben ik inmiddels ook wel van overtuigd. Gewoon preventief nemen. Leverbelasting van roa valt best mee. Heb nu in 3 maanden 3 bloedtesten gehad en alles helemaal goed op 40-60mg HG roa. Ook toen ik het veel jaren geleden ook roa had voor jeugd acne. Heb het al vaker geroepen: Leverbelasting door roa wordt zwaar overdreven.
 
Neen man, had last van roidacne op rug, schouders, hals door gewoon test te nemen :(

Laatste kuur was test en winny en met Roa had ik geen last :)

Volgende kuur wordt met tren en zeker opnieuw met Roa

[emoji3] ben benieuwd of je acne ook met tren wegblijft
 
[emoji3] ben benieuwd of je acne ook met tren wegblijft

Het wordt 250 test, 400 tren en misschien koop ik nog mast om er bij te stacken. Ik zal genoeg roa achter de hand houden om dosis eventueel op te drijven dus heb er goed oog in.

Op 20mg HG Roa had ik trouwens geen bijwerkingen (heel klein beetje droge lippen en klein beetje droge plekken op huid, echt miniem).
 
Het wordt 250 test, 400 tren en misschien koop ik nog mast om er bij te stacken. Ik zal genoeg roa achter de hand houden om dosis eventueel op te drijven dus heb er goed oog in.

Op 20mg HG Roa had ik trouwens geen bijwerkingen (heel klein beetje droge lippen en klein beetje droge plekken op huid, echt miniem).

Bij mij werkt Blistex Med Plus echt heel goed. Zelf op 50-60 mg zijn mijn lippen redelijk in orde. Wel droog maar niet zo dat alles inscheurt. Het hielp bij mij ook om de dosis langzaam op te bouwen.
 
Hé kerel, volg je log al een tijdje maar heb blijkbaar nog nooit hier gepost. Wel balen van die acne! Zoals hierboven gezegd is roa echt wel een uitkomst. Ik heb zelf een roa kuurtje enkele jaren geleden gedaan en heb buiten een puistje hier en daar geen last meer gehad. Ik zou wel even langs dermatoloog gaan ipv zelf gaan spelen met dat spul. Het is best levertoxisch als ik me herriner, dermatoloog zal je waarschijnlijk ook tijdens de kuur bloed laten testen.
Verder zijn blistex en een gezichtscrème je vrienden als je aan de roa gaat! :D
 
Hé kerel, volg je log al een tijdje maar heb blijkbaar nog nooit hier gepost. Wel balen van die acne! Zoals hierboven gezegd is roa echt wel een uitkomst. Ik heb zelf een roa kuurtje enkele jaren geleden gedaan en heb buiten een puistje hier en daar geen last meer gehad. Ik zou wel even langs dermatoloog gaan ipv zelf gaan spelen met dat spul. Het is best levertoxisch als ik me herriner, dermatoloog zal je waarschijnlijk ook tijdens de kuur bloed laten testen.
Verder zijn blistex en een gezichtscrème je vrienden als je aan de roa gaat! :D
Ik deel je mening.

Vanwege de taboe rond drugs en anabolen in België is het helaas verschrikkelijk moeilijk een arts in de nabije omgeving te vinden met het minste greintje verstand wat betreft deze zaken.

Zij die er wel wat van kennen zijn dan weer niet altijd bereid te helpen. Ik zal enkele dermatologen contacteren, en zien wat de respons is.
 
Ik deel je mening.

Vanwege de taboe rond drugs en anabolen in België is het helaas verschrikkelijk moeilijk een arts in de nabije omgeving te vinden met het minste greintje verstand wat betreft deze zaken.

Zij die er wel wat van kennen zijn dan weer niet altijd bereid te helpen. Ik zal enkele dermatologen contacteren, en zien wat de respons is.

Een dermatoloog zal je echt wel hebben, ondanks de reden van je acne het gebruik van AAS is. Ik ben ook gewoon eerlijk geweest en mijn huisarts en derma maakte er helemaal geen probleem van.

Een drugsverslaafde of drankverslaafde wordt toch ook geholpen als hij/zij kwalen heeft hierdoor. Of iemand die bewust in zijn eigen been schiet met een pistool.
 
Een dermatoloog zal je echt wel hebben, ondanks de reden van je acne het gebruik van AAS is. Ik ben ook gewoon eerlijk geweest en mijn huisarts en derma maakte er helemaal geen probleem van.

Een drugsverslaafde of drankverslaafde wordt toch ook geholpen als hij/zij kwalen heeft hierdoor. Of iemand die bewust in zijn eigen been schiet met een pistool.

In Belgie is iemand die AAS neemt en niemand lastig valt en braaf zn belastingen betaald erger dan een drugs of drankverslaafde.
 
In Belgie is iemand die AAS neemt en niemand lastig valt en braaf zn belastingen betaald erger dan een drugs of drankverslaafde.
Precies. Het antwoord dat je altijd krijgt. "Problemen door AAS? Dan moet je stoppen, anders kan ik je niet helpen. "

"Eh jawel dokter u kunt..."

"Nee, sorry. "
 
Precies. Het antwoord dat je altijd krijgt. "Problemen door AAS? Dan moet je stoppen, anders kan ik je niet helpen. "

"Eh jawel dokter u kunt..."

"Nee, sorry. "

Ja tuurlijk moet je stoppen. Dat lijkt mij ook wel een voorwaarde die logisch is. Je moet de oorzaak wegnemen.

En je kunt altijd zeggen: ja ben al gestopt.

Maar als je na paar maanden roa nog niet beter wordt en buffer bent, dan zal hij ook wel gaan afvragen of je wel gestopt bent.
 
Laatst bewerkt:
In Belgie is iemand die AAS neemt en niemand lastig valt en braaf zn belastingen betaald erger dan een drugs of drankverslaafde.


Daar komt het op neer ja.

Maar ik heb wel een huisdokter die men bloed nakijkt wanneer ik het wil. Ze gaat geen advies geven want ze kent er niet veel van en dat zegt ze ook gewoon. Ze wou me zelfs al bloeddruk "verlagers" voorschrijven omdat men BP wat aan de hoge kant was. Maar tijdens men cruise of als ik OFF ben dan zakt die altijd weer naar normale waarden.

Als ze rokers en alcoholiekers vanalles willen voorschrijven dan kunnen ze dat voor AS gebruikers ook, ze moeten alleen willen...
 
Je kan altijd proberen zeggen 'Als je me helpt dan blijf ik kuren en dan word ik een vaste klant waardoor je heel veel geld aan mij verdient'.
Wie niet waagt, ...


:p
 
Je kan altijd proberen zeggen 'Als je me helpt dan blijf ik kuren en dan word ik een vaste klant waardoor je heel veel geld aan mij verdient'.
Wie niet waagt, ...


:p

Zo is het natuurlijk wel. Het is ook gewoon geld verdienen voor hen. Bij elk consult en medicijnrecept gaat de kassa rinkelen.
 
Mijn huisdokter behandelt mij al sinds mijn geboorte en is al van leeftijd. Hij geeft veel meer om mijn gezondheid dan om zijn geld, want dat heeft hij al meer dan genoeg.

Voor iemand met ambities is stoppen met kuren iedere keer je last krijgt van sides ook geen optie.
 
Als je nu tussen je cycles in even roa kuurtje doet? Ik meen vroeger, enkel jaren terug al, ergens hier op het forum gelezen te hebben dat je een bepaalde dosis roa in je lijf moet hebben en dat de acne dan weinig kans heeft om terug te komen. Als je niet aan deze hoeveelheid komt zou de acne snel terug kunnen komen. Ik heb geen idee of dit correct is of welke hoeveelheid dit weer is, maar misschien interessant om even op te zoeken. Bij mij persoonlijk is de acne niet meer teruggekomen, zelfs niet als ik on ben (sporadig hier en daar een puistje maar heeft iedereen wel eens), dus kan dit wel geloven.
Als ik tijd over had zou ik het even opzoeken voor je, maar heb morgen examen dus gaat hem vandaag niet worden. Ik raad het je wel aan om even op te zoeken en te proberen. Als je elke keer als je on gaat aan de roa moet blijft ook niet leuk.

Dermatologen in België zijn overigens best makkelijk in roa receptjes uitschrijven, dus daarvoor moet je het niet laten. ;) Veel mensen krijgen eerst bactroban zalfje voorgeschreven, maar neem aan dat ze dat wel overslaan als je rug inderdaad zoveel acne heeft.
 
Nakuur - Week 3.

Alweer snel een update, ik weet het, maar er zijn wel enkele dingen de moeite waard om te delen.

Kracht & Gewicht:
Ik merk dat mijn gewicht erg variabel is. Soms sta ik lekker vol op, op 78/79kg, en op andere dagen zoals vanochtend weeg ik dan 76,2kg. Erg vreemd.
Ben sinds vorige zondag ook begonnen met creatine weer aangezien ik hier toch nog enkele potten heb staan, ben benieuwd wat dat zal betekenen voor de weegschaal.
Na de slechte trainingen van vorige week, toch weer enkele mooie gewichtjes geplasseerd.
Incline DB Press: 10x 34kg's
Incline BB Press: 8x 80kg
Clean & Jerk: 10x 60kg
Lat Pulldowns: 8x 80kg
Bent over BB Row: 8x 80kg
En degene waar ik het meest trots op ben:
EZ Bar Curls: 10x 30kg

Desalniettemin is het nog steeds niet fijn de kilos te zien wegsmelten op de weegschaal. Omdat het zo variabel is is het moeilijk te bepalen wanneer ik wat verlies.

Zaterdag nog slechts 75kg. Ik stap er echt niks meer van. Ik eet nu als een beest, en train met gewichten die ik al in tijden niet meer heb aangeraakt, maar toch verdwijnt zowel water, vet als spier als sneeuw voor de zon. Ik begrijp niet wat ik fout doe, en of ik uberhaupt iets fout doe, of het gewoon altijd zo zou lopen. Er was me verteld dat de massa best makkelijk te behouden is als je nog niet bij je natuurlijk maximum zit, maar blijkbaar is dat in mijn geval dus niet zo.

Ik vraag me af op het feit dat ik nu slechts 10mg nolva EOD neem daar iets mee te maken heeft. Volgende kuur, als ik dan no off ga, misschien een keertje clomid. Op deze manier is kuren betrekkelijk zinloos, had ik beter een kleiner kuurtje kunnen doen.

Anyway, hier een front shape update met bijbehorende schaduw. Rug is nog steeds hetzelfde, dus daarvoor kun je gewoon terugscrollen.

Tegen het eind van de week werd mijn kracht heel wat beter nog. Ik geniet ondertussen van mijn push/pull/legs schema, uiteraard wat minder van het legs gedeelte. In het begin was het nogal moeilijk om de balans te vinden tussen frequentie en volume, maar dat is me ondertussen wel gelukt. Krijg eindelijk ook pomp, dus dat is wel satisfying. Alleen jammer dat ik nu constant alleen train, omdat er zo niemand is die me tot failure kan helpen met spotten etc. Zo weet ik bijvoorbeeld dat ik bij DB Press meer gewicht zou aankunnen, maar door mijn schouder krijg ik dat de eerste keer niet omhoog.

Ondertussen:
Incline DB Press: 10x 36kg's
BB Shoulder Press: 8x 90kg (wel iets verwrongen in mijn onderrug op de laatste rep helaas:()
Triceps pushdowns: 8x 70kg

Gevoel & Mentaliteit:
Gevoelsmatig al iets beter deze week. Libido en eetlust is nog steeds 0, wat ik erg schokkend vind. Tijdens het kuren kon ik geen 30 minuten wat doen zonder te willen gaan eten. Nu zou ik echt makkelijk 3 dagen kunnen vasten.
Na 2 weken nog een keertje geneukt met mijn vriendin, en het had voor mij vreemd genoeg gerust langer mogen zijn. Ik heb er ook niet volle gas op gegeven zoals ik anders doe. Ik merk dat ik echt niet uit bed raak, zowel lichamelijk als mentaal.
De nacht voor het slapen gaan heb ik bijvoorbeeld zo veel zin om te trainen dat ik diezelfde nacht nog zou gaan als het kon. Wanneer ik echter wakker wordt heb ik snel een reeks excuses verzonnen die me terug naar bed slepen waarna ik om 12u met veel tegenzin uit bed kruip om gewoon wat voor mijn boeken te hangen.

'S avonds laat voel ik me vaak erg eenzaam en tenietgedaan door zaken uit het verleden die dan plots weer hun kop boven water steken. Daardoor wil ik gewoon wegvluchten naar een mooi land en de rest van mijn dagen doorbrengen in een zetel op een waterval, fysiek boeit me niet meer. WTF?!

Tegen het einde van de week kreeg ik steeds meer en meer honger. Weer constant zin in seks. Ballen zijn nog niet helemaal op formaat, maar ik voel me al weer helemaal de oude. Ben ondertussen ook weer wat voller geworden. Dit alles doet me vermoeden dat de reden dat ik me zo shit voelde gewoon de te hoge dosis nolva was.

Nog een weekje te gaan, en dan ben ik volledig off. Ik zal proberen nog wat massa te winnen voor de zomer.

Uiterlijk:
Ik merk dat mijn huid weer wat is verbleekt, en ook niet langer glanst van vettigheid. Lichaams-, hoofdhaar en nagels groeien duidelijk wat trager. Desalniettemin wordt de acne steeds erger, en heeft hij zich ondertussen al uitgebreid naar mijn traps en chest. Toen ik de dokter opbelde was het duidelijk dat hij me niet wou helpen "Dat is door die producten die je gebruikt hé, kerel.", en verder vroeg hij me met veel tegenzin om nog een keertje langs te komen. Als het geen roa wordt dan hoef ik het voorschrift zelfs niet, want dit is echt harde shit. Ik schreeuwde het zowat uit van de pijn toen mijn vriendin teder mijn rug aan het wassen was.
14w4rbq.jpg
Deze foto toont de frequentie van de acne, alleen zijn het bij mij niet echt puistjes maar gewoon grote, pijnlijke, rode, uitstekende zweren. Denk dat ik morgen misschien een keertje langs ga.

Dan uiteindelijk bij de dokter geweest, maar die zei dat het zou weggaan als ik off was, en dat roa zwaar overdreven is voor dit soort acne (wtf?). Toen heeft hij me weer wat rommelantibiotica voorgeschreven, clindamycin, waarvan ik 900mg ED moet nemen. Uit het verdere gesprek heb ik afgeleid dat ik niks aan hem zal hebben in de toekomst, dus ga ik het ook maar op mijn eentje doen.

Ik heb zo intussen het gevoel dat off gaan meer kwaad doet dan B&C zou doen, of dat echt zo is weet ik niet natuurlijk. Ik heb de on-off mentaliteit ondertussen al de prullenbak in gekieperd en ga me nu wat verdiepen in B&C. B&C lijkt veel minder serieus dan ik origineel dacht. Het grote nadeel is dat HCG een grote factor is hierbij, en dat dit voor mij nog steeds moeilijk te bewaren is thuis. Zeker in de zomer. Als de financiën het toelaten, blijf ik on na de volgende kuur, zo niet, dan ga ik weer off.

Omdat het mentale effect zo'n grote rol speelt bij het off gaan heb ik besloten voor drogere kuurtjes te gaan, zodat het massaverlies minder is. Uit welke middelen die dan zullen bestaan weet ik nog niet, maar op dit moment denk ik vooral aan Test, primo, mast, tren, anavar, winny.

Nog steeds aan het twijfelen of ik,

300 Test E
200 Tren E
200 mast E

Ga doen, of wat meer, gezien de acne op 500mg test al. Gezien mijn situatie, wat raden jullie aan?

Finale weekupdate muchachos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven