Fitness Seller

Test e + Anavar kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
12 mrt 2019
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, en lees regelmatig wat topics. Ik besloot om vandaag mijn kuurschema met jullie te delen zodat jullie hier jullie mening op kunnen geven.

Ik ben 22 jaar, 1.86m lang, 83kg en 9,8% bodyfat.
Ik train al 5 jaar serieus, ben begonnen op 68kg met 10% bodyfat en ben qua lengte bijna niks veranderd.
Het voelt voor mij alsof ik al een tijdje op mijn "plateau" zit en wil graag die volgende stap maken om extra massa te gaan pakken.

Ik ben in de periode 1 januari - 1 maart van 89kg naar 83kg gegaan, en mijn bodyfat is aanzienlijk gedaald. Ik wil nu meer drogere massa gaan pakken en ben van plan dit te doen met een kuur, dit is tevens mijn 2e kuur. ik heb vorige jaar zomer een anavar only kuurtje gepakt van 50mg 8 weken lang, uiteraard met nolvadex nakuur en dat is mij prima bevallen.

Ik over 2 weken met mijn kuur beginnen en die is als volgt:
1-10 Test e 500mg
1-4 Anavar 50mg
12-14 Nolvadex 20mg

Aan deze kuur wil ik toevoegen:
Creatine
LIV52
Milkthistle

Eiwitten en Carbs 300gr per dag
Calorieoverschot hanteren van 500 kcal per dag, en eventueel verhogen indien ik geen gewicht aankom.

Ik train 6-7x per week. 1,5 uur lang met een split schema.
 
Op 500mg testosteron zou dit ook al mee moeten vallen, ligt voornamelijk aan je voeding en dus zaak om jouw zout- en vochtinname stabiel te houden. Grote schommelingen gaan voor het vasthouden van water zorgen.
 
Op 500mg testosteron zou dit ook al mee moeten vallen, licht voornamelijk aan je voeding en dus zaak om jouw zout- en vochtinname stabiel te houden. Grote schommelingen gaan voor het vasthouden van water zorgen.
Duidelijk! Bedankt
 
Ga je wedstrijden draaien?
 
Op 500mg testosteron zou dit ook al mee moeten vallen, ligt voornamelijk aan je voeding en dus zaak om jouw zout- en vochtinname stabiel te houden. Grote schommelingen gaan voor het vasthouden van water zorgen.

Ik had na 2 prikjes test cyp al een gain van 4kg en een super opgezwollen kop :( zout- en vochtinname waren allebei hoog, maar wel gewoon stabiel.

Ik ben waarschijnlijk net degene die er extreem gevoelig voor is.
 
Zou hCG mee laten lopen op 2x500iu per week. Verder ziet het er prima uit.
 
Enige wat ik zou veranderen is de anavar op de laatste 4 weken nemen ipv de eerste
 
Train jij niet veel te veel?
(Ivm rust e.d.)
En vind je zelf je eiwitten niet extreem hoog?
 
Zou je mij kunnen vertellen waarom?
Dan heb je na anderhalve maand nog een boostje achter de hand. Je eindigt ook op een hoger aantal milligrammen ipv de eerste 4 weken en nadien een lager aantal milligram. Voor spiergain zal het vast weinig uitmaken hoor. Gewoon iets waar je naar uit kan kijken
 
Dan heb je na anderhalve maand nog een boostje achter de hand. Je eindigt ook op een hoger aantal milligrammen ipv de eerste 4 weken en nadien een lager aantal milligram. Voor spiergain zal het vast weinig uitmaken hoor. Gewoon iets waar je naar uit kan kijken

Dit zou ik niet doen. Perfect kuurvoorstel heeft ie gedaan imo. Anavar werkt al redelijk vroeg en test pas na c.a. 4 weken toch? Waarom extra hard vallen na die anavar en test met jou voorstel en niet gewoon stabiel finishen?
 
Dit zou ik niet doen. Perfect kuurvoorstel heeft ie gedaan imo. Anavar werkt al redelijk vroeg en test pas na c.a. 4 weken toch? Waarom extra hard vallen na die anavar en test met jou voorstel en niet gewoon stabiel finishen?
Test gaat vanaf inject 1 werken, maar idd na +- 4 weken zal het op volle toeren werken. Denk niet datie harder gaat vallen van een beetje var eigenlijk.

Het verschil tussen de eerste 4 weken var gebruiken vs de laatste zal sowieso verwaarloosbaar zijn. Gewoon iets leuks voor naar uit te kijken
 
Goedemiddag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, en lees regelmatig wat topics. Ik besloot om vandaag mijn kuurschema met jullie te delen zodat jullie hier jullie mening op kunnen geven.

Ik ben 22 jaar, 1.86m lang, 83kg en 9,8% bodyfat.
Ik train al 5 jaar serieus, ben begonnen op 68kg met 10% bodyfat en ben qua lengte bijna niks veranderd.
Het voelt voor mij alsof ik al een tijdje op mijn "plateau" zit en wil graag die volgende stap maken om extra massa te gaan pakken.

Ik ben in de periode 1 januari - 1 maart van 89kg naar 83kg gegaan, en mijn bodyfat is aanzienlijk gedaald. Ik wil nu meer drogere massa gaan pakken en ben van plan dit te doen met een kuur, dit is tevens mijn 2e kuur. ik heb vorige jaar zomer een anavar only kuurtje gepakt van 50mg 8 weken lang, uiteraard met nolvadex nakuur en dat is mij prima bevallen.

Ik over 2 weken met mijn kuur beginnen en die is als volgt:
1-10 Test e 500mg
1-4 Anavar 50mg
12-14 Nolvadex 20mg

Aan deze kuur wil ik toevoegen:
Creatine
LIV52
Milkthistle

Eiwitten en Carbs 300gr per dag
Calorieoverschot hanteren van 500 kcal per dag, en eventueel verhogen indien ik geen gewicht aankom.

Ik train 6-7x per week. 1,5 uur lang met een split schema.
Hey ik ben ook al 3 weken met test 500mg en anavar 4 pillen per dag ik zou dit samen 3 maanden doen zou dat en goeie ressultaat geven 1 ste kuur heeft er iemand zo en kuur gebruikt danku
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven