XXL Nutrition

Test e + anavar

Bezoekers in dit topic

jelle90

Novice
Lid geworden
19 feb 2023
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste

Zou binnen een 2 weken starten met men eerste kuur.
Graag zou ik week 1-12 500mg test e
Maar zou anavar bij nemen. Wat raden jullie aan kwa hoeveelheid en wanneer juist in men kuur te nemen.
Ben 1m86 84 kg op 9 procent vet.
 
Beste

Zou binnen een 2 weken starten met men eerste kuur.
Graag zou ik week 1-12 500mg test e
Maar zou anavar bij nemen. Wat raden jullie aan kwa hoeveelheid en wanneer juist in men kuur te nemen.
Ben 1m86 84 kg op 9 procent vet.
Pak dan gewoon alleen testosteron op 375mg EW. (2x per week prikken .8ml optrekken ma-do zetten)
 
Wel heb ondertussen de anavar bijbesteld.
Nam 4 maand geleden wel al eens dianabol en winstrol zonder test in 1 kuur 12 weken in pilvorm.
 
Wel heb ondertussen de anavar bijbesteld.
Nam 4 maand geleden wel al eens dianabol en winstrol zonder test in 1 kuur 12 weken in pilvorm.


* Ik vind het zonde van het geld.

Hoeveel potjes heb je en wat wil je ermee ?
Kickstart of op eind van je kuur ?
 
Wat vind je zonde van het geld ?
2 potjes van 10mg. Wel wat is het beste? Kan je het niet de ganse kuur doornemen of is dat niet goed ?
 
Gewoon alleen 375 mg test e is voldoende.
 
Wat vind je zonde van het geld ?
2 potjes van 10mg. Wel wat is het beste? Kan je het niet de ganse kuur doornemen of is dat niet goed ?
Zonde van geld tov Test of andere liquid gear.
als je toch wilt snoepen maak ze dan op op 50mg ED. Ik zou het zelf aan einde van je kuur doen
 
Zonde van geld tov Test of andere liquid gear.
als je toch wilt snoepen maak ze dan op op 50mg ED. Ik zou het zelf aan einde van je kuur doen
Sommigen zeggen ook om een kickstart te nemen ? Wat is ED
 
Ok dankuwel voor je info ;). Er zijn gewoon veel verschillende meningen over het wanneer nemen van de anavar
Kan allebei natuurlijk. op 50mg ED zou je wat extra kracht moeten ervaren met trainen, je kunt dat ook gebruiken op de laatste weken. Pak je toch ff 'boost' en kom je wat zichtbaarder uit je kuur.
Je kunt dat tot dag van nakuur nemen, dus ff kijken hoe en wat je gaat doen en verdelen. Het is nu week 12. weet niet wanneer je zomerproof wilt zijn, maar dat kun je zelf uitrekenen
 
Kan allebei natuurlijk. op 50mg ED zou je wat extra kracht moeten ervaren met trainen, je kunt dat ook gebruiken op de laatste weken. Pak je toch ff 'boost' en kom je wat zichtbaarder uit je kuur.
Je kunt dat tot dag van nakuur nemen, dus ff kijken hoe en wat je gaat doen en verdelen. Het is nu week 12. weet niet wanneer je zomerproof wilt zijn, maar dat kun je zelf uitrekenen
Wel ik begin nu in het weekend. Ik ga op verlof 18juni 😁 weekje turkije dus dan wil ik zomerproof zijn natuurlijk. Als ik 12 weken reken is men laatste X 17juni.
 
Laatst bewerkt:
Als je anavar echt is en je zet er test bij is 30mg ook wel genoeg.
 
Wel ik begin nu in het weekend. Ik ga op verlof 18juni 😁 weekje turkije dus dan wil ik zomerproof zijn natuurlijk. Als ik 12 weken reken is men laatste maal 17juni.
Snap ik, 9% bf is nog schandalig dik en onacceptabel voor op vakantie.
 
Back
Naar boven