AndroidHealthClinic

Test-E + Anavar kuur

Bezoekers in dit topic

Sisyphos1

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2012
Berichten
69
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Ik ben van plan 10 weken lang 500 mg Test-E te zetten en de eerste 5 weken 50 mg Anavar ED te gebruiken. De nakuur is Nolva 20/20/20/20 en een natty test booster.

Ik maak me een beetje zorgen over het herstel na de kuur. Ik ben nu 41, en ik vraag me af of mijn HPTA 10 weken Test-E nog wel 100% te boven komt. Dit wordt mijn vierde kuur. Ik twijfel dusdanig of dit wel een goed idee is dat ik nog niet eens gear heb besteld. Zijn er hier bodybuilders boven de 40 die met hetzelfde vraagstuk kampen?
 
Ik zou het niet meer doen op die leeftijd. Zou dan op trt blijven.
 
Als je het niet probeert dan weet je het ook niet. Baseline kennen » kuren » off gaan » herstelperiode in acht nemen » testen en toetsen t.a.v. baseline, evt nogmaals na 6 maanden. TRT kun je altijd nog overwegen en 41 is echt nog relatief jong voor TRT, tenzij daar echt een medische indicatie voor bestaat.
 
Ik ben van plan 10 weken lang 500 mg Test-E te zetten en de eerste 5 weken 50 mg Anavar ED te gebruiken. De nakuur is Nolva 20/20/20/20 en een natty test booster.

Ik maak me een beetje zorgen over het herstel na de kuur. Ik ben nu 41, en ik vraag me af of mijn HPTA 10 weken Test-E nog wel 100% te boven komt. Dit wordt mijn vierde kuur. Ik twijfel dusdanig of dit wel een goed idee is dat ik nog niet eens gear heb besteld. Zijn er hier bodybuilders boven de 40 die met hetzelfde vraagstuk kampen?
Skip de Var, is het geld niet waard. Nee, ik kamp niet met dit vraagstuk. Het is goed dat je nog niets hebt besteld, want veel hebben alles al in huis voor ze advies vragen.
Doe wel effe bloedwerk vooraf en houd je bloeddruk in de gaten !
 
Back
Naar boven