Fitness Seller

Test e + Anavar kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
12 mrt 2019
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, en lees regelmatig wat topics. Ik besloot om vandaag mijn kuurschema met jullie te delen zodat jullie hier jullie mening op kunnen geven.

Ik ben 22 jaar, 1.86m lang, 83kg en 9,8% bodyfat.
Ik train al 5 jaar serieus, ben begonnen op 68kg met 10% bodyfat en ben qua lengte bijna niks veranderd.
Het voelt voor mij alsof ik al een tijdje op mijn "plateau" zit en wil graag die volgende stap maken om extra massa te gaan pakken.

Ik ben in de periode 1 januari - 1 maart van 89kg naar 83kg gegaan, en mijn bodyfat is aanzienlijk gedaald. Ik wil nu meer drogere massa gaan pakken en ben van plan dit te doen met een kuur, dit is tevens mijn 2e kuur. ik heb vorige jaar zomer een anavar only kuurtje gepakt van 50mg 8 weken lang, uiteraard met nolvadex nakuur en dat is mij prima bevallen.

Ik over 2 weken met mijn kuur beginnen en die is als volgt:
1-10 Test e 500mg
1-4 Anavar 50mg
12-14 Nolvadex 20mg

Aan deze kuur wil ik toevoegen:
Creatine
LIV52
Milkthistle

Eiwitten en Carbs 300gr per dag
Calorieoverschot hanteren van 500 kcal per dag, en eventueel verhogen indien ik geen gewicht aankom.

Ik train 6-7x per week. 1,5 uur lang met een split schema.
 
Op 500mg testosteron zou dit ook al mee moeten vallen, ligt voornamelijk aan je voeding en dus zaak om jouw zout- en vochtinname stabiel te houden. Grote schommelingen gaan voor het vasthouden van water zorgen.
 
Op 500mg testosteron zou dit ook al mee moeten vallen, licht voornamelijk aan je voeding en dus zaak om jouw zout- en vochtinname stabiel te houden. Grote schommelingen gaan voor het vasthouden van water zorgen.
Duidelijk! Bedankt
 
Ga je wedstrijden draaien?