MuscleMeat

Test E 500mg

  • Topic starter Teee
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 856
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Teee

Novice
Lid geworden
5 mrt 2019
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Dag leden

Ik zou graag binnen enkele weken starten met mijn eerste kuur. Dit zou gaan om Test E only 500mg/W. Ik heb toch nog een paar vraagjes en hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.

Ik zou graag 8 weken kuren met Test E 500mg/W om te kijken hoe mijn lichaam hier op reageert.

Ik zou als nakuur nolva willen gebruiken maar kan ik dit best direct na de kuur beginnen nemen?

Ik heb ook arimidex liggen voor mocht er gyno optreden. Mijn vraag is als er gyno optreed moet je dit eerst proberen weg te krijgen met nolva en dan arimidex om je oestrogeen te verlagen zodat dit niet terugkomt? Of direct arimidex nemen?

Alvast bedankt.
 
Nakuur 2weken na laatste injectie. Als er gyno optreed eerst nolva proberen.
Arimidex kan inderdaad als blijkt dat je gevoelig bent voor oestrogeen. Maar alleen gebruiken als er problemen opduiken die niet met nolva weg gaan.
Dosis arimidex zo laag mogelijk houden dan.

Tip, een lager vetpercentage geeft minder kans op oestrogeen gerelateerde sides.
Dus eerst een kleine cut doen kan je problemen besparen.
 
  • Like
Waarderingen: Teee
oke, ga ik zeker doen. vetpercentage is momenteel nog te hoog dus eerst nog wat cutten. bedankt voor je reactie!
 
Dan kan je gelijk goed bulken tijdens je kuur en valt het niet op als je dan terug een beetje vet bijkomt :-)
Succes, zoek hier zeker al de bijwerkingen van een kuur op en wat je hier tegen kan doen. De kans is klein dat je ze allemaal krijgt hoor, maar voorbereid zijn is belangrijk, nog veel lees plezier hier en succes.
 
nog even een vraagje. Als gyno optreed en ik gebruik 10mg nolva en het is na 1 week nog niet weg dan 20mg proberen voor een week? en als het dan niet helpt arimidex 0.5mg per dag zeker he?
ik probeer me gewoon goed voor te bereiden in geval van. aangezien als ik bijkom nogal makkelijk last heb van vet rond mijn borststreek.
 
nog even een vraagje. Als gyno optreed en ik gebruik 10mg nolva en het is na 1 week nog niet weg dan 20mg proberen voor een week? en als het dan niet helpt arimidex 0.5mg per dag zeker he?
ik probeer me gewoon goed voor te bereiden in geval van. aangezien als ik bijkom nogal makkelijk last heb van vet rond mijn borststreek.

Vet rond je borst streek is geen gyno
 
  • Like
Waarderingen: Teee
Gyno is idd geen vet maar als je legit gyno krijgt zou ik het zeker nog een week extra aankijken (2weken op 10mg). Meen dat het best wat tijd nodig heeft om volledig in te werken
 
  • Like
Waarderingen: Teee
Oke bedankt voor de reacties, nog even een vraagje over mijn nakuur, als ik 8-10 weken test E 500mg/w neem hoelang moet mijn nakuur dan duren? Ik dacht eerst 2 weken maar lees veel verschillen op forum. (Nolva) en hoeveel mg per dag.
 
Richtlijn is 1/3e van je kuur. Ik zou test 10 weken pakken en nakuur 4 weken. 20mg nolva per dag.
 
  • Like
Waarderingen: Teee
Back
Naar boven