AndroidHealthClinic

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd, ik ga zelf morgen mijn eerste test e prik zetten.
First cycle voor mij, en zonder kickstart.
Ik blijf je volgen!
 
Daar ben ik weer. Had even een drukke avond, dus een late update.

Vandaag rond een uur of 17:30 is inject #3 erin gegaan. Alles weer voorbereid zoals altijd, even gedoucht, etc. Dit was de pijnlijkste inject tot nu toe. Denk dat ik door een ader of zenuw ben gegaan. Het was even bijten, en op een bepaald punt dacht ik: Ik haal hem eruit en inject op een andere plek. Maar toch even doorgezet. En alles ging uiteindelijk goed. Weinig bloed, geen problemen, prima dus. So far de inject, nu de stats na de tweede week.


Stats na week #2

Gewicht: 91,5KG (+6,8KG)
Armen: 41,5cm (+0,5cm)
Vetpunten: Allemaal exact hetzelfde.

In de spiegel zie ik vooral dat de benen aardig vooruit gegaan zijn, terwijl ik door het prikken wat onregelmatige benentrainingen heb gehad. En de traps zijn gegroeid, deze ben ik dan ook 3x per week gaan trainen. I <3 big traps. Voor de rest zie ik geen vocht, geen sides. Dus ik ga nog even door ;)
 
Daar ben ik weer. Had even een drukke avond, dus een late update.

Vandaag rond een uur of 17:30 is inject #3 erin gegaan. Alles weer voorbereid zoals altijd, even gedoucht, etc. Dit was de pijnlijkste inject tot nu toe. Denk dat ik door een ader of zenuw ben gegaan. Het was even bijten, en op een bepaald punt dacht ik: Ik haal hem eruit en inject op een andere plek. Maar toch even doorgezet. En alles ging uiteindelijk goed. Weinig bloed, geen problemen, prima dus. So far de inject, nu de stats na de tweede week.


Stats na week #2

Gewicht: 91,5KG (+6,8KG)
Armen: 41,5cm (+0,5cm)
Vetpunten: Allemaal exact hetzelfde.

In de spiegel zie ik vooral dat de benen aardig vooruit gegaan zijn, terwijl ik door het prikken wat onregelmatige benentrainingen heb gehad. En de traps zijn gegroeid, deze ben ik dan ook 3x per week gaan trainen. I <3 big traps. Voor de rest zie ik geen vocht, geen sides. Dus ik ga nog even door ;)
Ben ook 7 kilo zwaarder en dacht echt dat ik teveel vet had gegained door een paar faggots hier maar ben dus niet de enige. Even de kcals dan weer opschroeven.
Ik ben bijna op week 4 en ik merk wat kracht btw bro, hopelijk heb je dat ook
 
Morgen een goede chestdag nadat de chest wat daagjes rust heeft gehad. Dus dan zal ik eens kijken hoe het met de kracht staat. Ik laat het weten.
 
Net chest/traps training gehad. Kracht was voor het eerst echt goed merkbaar. Gewicht was een tandje opgeschroefd en vooral veel volume gedraaid. Super lekkere pomp, heerlijke training!
 
Zou je ter volledigheid ook je trainingen niet kunnen bijhouden? Toch ook altijd nieuwsgierig naar de krachtgains. :)
 
Zal ik voortaan doen.
 
  • Like
Waarderingen: kane
Daar ben ik weer. Had even een drukke avond, dus een late update.

Vandaag rond een uur of 17:30 is inject #3 erin gegaan. Alles weer voorbereid zoals altijd, even gedoucht, etc. Dit was de pijnlijkste inject tot nu toe. Denk dat ik door een ader of zenuw ben gegaan. Het was even bijten, en op een bepaald punt dacht ik: Ik haal hem eruit en inject op een andere plek. Maar toch even doorgezet. En alles ging uiteindelijk goed. Weinig bloed, geen problemen, prima dus. So far de inject, nu de stats na de tweede week.


Stats na week #2

Gewicht: 91,5KG (+6,8KG)
Armen: 41,5cm (+0,5cm)
Vetpunten: Allemaal exact hetzelfde.

In de spiegel zie ik vooral dat de benen aardig vooruit gegaan zijn, terwijl ik door het prikken wat onregelmatige benentrainingen heb gehad. En de traps zijn gegroeid, deze ben ik dan ook 3x per week gaan trainen. I <3 big traps. Voor de rest zie ik geen vocht, geen sides. Dus ik ga nog even door ;)
amai;da gaat goed he.doe zo voort.
 
Omdat er gevraagd werd ofdat ik trainingen wilde posten, zal ik straks mijn training van vandaag posten. Vandaag wordt het Biceps/Triceps/Onderarmen/Traps.

En ik dacht dat het misschien wel interessant zou zijn als ik mijn 1RM op de grote 3 is ging testen, dit zal ik vandaag doen. Ik ga niet voor de volle 100% maar zeker wel voor 90%. (ben erg blessure gevoelig en heb geen zin in blessures in mn kuur) Ik verwacht dat de grote 3 rond deze waardes zullen liggen:

BP: 1x115/120
SQ: 1x145/160
DL: 1x~200
 
De training van gister is niet echt waard te vermelden, aangezien het een armtraining was. Niet echt bijzondere lifts dus. Maar ik heb wel even 1RMs op de grote 3. Dit is wat ik verwachte:

BP: 1x115/120
SQ: 1x145/160
DL: 1x~200

Dit is wat eruit kwam:

BP: 1x115
SQ: 1x140 (viel beetje tegen)
DL 1x190
 
Zou je ter volledigheid ook je trainingen niet kunnen bijhouden? Toch ook altijd nieuwsgierig naar de krachtgains. :)

Kane, vanaf morgen zal ik mijn trainingen totaal gaan loggen. Dan neem ik m'n kladblokje wel weer mee naar de gym :D Kijken wie er nu raar gaan kijken als ik dat weer doe xD
 
Speciaal voor Kane, de training van vandaag. Ik moet even vooraf zeggen dat ik vandaag heel veel moest improviseren omdat het MEEEEEEGAAAA druk was in de gym. Heb het nog nooit zo druk gezien.. Dus er zitten oefeningen bij die ik normaal niet doe.

Bench Press:
Rustige, gecontroleerde beweging tot de chest, volledige roms.
10x80KG
6x90KG
4x100KG +2 met lichte spot
3x100KG +2 met lichte spot
15x60KG

Chest Press: Doe ik normaal nooit
8X120KG
6X130KG
3X140KG

Pec Deck Flys: Doe ik normaal nooit
11x Vol blok
11x Vol blok

Cable Flys:
15x stand 6
15x stand 6

Incline smith benchpress: Doe ik normaal nooit
10x50KG
8x70KG
7x80KG ss 6x50KG


Smith Shrugs:
20x50KG
20x90KG
12x120KG
10x140KG
7x150KG

Zittende dumbbell Shrugs:
20x32KG
15x38KG
15x38KG


Jammer dat het zo gigantisch druk was, maar toch aardig lekker getraind. Morgen is de rug aan de beurt.
 
gaat goed zie ik, ik zou alleen oppassen met 1rms tijdens winstrol gebruik, is bij mij toen ook fout gegaan, 2maanden stil gelegen ivm blessure, winstrol trekt al het vocht uit je gewrichten enz
 
Ja, heb je gelijk in. Ik doe vanaf nu ook geen 1RM's meer. Beviel me niet erg moet ik zeggen. Ik hou ervan om het gewicht constant onder controle te houden en altijd 100% te focussen op de spier die je traint. Tip van Kai Greene ;) Echt een aanrader om zijn nieuwe video's te kijken op youtube!
 
zet eens een linkje in je topic?
geloof ik nog niet gezien.
stel je krijgt last van je gewrichten, pak dan glucosamine, 3a4x de aangegeven dosis.
 
Back
Naar boven