Fitness Seller

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnonyMass

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
2.018
Waardering
685
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Na bijna 2 jaar serieus zwoegen en enkele jaren kloten zal ik nu aan mijn eerste kuur beginnen.
Gedurende een lange periode de stappen doorlopen die zijn opgesomd in dit draadje (https://forum.bodybuilding.nl/topics/klaar-voor-je-eerste-kuur.390558/)

Het doel van deze log is een eerlijke, realistische en zo volledig mogelijke review geven van hoe een eerste kuur voelt, met name 500mg Test E, wat wordt aanzien als standaardkuur. Omdat ik dit niet alleen voor de resultaten maar grotendeels als zelfexperiment doe zal ik dus proberen zo objectief en eerlijk als mogelijk te zijn. Adjectieven zijn natuurlijk steeds relatief maar alle dossisen, effecten en gebeurtenissen zullen steeds worden verteld hoe het in de werkelijkheid was vanuit positie van de gebruiker.

Sinds gister begonnen aan mijn kuur die bestaat uit het volgende:
W1-8 EP Testosterone Enanthate, 250mg/ml (2x 250mg per week)
W9-12 IG Testosterone Enanthate, 300mg/ml (2x 300mg per week)
W3-14 Ovigil HCG 5000IU (2x 500IU per week) GESTOPT
W14-18 Nolvadex 20mg ED (2 tabs) (achter de hand omdat ik gevoelig ben aan gyno).

Optrekken gebeurt met 0.8x40mm, injecteren met 0.6x25mm
Voor plaats van injectie heb ik quadriceps gekozen (specifieke plaats zie foto) omdat het veel handiger is dan in de glutes en de injectie toch geen sporen nalaat.
Na enkele complicaties met quads ben ik toch overgegaan naar glutes, wat overigens gewoon veel soepeler gaat.
zwma83.jpg
Ik zal de post zelf proberen elke dag bij te werken, voor vragen kun je mij gerust contacteren in PM.

Stats voor kuur:
Height: 1m78
Mass: 70kg
BF: 10%

13 dagen in:
74.4kg (4.4kg netto)
25 dagen in:
75.5kg (5.5kg netto)
29 dagen in:
76.1kg (6.1kg netto)
34 dagen in:
76.9kg (6.9kg netto)
60 dagen in:
77.1kg (7.1kg netto)

Dag 1.
Omdat ik niet kon wachten heb ik zondagavond net voor het slapen gaan geïnjecteerd. Het inbrengen van de naald verliep vrij vlot. Hij zat er helemaal in voor ik het wist, voelde de naald totaal niet. Bij het aspireren kwam geen bloed naar boven, dus groen licht. Bij het injecteren voelde ik een lichte druk, wat normaal blijkt te zijn. Na het terugtrekken kwam een druppeltje gains terug uit mijn quads piepen en wat bloed, dus vermoedelijk een ader doorboord. Hierna kreeg ik een licht branderig gevoel.

Volgende dag stond ik op, been een beetje stijf maar viel best mee. Tijdens het wandelen voelde ik helemaal niks van PIP (Post Injection Pain). Na een hele dag op de banken te zitten in uni was het heel andere koek. Toen ik rechtstond leek het laterale deel van mijn quads wel cement. Nog altijd superenthousiast.

Chest gaan smashen in de gym.
~Opwarming.
-Incline chest flies 4x8.
-Incline Dumbell Press 4x8.
-Incline Barbell Press 4x12.
(Ja ik heb een incline Fetish :$ )
-Close grip flat Chest Press (Ulisses Style) 4x8.
-Iron T cross 4x12
- Opdrukken Unlimitted.

Ik leg de focus op incline omdat dat upper en inner chest zwakke punten zijn. Ging er vandaag echt 150% voor omdat ik de gear echt optimaal wil benutten. Probeer zo veel mogelijk Eiwitten binnen te krijgen als mogelijk.

Dag 2.

Vandaag de hele dag geluierd in de zetel, met veel ongeduld wachtend tot ik naar de gym kon. PIP was veel erger omdat ik de hele dag had stilgezeten. De eerste 10 minuten toch wel even gemankt. Zal vanaf nu regelmatig wandelen, blijkt de PIP weg te houden. Ik zal in de toekomst per injectie wisselen tussen linker- en rechterquads.

Toen was het eindelijk zo ver en kon ik back gaan smashen.
~opwarming.
-Bent over Barbell rows 4x8
-Seated cable rows 4x8.
-Close grip lat pulldowns 4x8.
-Low rows (Machine) 8x8 (Links en rechts apart).
-Roman Chair 4x15.
-Deadlifts 4x5.

Had echt gekke pump, was aan het zweten als een aandrager. Post work-out genomen en toen kwamen mijn niet zo stipte trainingspartners aan. Energie was al terug dus heb wat extra setjes meegedaan met een schema die ze van de gymjuicer hadden gekregen.
-Seated cable row 3x12.
-Wide grip lat pulldowns 3x12 Supersetted met front calbe pulldowns.
-T-Bar rows 3x12.

Volgens wat ik weet over Test E is het onmogelijk om nu al verschil te voelen, maar toch heb ik enkele effecten ondervonden, mogelijk placebo?
-Overmatig zweten.
-Energie komt veel sneller terug.
-Pump treedt veel sneller op (mogelijk omdat ik nu tijdens mijn kuur veel meer aandacht besteed aan de contractie).
-Spierpijn dag na trainen is veel lichter dan gewoonlijk.

Dag 3.
PIP was echt kankerhard vandaag. Zo ongeveer van 5-17u gemankt. Hierdoor was het dus onmogelijk benen te doen. Schouders waren nog wat verzuurd van chest- en backday dus ben ik dan maar voor arms gegaan. Safe to say dat het de beste arm workout ooit was. De pump was echt door het dak heen, was net een orgasme. Arms waren gewoonweg swole as fuck. Mijn trui spande super erg dus voor de rest van de avond een grote smile op m'n gezicht :o.
k47ac1.png

2sbrfnp.png
Ziet er misschien niet veel soeps uit, maar gewoonlijk zien mijn armen er niet uit vandaar dat ik het wel waard vind om te delen.


Training bestond uit:
Ez bar curls 4x15.
Skull crushers 4x15.
Bicep curls (Cable) 4x15.
Triceps extensions 4x15
Hammer curls 4x15.
Triceps pulldowns 4x15.
Selfies in da mirror 2x1.

Vandaag ben ik voor wat meer volume gegaan om de invloed daarvan op mijn spieren eens uit te testen.

Zoals te zien op de foto's is mijn gyno nog amper te zien omdat mijn tepels vaak stijf/semi-stijf zijn, en als ze zacht zijn lijken ze kleiner dan voor de kuur.

Ik heb ook ondervonden dat ik me arroganter en agressiever opstel dan gewoonlijk. Daarnaast scan ik nu ook weer elke meid die voorbijloopt, lach ik, knik ik of iets dergelijks, iets wat ik al meer dan een jaar niet meer doe (aangezien ik een vriendin heb en toen die nood niet meer voelde). Sexdrive was sinds enkele maanden een domper op gevallen maar is nu zoals bij de gezonde jeugd weer door het dak. Dit alles heeft mij rede te geloven dat de psychische effecten die test hebben mogelijk onrechtstreeks is, en dus geen effect is van de aanwezigheid van een grotere hoeveelheid Testosteron.

Daarnaast is het ook mogelijk dat ik van nature lagere testosteron had. Wat de gyno zou verklaren (?) en ook de lage sexdrive. Nog een optie is dat de test E mogelijk gewoon sneller inwerkt op mij dan op andere individuen, of ik ben simpelweg mij meer bewust van de subtiele veranderingen (?). Veel vragen waar ik geen antwoord op heb. De 2e inject volgt helaas morgen aangezien ik niet thuis ben deze nacht.

Dag 4.

Ontbijtloos en schijtloos vandaag 71.8kg. Voor het overgrote deel waarschijnlijk water, ook al heb ik juist de indruk dat ik er droger uitzie.
Vandaag pas in de late uurtjes thuis dus helaas geen training gehad. Behoorlijk depri want nu kijk ik telkens de hele dag uit naar trainen. Dat wordt dan maar trainen in het weekend (not even mad :rolleyes: ).

Vandaag met wat extra stress rechter quad gedaan. Omdat ik totaal niet uitkijk naar de PIP heb ik besloten deze keer voor inject te masseren en wat te springen, wandelen voor de inject. Voelde de inject deze keer wel, maar het valt amper een irritatie te noemen. Uit nervositeit vergeten te aspireren.:headbang: Ik hoefde echter niet te hoesten of iets dergelijks dus zat waarschijnlijk wel goed.

Opnieuw een gevoel van lichte druk, dus heb ik supertraag geïnjecteert deze keer, wat bleek te helpen. Ook opnieuw een lichte inflamatie na de injectie. Toen direct in een warm bad gesprongen en mijn quad goed gemasseerd.

Ik moet eerlijk zeggen dat injecteren veel minder voorstelt dan ik voordien dacht. Het leek zo'n vreemd idee mezelf injecteren, maar eigenlijk voelt het gewoon dood normaal aan. Ik vrees dat ik dit te snel gewoon ga worden :eyes:

Dag 5.

1e dag na 2e injectie, de massage en het bad hebben duidelijk wat geholpen, maar geen formidabel verschil. Omdat ik weet dat mijn rechterbeen vanaf morgen weer helemaal naar de klote is doe ik vandaag legday.

Omdat ik de low weight high volume wel lekker vind zal ik dat maar blijven doen. Zoals Rich Piana zegt. "5 plates forr 6 doesn't mean shit, squat 30 full reps with 2 plates. Get through that pain, that's what seperates a champion and makes the muscle grow."

Op legs ging ik altijd al hoger dan op upper body omdat ze daar beter op leken te reageren, aangezien ik meer volume doe op upperbody heb ik dus ook het volume op legs sterk verhoogd, vandaar misschien het gekke aantal reps. Maar hopelijk werkt het!

Training zag er als volgt uit:
Leg press: 4x30.
Leg extensions: 4x30.
Leg curls: 4x30
(maar 2 keer gehaald, hams worden altijd redelijk snel zuur, geen idee waarom.)
Squats 4x30.
Calve raises 4x20
Genetics en size van calves zitten heel goed voor mijn stats, wat het enige voordeel is aan overgewicht gehad hebben. Contractie is ook altijd goed voelbaar dus vandaar minder reps.

Safe to say dat mijn benen helemaal vernietigd waren. Elke set was echt mentaal zwaar om telkens weer aan die 30 of 20 te raken, maar was toch altijd blij dat ik het niet had opgegeven. Wandelen was moeilijk, benen trilden constant tot op het moment ik op de bus zat. Daarna is het ook niet meer teruggekomen.

In de avond is mijn vriendin langsgekomen. Voor het eten heb ik dr superlang geneukt, tot op het moment de zweetdruppels piekten in mijn ogen en ik duizelig werd. Na het eten direct weer dezelfde koek, dus sexdrive is zeker als een raket de lucht in geschoten. Ook valt er op dit moment nog geen duidelijke verandering te merken in de grootte van mijn testes.

Dag 6.

PIP vanmorgen was lichter dan tijdens de eerste injectie, wel meer verspreid over 1 deel van de quadriceps, waarschijnlijk te wijten aan het feit dat ik de vorige dag benen heb getraind.

Vandaag shoulders, heb ik de hele dag naar uitgekeken. Ik zal opnieuw moderate/low weight high volume hanteren, aangezien mijn spieren daar nu beter op blijken te reageren.

Shoulders is een spiergroep waar ik normaliter geen pump in krijg en die gewoon brandt. Ook is mijn training vaak beperkt omdat mijn anterior bankart laesie het trainen wat beperkt. Bij een bankart laesie is het labrum gescheurd en of een stuk van het schouderkapsel afgebroken, wat bij mij ook het geval is. Daardoor zit het schouder gewricht als het ware 'los'.

Vandaag was dat echter helemaal anders. Voor de eerste keer ooit schouderpump, en nog gigantische ook. Voor het eerst in 2 jaar tijd voelde mijn schouder perfect aan. Safe to say dat het voor mij het beste gevoel ooit was. Schouders waren rond en opgeblazen en na de training kreeg ik ze nog amper de lucht in door pump en de intensieve training.

Dumbbell front raises 4x10 Dropsetted met front raises 10kg plate 4x10.
Rear delt fly ( Machine) 4x15.
Dumbbell side raises 4x15
Shoulder Press 4x15.
Rope front raises 4x15.
Face pulls 4x15.

Aangezien ik nu telkens high volume doe zal ik waarschijnlijk geen strength increase krijgen of toch tenminste opmerken. Wel kan ik garanderen dat, tijdens een cycle, dit echt DE manier is om een fantastische pump te bekomen, in tegenstelling tot de high weight low reps die nodig is om natuurlijk een pump te bekomen. Ook is het veel beter voelbaar wanneer de spieren contraheren en lijkt de muscle-mind connectie versterkt. Dit zijn ongetwijfeld de effecten die ik het meest zal missen.

Dag 7.

Over vandaag valt er niet zo veel te vertellen. Gisteren een feestje gehad dus vandaag was bekomen.

Net injectie nr 3 voltooid. Weer linker quads dus. Injectie was deze keer wel duidelijk voelbaar, misschien een kleine zenuwbaan geraakt of iets dergelijks. Ditmaal niet vergeten te aspireren. Er kwamen wat kleine luchtbelletjes naar boven dus zat wel goed. Zeer langzaam geïnjecteerd om de druk te beperken. Bij het terugtrekken kwam echter wel wat bloed naar boven. Mooi afgedopt maar het bleef telkens een beetje bloeien. D.w.z dat ik op de injectielijn van mijn linkerquad dus een ader heb zitten aangezien ik een paar centimeter ben verschoven. Voor de volgende ronde zal ik wat meer naar het midden toe proberen. Het weerbericht voor morgen zal dus hoogstwaarschijnlijk dubbele PIP met een kleine kans op bloeduitstorting zijn. Linkerquad heeft al eens een inject gehad dus ben benieuwd of dat nu al wat uit zal maken qua PIP.

Dag 8.

Het eerste wat ik merk als ik wakker word is dat ik de hele wereld wil neuken. Sexdrive skyrocketted dus. Zowat 75% van de tijd een keiharde erectie. Heel erg kut als je les hebt met 300 algemeen fitte en goed uitziende meiden.

Zoals voorspeld PIP aan beide bovenbenen deze keer. Elke dag voelt alsof gisteren legday was. Ik begin het naderhand wel wat zat te worden, maar aangezien het binnekort zou moeten gaan ophouden kan het niet zo veel kwaad en anders neem ik het er gewoon bij.

Intussen is wandelen de beste remedie.

Gister niet zo veel nachtrust gehad dus dacht dat de training echt bagger zou gaan. Niets was minder waar. Schouders waren nog steeds in heling dus heb ik maar arms gesmasht. Weeral onmenselijke pump, zo gek dat ik dacht dat ik accute stretch marks zou gaan krijgen. Door de pump leken ze gigantisch terwijl ze er op foto's in rust er niet veel soeps uit zien, dus daar ben ik altijd wel blij om. Helaas in tank top naar huis aangezien ik mijn armen ook niet meer in de mouwen van m'n hemd kreeg.

Voor training, zie dag 3.

Eenmaal thuis bleek dat moeder des huizes door het PMD was gaan snuffelen en mijn naalden had ontdekt. Toen heb ik dr gewoon een bullshit verhaal verteld over dat in die naalden vet met apolaire stoffen zaten (HEY NIET GELOGEN TOCH) en de naald in de koelkast eiwitten bevat (HCG, dus overigens weer niet gelogen) en ik die gebruik om de degradatie van stoffen bij verschillende temperaturen te onderzoeken (oke, dat is wel een kleine leugen:o). Gelukkig trapte ze er wel in, aangezien ik zo serieus en relaxt leek dat ze geen reden heeft om iets anders te vermoeden. Ook heb ik bij haar weten nog nooit iets van drugs gebruikt dus geen aanleiding. AAS is wel het laatste waar ze aan zouden gaan denken. Ik vraag me af of ze wat zullen vermoeden als ik ga groeien als kool. Ondertussen heb ik wel geleerd dat naalden en spuiten niet langer bij het PMD horen, en daarom zal mijn moeder nu dus een speciaal compartiment voor naalden en spuiten meebrengen :rolleyes:.

Bij deze zal ik voor de 3de keer 'bartraining' gaan doen vandaag :D.

Dag 9.

Kutkankerdag vandaag en eerlijk gezegd niet waard om veel over te vertellen en voor jullie om te lezen. Kracht in de schouders nog steeds niet terug, arms helemaal kapot van gister. PIP is al serieus minder maar morgen is legday, dus vandaag is het maar thuisblijven geblazen. Eerlijk gezegd ben ik echt pist omdat ik niet kan gaan trainen.

Ik hoor vaak "oh mensen die AAS gebruiken kunnen gewoon minder hard trainen en nog steeds de dubbele resultaten boeken". Nu kan ik eerlijk stellen dat geen enkele demigod hier die zijn training ook maar een beetje serieus neemt zich minder zal gaan inzetten. Ik train me kapot nu, eet als een koning en slaap als een baby. Nu pas merk ik wat je uiterste best doen is.

Natty 5 curls doen met je personal max is niet wat moeilijk is. Wat moeilijk is, is die laatste van de 15 reps er nog in krijgen wanneer je biceps op exploderen staat van de pump, en tegelijkertijd voelt alsof die elke seconde gaat scheuren.

Maar om weer on-topic te komen. Tepels zijn weer puffy as they used to be dus das wel kut.
Deze ochtend ook gemerkt dat ik een paar stretch marks bij heb, dus zit duidelijk op de goeie weg (inb4nivea). Arms, chest en back zijn duidelijk al groter (prolly water), ook al heb ik ze nog maar respectievelijk 2, 1 en 1 keer getraind tijdens deze kuur. Nu 2 dagen na de eerste injectie merk ik dat ik een korter lontje heb gekregen. Ook krijg ik zo nu en dan wat opvliegingen (van hitte en zweten). Ik lijk wel de fucking human torch. Gister was het zowat 8 graden buiten en ik stond daar bakken te zweten in mijn T-shirt. Wist niet dat dat ook een effect was maar dat neem ik er dan maar bij.

Dag 10.

Opgestaan, zo geil als een konijn. Kan deze ochtend back gaan doen dus superexited.

Helaas geen tijd gehad om te eten dus al het voedsel dan maar in de rugzak. Blijkbaar is een beetje fasting totaal geen goed idee als je dat niet gewend bent dus. Had echt weinig kracht, heb me door elke set moeten sleuren. Pump was niet veel soeps tot helemaal op het einde, iets wat ik al sinds het begin van de kuur nu niet meer heb gehad.

Omdat ik totaal niet tevreden was over mijn rugtraining en ik nog geen borst had gedaan ben ik na de les nogmaals naar de gym gegaan. Eenmaal daar heb ik chest volledig gesmashed en had ik wel lekkere pump.

PIP was weg vandaag dus een aangename verrassing.

Toen ik thuiskwam ben ik direct op mijn vriendin gesprongen en het was de beste, hardste en langste seks die we ooit hadden. Klein minpuntje natuurlijk dat ik nu zweet als een gieter.

Al de hele dag uitgekeken naar de nieuwe inject, kon ik hem eindelijk zetten toen ze naar huis ging. Zoals hier aangeraden heb ik mijn inject een tijdje laten weken in warm water zodat die nagenoeg bijna hetzelfde had als mijn lichaamstemperatuur. Daarna ging het echter mis.

Inbrengen lukte niet, de naald leek maar niet in mijn huid te gaan, maar prikte wel als de tyfus. Toen ik hem er eindelijk met alle voorzichtigheid inkreeg deed het echt veel zeer en was het een zeer akelig gevoel. Het was sterk vergelijkbaar met het gevoel dat je krijgt wanneer men contrastvloeistof in de schouder spuit, alleen 10 maal erger. Bij het aspireren niks, maar voelde niet goed dus heb ik hem terug getrokken. Begon redelijk wat te bloeden dus alweer een ader doorboort vermoed ik. Dan maar een andere injectiespot genomen, weer identiek hetzelfde. Derde keer goede keer dan, maar weer identiek hetzelfde akelige gevoel. Ik werd er zelfs wat misselijk van. Toen dacht ik fuck it, en heb ik het er gewoon langzaam ingespoten, maar hoe meer er in kwam, hoe slechter ik me ging voelen. Ik werd duizelig, misselijk en begon hevig te traspireren & voelde mijn harstlag bonzen aan zo ongeveer 150 in mijn hoofd. Bij het terugtrekken opnieuw eerst wat vloeistof en daarna wat bloed. Dus zo zit ik hier nu een kwartier later uit 3 gaten te bloeden. Aan het akelige gevoel, de duizeligheid etc. vermoed ik dat ik in een zenuw heb geïnjecteerd.

Vanaf nu alleen linkerquad, heb ik nog geen enkele keer problemen mee gehad. Fuck die vervloekte rechterquad. Als iemand dan ook maar een idee heeft wat het was, let me know.

Dag 11.

Today is leg day. Reeds in de vroege uurtjes op om naar de les te gaan. Tegen 11u viel ik zowat chronisch elke 5 min in slaap.

Gek genoeg geen PIP vandaag na de injectie gister die helemaal misging. Wel heb ik dezelfde pijn als bij een steekwonde, dus er is duidelijk iets mis gegaan.

Dat heb ik dan maar achter me gelaten want net zoals de 10 voorgaande dagen kan ik maar niet wachten om te te trainen.

Begonnen met legpress, en het ging me veel te vlot.

Zonder al te veel problemen:
120kg x25
200kg x20
240kg x20
280kg x15

Voor de rest van mijn trainingsroutine zie Dag 5.

Betrekkelijk ongeloofwaardig, want vorige week had ik moeite met 10x160. Toen ik rechstond na de legpress voelden mijn quads als gigantische waterzakken, en zo zagen ze er ook uit. Het vet en de huid boven mijn knie werd zo ongeveer op mijn knie geduwd. Benen spanden in mijn broek en voelden echt zwaar aan. Hier en daar zag ik ook een adertje piepen.

Door de rest van de training heen werd het steeds maar gekker. Ik vermoed dat ik nu +- 12% bf heb en ik zie nu aders tijdens de training die ik anders niet eens zag aan 6%. Aders op calves, scheenbeen, enkels, quads.

Ik heb duidelijk wat massa en ZEER VEEL kracht gewonnen in benen, ook al heb ik die nog maar een enkele keer getraind.

Ik vind de resultaten die ik boek nu al ongelofelijk, en kan niet wachten tot de 4-6 weken wanneer het volgens iedereen echt gaat opvallen. Ik blijf erbij, 500mg lijkt misschien pussydose voor sommigen hier, maar als eerste kuur zijn de resultaten echt niet om mee te sollen.

Dag 12.
Vandaag weer vroeg uit de veren helaas. Gewicht gehookt op 73.6kg Over de voormiddag valt niet veel soeps te vertellen, behalve dat ik 7u aan een stuk aan het indommelen was.

Zo vermoeid dat ik twijfelde om te skippen vandaag omdat ik nog onder de gewichten in slaap zou gaan vallen. Aan de andere kant kon ik dan weer niet wachten om te trainen, en aangezien ik weet dat ik altijd een klik maak wanneer ik in de gym binnenstap ben ik er dan toch helemaal voor gegaan.

Ik ben van plan deze week 8 Maal te trainen (dinsdag was dubbel als ik het me goed herinner Dag 10.).

Vandaag werd dus armen. Weeral monsterpump natuurlijk. Eigenlijk is het zelfs zo erg dat ze gigantisch uit proportie zijn als ik pump heb. Ik lijk wel een gorilla. Vandaag ook weer low weight high reps, maar aangezien ik merkte dat het gewicht me makkelijk afging heb ik eens gecheckt wat na 2 trainingen mijn PR is op hammer curls.

Met helemaal opgepompte armen 10x20KG hammer curls voltooid, hou in rekening dat mijn PR twee weken geleden misschien 10x20KG was. Heb wat spijt dat ik het niet eerder op de training heb gedaan want ik ben zeker dat ik dan wel een 22 of misschien zelfs 24kg had kunnen smashen op wilskracht. Hou natuurlijk in rekening dat ik sinds de start van mijn kuur ook onderarmen zwaar train, dus uiteraard heeft dat bij hammers ook wel een rol gespeeld.

Tijdens het trainen komen mijn aders op mijn armen nu veel meer aan de oppervlakte, veel zelfs die ik nog nooit aan de oppervlakte heb gezien. Hoogstwaarschijnlijk te wijten aan de massatoename en betere pump overall.

De nieuwe dedication en assertiviteit komen goed van pas om elke dag mijn trainingen te voltooien, maar toch word ik nog steeds elke dag toegewijder aan mijn doel.

On a side note, rechterquad voelt echt keislecht. De intramusculaire zone van injectie voelt als de gehandicapte baby van een botbreuk en een gigantische blauwe plek. Actieve hamstringsflexie is onmogelijk en passieve doet gek veel zeer. Hopelijk geneest, wat er daarbinnen ook gebeurd is, snel.

Morgen wordt nog eens chest omdat ik vind daar de minste resultaten in te boeken, en zondag finish ik dan met schouders en inject nummer 4 waar ik met gemengde gevoelens naar uitkijk.

Dag 13.

Vanmorgen 74.4kg op de weegschaal. Helemaal lekker.

Zoals gisteren vermeld zal ik vandaag chest gaan doen. Zal vandaag de flat exercises eruit gooien en wat meer focus leggen op bepaalde delen.

Begonnen met:
Machine pec fly 4x12
Daarna:
Incline crossovers 4x12
Iron T cross 4x12
Decline Barbell Press 4x12
Incline Dumbbell bench press 4x12

Ik heb me voornamelijk gefocust op de contractie en nog eens extra geflext op het einde om zoveel mogelijk spiervezels te activeren. Volume licht wat lager dan bij andere spieren omdat chest hier beter op lijkt te reageren en schouders anders wat teveel gaan tegenspartelen.

Libido en assertiviteit gaan steeds meer en meer de lucht in. Ik betrap me erop dat ik zo nu en dat het ethisch denken achter ma laat en een totaal ondoordachte reactie geef, iets wat ik normaliter nooit doe. Ik kan mijn ogen niet bedwingen als het om vrouwen gaat, wat echt wel frustrerend is aangezien ik een vriendin heb en die het af en toe opmerkt :o.

Ik heb constant berehonger en eet zo ongeveer de hele dag door. Al vet veel geld verspild aan voedsel :rolleyes:.

Ik ben ook ziek en lijk er nagenoeg veel minder last van te hebben dan anders. Ik voel me normaal, trainen gaat vlot als anders. Alleen af en toe een dipje. Ook aan de meds nu dus zal wel extra zwaar zijn op de lever. Omdat ik echt liep te snotteren als een gek heb ik een dubbele dosis cirrus genomen, normaal nooit last van, maar deze keer wel. Zeer harde hartkloppingen en een beetje duizelig. Vermoedelijk in combi met AAS en misschien dat ene glaasje cava dat ik net ophad? Geen idee.

Dag 14.

Chest sore as fuck, goed getraind dus. Vandaag is zondag maar ga er nog steeds hard tegen aan. 3 weken geleden had ik niet eens de energie om 4x te gaan, deze week 8x geweest in totaal :rolleyes:.

Werd supergeil wakker dus mijn vriendin zo erotisch mogelijk wakker gemaakt en er direct voor gegaan, daarna nog een uurtje of 2 verder geslapen.
Bij het omkleden merk ik dat huid tussen chest en front delts letterlijk wat opengescheurd is. Hopelijk geneest het mooi en vormen het geen littekens.

Hoe ik van mijn schouders kanonballen heb gemaakt kun je vinden in Dag 6.

Vanavond gaat de naald er weer in. Dit word nummer 5. Redelijk nerveus aangezien ik heel erge pijn had met mijn stunt in rechterquad. Vandaar word het nu ook steeds linkerquad. Nog nooit problemen in gehad en hopelijk blijft dat ook zo. Vanavond schrijf ik er dan nog een stukje bij hoe dat ging.

** Net de 5de inject gedaan. Eerste poging linkerquad, maar weer dat naar gevoel. Dacht fuck it maar toch doorgeduwd. Toen voelde ik een grote druk en heb ik de naald teruggetrokken en spoot er een fonteintje bloed de vloer op. Plakker op gedaan. Aangezien ik blijkbaar super vasculaire quads heb en ik het zo stilletjes aan wel wat zat ben.

Dan maar een keertje voor glutes gegaan. Beter laat dan nooit. Ik heb nog wel een bubblebuttt dus hoopte maar dat de naald in de spier zou raken. Door de huid rake was betrekkelijk moeilijk, maar eenmaal erin voelde ik er echt niks meer van, in tegenstelling tot quads. injecteren verliep vrij vlot.

Opnieuw die lichte inflamatie en nu zelfs al wat stijfjes dus ik mag morgen wel wat PIP verwachten denk ik aangezien dit opnieuw ontmaagding is. Kijk er totaal niet naar uit, maar ben wel blij dat ik een nieuwe spot heb gevonden aangezien ik al wou gaan ophouden na al die quad problemen.

Week 3: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-e-500mg-hcg-1000iu.390809/page-3
Week 4: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-e-500mg-hcg-1000iu.390809/page-4
Week 5: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-e-500mg-hcg-1000iu.390809/page-4
Week 6: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-e-500mg-hcg-1000iu.390809/page-5
Week 7: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-e-500mg-hcg-1000iu.390809/page-7
Week 8: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-e-500mg-hcg-1000iu.390809/page-8
Week 9: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-e-500mg-hcg-1000iu.390809/page-11

DOOR TECHNISCHE REDENEN WORDEN DE LOGS PER WEEK AANGEVULD IN DE COMMENTS. ONZE EXCUSES VOOR HET ONGEMAK!
 
Je log is overzichtelijk.
Netjes geformuleerd en je lijkt dedicated.
Ik ben wel IN en follow je.

Wel vind ik 1.78 op 70 kilo geen goede basis om AAS te gaan gebruiken. Maar de keuze is aan u, bovendien bent u al begonnen.

Paar dingen die ik mis:
Hoe oud bent u?
Hoelang traint u al (serieuze training)

Denk aan het aspireren he!! En inderdaad langzaam injecteren. Ook ibuprofen wil wel eens helpen vooraf of achteraf 2x 400mg
 
Nolvadex 10/14 dagen na laatste injectie test-e beginnen, dus niet in week 10. HCG beter vanaf begin kuur tot eerste week nakuur.
PIP is de eerste weekjes idd even doorbijten ;)
 
Inderdaad 2 weken na je laatste injectie test e pas beginnen met nolva en hcg laten meelopen tot de 1e week van de nakuur.

Wat ewoud zegt
 
Leuk en overzichtelijke log, idd niet hele hoge stats om te beginnen met kuren. Maar als je toch al een streef fysiek voor je hebt waarvoor je moet kuren, waarom dan niet vroeg beginnen. Succes ;)
 
Je log is overzichtelijk.
Netjes geformuleerd en je lijkt dedicated.
Ik ben wel IN en follow je.

Wel vind ik 1.78 op 70 kilo geen goede basis om AAS te gaan gebruiken. Maar de keuze is aan u, bovendien bent u al begonnen.

Paar dingen die ik mis:
Hoe oud bent u?
Hoelang traint u al (serieuze training)

Denk aan het aspireren he!! En inderdaad langzaam injecteren. Ook ibuprofen wil wel eens helpen vooraf of achteraf 2x 400mg

Ik train nu al bijna 2 jaar serieus. Heb een erge bankart Laesie opgelopen waardoor die af en toe zwaar uit de kom gaat. Met tonnen gewicht trainen doet daar zeker geen goed aan. Met AAS kan je lower weight, meer focussen op de contractie, meer reps. Daarnaast was ik van plan om toch voor AAS te gaan, aangezien mijn droomfysiek toch niet natty is en ik liever geen jaren verspil. Ik ben aan deze kuur begonnen mede als experiment op mezelf. Stel nu hypothetisch dat ik bakken sides krijg, dan stop ik er uiteraard mee. Als het me echter niet zo veel doet op mijn leeftijd, dan doe ik gewoon mijn kuur uit.

Bedankt voor de tips! zal de ibuprofen zeker eens proberen! Zodadelijk volgt een nieuwe update.

Leuk en overzichtelijke log, idd niet hele hoge stats om te beginnen met kuren. Maar als je toch al een streef fysiek voor je hebt waarvoor je moet kuren, waarom dan niet vroeg beginnen. Succes ;)

Bedankt man!
 
Laatst bewerkt:
Nolvadex 10/14 dagen na laatste injectie test-e beginnen, dus niet in week 10. HCG beter vanaf begin kuur tot eerste week nakuur.
PIP is de eerste weekjes idd even doorbijten ;)

Bedankt voor de tips, zal het aanpassen dan. Ik zal wel 7 dagen nemen aangezien ik aanleg heb voor gyno en geen risico wil pakken. op die tab of 2 komt het dan ook niet.
 
Succes met je kuur, ben momenteel ook bezig met een soortgelijke eerste kuur. Moet het toch even kwijt, ik vind je een vrij slecht fysiek hebben om al te gaan kuren, 2 jaar trainingservaring is ook niet erg veel. En je bent 19? Imo zonde maarja ieder zijn eigen keus.

Ik volg je iig

Succes
 
In, succes. Waarom heb je ervoor gekozen om zo vroeg al met AAS te beginnen?
 
Succes met je kuur, ben momenteel ook bezig met een soortgelijke eerste kuur. Moet het toch even kwijt, ik vind je een vrij slecht fysiek hebben om al te gaan kuren, 2 jaar trainingservaring is ook niet erg veel. En je bent 19? Imo zonde maarja ieder zijn eigen keus.

Ik volg je iig

Succes
Ik snap je reactie volledig, maar ik hou er inderdaad een heel andere mening op na. Fysiek ligt vooral aan kwaliteit van mijn potatofoto's en de lighting, maar snap je reactie wel. Voor verdere uitleg waarom ik zo vroeg begin kun je bovenstaande reactie lezen.
 
1 week + update.
 
Ik volg je man
Succes met je kuur!
 
Leuke log. Ben aan het leren dus wil ie vragen waarom je op trekt met 0.8x40 en dan zet met 0.6x25?
 
zodat je geen stukje rubber kunt injecteren.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Leuke log. Ben aan het leren dus wil ie vragen waarom je op trekt met 0.8x40 en dan zet met 0.6x25?

De langere in dikkere naalden worden gebruikt voor het optrekken omdat die steviger zijn, breder, meer volume, langer. Al deze dingen zijn veel makkelijker als je iets wil opzuigen. als je vb. iets zou willen opzuigen met een insulinenaald duurt dat uren.
Aan de andere kant gebruikt men kleinere naalden voor het injecteren omdat het ten eerste gewoon veel beter voelt, en omdat je dan je spier zo weinig mogelijk schaadt, want de eerste malen is PIP echt erg (toch bij mij), en dat wil je natuurlijk zo veel mogelijk beperken zodat je niet mankt en je niet 10 weken legs hoeft te skippen.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
ben zelf.aan 18begonnen... nooit.spijt gehad
.. ben.nu 23j en 108kg... maar bezint eer ge begint... alsje aan zon vroege.leeftijd begint dan is de kans er datje hooked for life bent... veel succes en vooral eten...
 
ben zelf.aan 18begonnen... nooit.spijt gehad
.. ben.nu 23j en 108kg... maar bezint eer ge begint... alsje aan zon vroege.leeftijd begint dan is de kans er datje hooked for life bent... veel succes en vooral eten...

Bedankt! Ik heb er zeer lang over nagedacht en zowat alles gelezen dat ik rond AAS kon vinden. Hier en daar goede bronnen aangesproken. Ik ben inderdaad vrij zeker dat ik dit mijn hele leven zal doen, maar hier en daar een kuurtje dan. De eerstvolgende kuur is pas net voor de zomer gepland, dan wil ik eens, na deze bulkkuur, een cutkuur proberen.

Hoe was jouw ervaring met je eerste kuur?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven