Fitness Seller

Test E - Bold (EQ) 12wk

Bezoekers in dit topic

Guest

verwijderd
20 jaar lid
Waardering
3
Beste DBB'ers,

Het wordt eens tijd voor mij, om de professors/experts :p op deze forum, om advies te vragen. Ik was eerst van plan een Anavar of Winny only te gaan doen, maar dit heb ik achteraf niet gedaan. Nu wordt het eens tijd dat ik een degelijke kuur ga samenstellen (met behulp van info-sites en met jullie). Althans, dit hoop ik. Vandaar mijn post. Ik zit met een aantal vragen, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn eerste kuur:
Week 1 – 12 = Testosteron Enanthate 500mg/week (2x 250mg per week)
Week 1 – 12 = Boldenone (EQ) 400mg/week (2x 200mg per week)
Week 1 – 12 = Arimidex 0,25mg elke dag
Week 1 – 12 = Nolvadex 10mg per dag (alleen bij tekenen van gyno vorming)

Geen frontload, geen kickstarter geen orals!
Doel: droger worden met meer massa.

Dit zal dus mijn eerste kuur gaan worden. Ik weet dat veel mensen tegen het stacken van steriods zijn bij de eerste keer. Volgens mij is dit wel te doen omdat beide steriods relatief "veilig" zijn. Indien iemand hier niet mee eens is, of vindt dat de dosering te hoog is laat mij dan graag even weten. Ik zal het dus meenemen in mijn uiteindelijke besluit.

Week 15 PCT:
Dag 1 - 30 = 100mg Clomid / 20mg Nolvadex / 0,25mg Arimidex

Dit is een standaart nakuur schema'tje. De nakuur moet ik dus 2 weken na de laatste EQ of test-E inject starten, dus in week 15. Na verschillende argumenten van een aantal experts op het gebied van anabole steriode heb ik besloten clomid en nolva te stacken, gezamelijk met Arimidex (anti-oestrogeen). Mijn vraag is wel of dit geen overkill is omdat het relatief hoge doseringen zijn. Ook wil ik graag weten hoe ik 0,25mg A-dex kan innemen, gezien dat de tabletten 1mg zijn. 1 per 4 dagen nemen of moet ik de tabletten gaan splitten??? Daarnaast zal ik Nolvadex gebruiken tijdens de kuur indien er tekenen zijn van gyno. Indien mensen echt niet eens zijn met deze opbouw wil ik dat graag weten.

Supplementatie tijdens mijn kuur:
Proteine:
Optimum Nutrition 100% Whey protein (1.5 uur voor het trainen)
Optimum Nutrition 100% Casein protein (bedtijd)

Spier-herstel:
Controlled Labs Purple Wraath (tijdens/na de training)

Algemene gezondheid:
Optimum Nutrition Optimen (multivits)
NOW B-100 (B-complex)

Spier-opbouw/ondersteuners:
Controlled Labs Green Magnitude (creatine voor pre-workout)
Primaforce Carb Slam (waxy maize starch, verbeterd creatine opname)
Controlled Labs White Flood (nitric oxide sup die ik in mijn nakuur zal gebruiken

NVE Stacker 2 (orginele) met ephedrine: deze zal ik tevens ook in mijn nakuur gebruiken. Is dit verstandig of zeggen jullie van laat dit maar weg en bewaar het voor aankomende zomer (cut-kuurtje)??

Voeding:
Mijn voedingsschemais gebasseerd op bulken met "schone" voeding. Hierdoor zal mijn vetpercentage relatief langzaam stijgen om te proberen zo "lean" mogelijk uit de kuur te komen. De koolhydraten bronnen bestaan uit (sochtens) havermout, brinta, (smiddags) rijst en aardappels. Daarnaast wordt naast elke maaltijd met complexe koolhydraten ook simpele gegeten, zoals sperziebonen/ brocolli. Elke ochtens eet ik een grapefruit en na het trainen een citroen. De proteine bronnen bestaan uit koolvis/ kipfilet/ eiwitten en shakes. Vet bronnen worden gehaald uit pindakaas en amandelen.

Training:
Mijn training zal bestaan uit een split-schema. Mijn doel is om overdag een grote spiergroep te trainen en savonds biceps of triceps. Buikspieren en kuitspieren worden om de 2 dagen getraint. De training zal bestaan uit setjes met 6-8 reps en met zware gewichten. Savonds pomp ik mijn armen op om zo meer voedingstoffen op te nemen.

Dit was het dan :o!

Alvast bedankt en may de muscles be with you :D!

gr. Darth

ps. No pain No gain :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel Darth Vader, ziet er goed gepland uit allemaal!

Week 6-13 : 50-100 mg Winny /ED (depot)
=> is mss wel leuk om wat harder uit je kuur te komen..

succes!

Succes bro, ik denk alleen dat je van 400mg eq geen drol zal merken..
Ik gebruikte in mijn kuur 750mg eq, en merkte grotendeels alleen de test... (ook op 500mg).
Niet om je te ontmoedigen hoor kerel, maar persoonlijk ben ik geen voorstander van eq, althans, niet van een ug lab.

En idd, persoonlijk zou ik eerst voor een test only gaan, eventueel met een leuke afsluiting van mast p of winnie.
Nu weet je namelijk nooit op welke roid je wel en niet reageerd gab.

Maar doe je ding, evengoed veel succes :thumbs:

vind de nakuur erover, arimidex in de nakuur? Heeft dat nog zin, je zet een anti-aromitiser en een blokker, zou de arimidex dan nemen tijdens de kuur. Clomid eventueel laten vallen.

Doseringen vind ik wel ook aangezien het niet je eerste maal aas is (winny only en een var only achter de rug). En bold, ja de ene vind het crap de andere super...dus test eens uit hé.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Volgens mij hebben sommige mij niet begrepen :rolleyes:.
Dit gaat mijn eerste kuur worden. Voorheen was ik van plan een winny only of anavar only te gaan doen. Dit heb ik achterwege gelaten omdat het eigenlijk ""weg gegooit" geld zou zijn (weinig results).

Is winny in week6-13 erbij niet iets te veel :eek:.

Bedankt voor de reacties.
Volgens mij hebben sommige mij niet begrepen :rolleyes:.
Dit gaat mijn eerste kuur worden. Voorheen was ik van plan een winny only of anavar only te gaan doen. Dit heb ik achterwege gelaten omdat het eigenlijk ""weg gegooit" geld zou zijn (weinig results).

Is winny in week6-13 erbij niet iets te veel :eek:.

Zou het als eerste kuur gwn zo houden.
Creatine kan je ook beter bewaren voor je nakuur, voor de rest mooi opgesteld.

• Topic Starter Topic Starter
Soms is het echt onduidelijk. De ene zegt 1gram steriode spuiten de eerste keer is te veel. De andere vindt de dosering Boldenone 400mg te weinig. De andere zegt dat test-e voldoende zal zijn.

Denken jullie dat indien ik deze kuur volg lichamelijk in de problemen zal komen???
Want na veel info te hebben opgezocht lijkt dat Boldenone een relatief veilige stack steriode is in combinatie met test-e. 250mg per week van beide is toch te weinig om echt goede results te boeken.

Daarnaast zou ik het waarderen om wat feedback te ontvangen over mijn nakuur.
veel amerikaanse forums zeggen Arimidex te gebruiken tijdens de nakuur, gezamelijk met clomid en Nolva.

Een artikel erover:
Arimidex(or L-dex)
Estrogen is the main inhibitence of restoring HPTA, and AI administration has been shown to increase gonadotrophin concentrations and serum Testosterone by up to 50%. In addition, by adding L-dex, the inhibitence of excess estrogen allows Nolvadex to work greater at LH stimulation in the begining stages of PCT, since the need to prevent binding in the mammery is lessened by the reduction in estrogen biosynthesis

Luister vriend,

Alleen door ervaringen kom jij erachter wat voor jou wel en niet werkt.
Sommige reageren minder op aas dan andere, deal with it..

Voor mij deed 750mg eq geen drol, wie weet voor jou op 400mg al wel (al lijkt dat me erg sterk).
Waarom wil je meteen gaan stacken? Wat is er mis met een simpel 500mg test per week kuurtje? Dan weet je meteen hoe je reageert op test, en groeien doe je toch wel.
Waarom wil je niet gewoon rustig aan beginnen, je kan toch nog lang genoeg kuren?

En of je na deze kuur lichamelijke klachten zal krijgen kan niemand je zeggen, zoals eerder gezegd reageerd iedereen anders op aas.
Mij lijkt het vrij sterk dat je na deze kuur al troubles krijgt, maar als je zeker wilt zijn, laat je voor, tijdens, en na je kuur GOED je bloedwaardes meten.
Zo ben je zeker dat je niks hebt, en kun je ook al tijdens je kuur ingrijpen mocht het fout gaan.

Ik spreek je niet tegen dat eq icm test een veilige stack is, dus denk niet dat alles fout is kerel, echt niet.
Goed dat je voordat je iets gepost hebt, eerst duidelijk onderzoek gedaan hebt.
Alleen sommige dingen blijken in de praktijk iets anders uit te pakken dan dat ze in de literatuur beschreven worden.
Daarom adviseer ik ook, begin rustig, kijk hoe je op de stoffen reageert, en bepaal dan wat voor JOU het beste werkt.
Niemand kan zeggen wat voor jou het beste werkt namelijk, daar kun je alleen zelf achter komen.

De een zegt wel anti-a's, de ander weer niet.
Zoek eens op een discussie tussen big cat, en ik geloof elmo...
Voor een simpel kuurtje zoals jij hierboven beschreef, is 4 weken nolva @ 40/40/20/20 al zat.
Keep it simple kerel.

Succes met welke keuze je ook maakt.

arimidex alleen tijdens de kuur, je kan dan 0,5mg eod pakken, das makkelijker

nakuur vind ik ook wat veel, zou alleen nolvadex pakken 40-20-20-20 of iets dergelijks.

tip, laat geregeld bloed prikken , zo kan je achteraf zien of deze nakuur voor jou op peil staat. T'is beter om vanaf kuur twee je nakuur te personaliseren adhv bloedtest van je eerste kuur dan standaardnakuurtjes te moeten pakken

en boldenone? tja, bij de ene werkt het prima, bij de ander lijkt het amper iets te doen. Dus hopelijk zit je in de eerste groep;)

arimidex alleen tijdens de kuur, je kan dan 0,5mg eod pakken, das makkelijker

nakuur vind ik ook wat veel, zou alleen nolvadex pakken 40-20-20-20 of iets dergelijks.

tip, laat geregeld bloed prikken , zo kan je achteraf zien of deze nakuur voor jou op peil staat. T'is beter om vanaf kuur twee je nakuur te personaliseren adhv bloedtest van je eerste kuur dan standaardnakuurtjes te moeten pakken

en boldenone? tja, bij de ene werkt het prima, bij de ander lijkt het amper iets te doen. Dus hopelijk zit je in de eerste groep;)

waarom niet winny met test voor 8 weken ?

Ts heeft het goed uitgedacht,goed voorbeeld.

Vind de EQ wat laag,en arimidex in de hele cycle....waarom,je hebt nog nooit wat gedaan,hoe weet je of je last van oestrogeen krijgt.

Zou het aankijken,en dan beslissen om zoiets erbij te nemen.Ik neem het erbij,omdat ik uit ervaring weet dat ik barbapappa wordt als ik het niet erbij neemt.Ken plenty gasten,die nergens last van hebben.
Gewoon aankijken dus.

Eventueel 500iu HCG pw erbij,nakuur 2 weken na je laatste inject.
4 weken 20mg nolva zal voldoende zijn
suc6

Bedankt dat de meeste vinden dat ik mijn kuur goed heb uitgedacht.
Jammer genoeg denk ik er zelf nog niet zo over. De puntjes moeten nog op de
i gezet worden. Ik hoop dat jullie mij erna toe kunnen leiden.

@ Mark NL: Bedankt voor je aandacht en advies. Je hebt inderdaad gelijk dat Boldenone bij iedereen wel anders werkt. Elk mens is anders. De reden voor mij om simpelweg geen test-e only te gaan doen is, omdat ik niet van plan ben veel te ga kuren in mijn leven. Ik wil het bij maximaal 3-4 kuren houden. Mijn doel is niet om heel erg gespierd te worden. Het moet nog "mooi" zijn en "normaal". Daarom wil ik mijn kuren zo goed mogelijk plannen en het zo in te plannen dat ik probeer de maximale results per kuur eruit te pakken. Een test-e only is imo voor mensen die langer gaan kuren en dus rustig willen uitzoeken wat er voor hun werkt en wat niet. Dit is dus niet voor mij weggelegd.

@ krieltje: Dat is inderdaad zo, ik zal even wat gaan opzoeken wat de symptonen zijn van oestrogeen zodat ik weet wanneer ik dit zou moeten gebruiken. Daarnaast is HCG toch alleen nodig bij zware kuren??? En het is toch verstandig HCG alleen in de laatste weken van je kuur te gebruiken VOOR je nakuur. Dus in mijn geval in week 13/14?? Bedankt voor je tips krieltje.

@ LiL priest: Ik ben nog niet van plan om orals te gebruiken. Daarnaast lijkt mij een winny depot teveel prikken bij een eerste kuur. Wil het langzaam opbouwen om een naaldenkussen te worden :p:p. Toch bedankt voor de tip!

Planning op dit moment:

Week 1 – 12 = Testosteron Enanthate 500mg/week (2x 250mg per week)
Week 1 – 12 = Boldenone (EQ) 500mg/week (2x 250mg per week)
Week 1 – 12 = 0,25mg Arimidex per dag (indien nodig)
Week 1 – 12 = 10mg Nolvadex (indien tekenen van gyno)

Anti-oestrogeen indien nodig, nolva indien tekenen van gyno. Boldenone verhoogd naar 500mg per week. Ik zal dus 2 keer per week injecteren (250mg van beide).

Week 15-19 PCT:
40/40/20/20mg Nolvadex
/ 0,25mg Arimidex (indien nodig)
Ik doe nog even wat onderzoek betreft HCG.

Supplementatie blijft het zelfde wel zal ik creatine alleen gebruiken tijdens en na mijn nakuur. Niet tijdens de kuur om zo een opgeblazen look te voorkomen.

Artikel over oestrogeen:
Usually, while bulking, estrogen is allowed to rise unless gyno or water retention (leading to high blood pressure) becomes a problem. When cutting and shedding water and lifting a little lighter (contest prep for example) estrogen is usually dropped with an AI. Proper diet and training can help the bad side effects high estrogen can have.

Waar ik dus op moet letten tijdens mijn kuur is water retentie en gyno. Indien deze optreden moet ik dus beginnen met Arimidex. Moet ik dan ook Nolva erbij gebruiken dan of is Arimidex genoeg?

Nolvadex zou de werking van Arimidex onderdrukken, maar Arimidex versterkt weer de werking van Nolvadex in de nakuur:
Arimidex (Anastrozole) : This is a widely used type II AI. It competes with estrogen for the aromatase enzyme. This effectively lowers estrogen up to 80% in the blood. Approved for use in 1995 to fight breast cancer. At doses up to 1mg a day, it has been shown to be very effective at controlling estrogen while on cycle or in PCT. It is usefull for curbing the effects that come with aromatizing AAS's while in cycle, and can be used in PCT. Nolvadex is shown to decrease the effectiveness of Arimidex when used together. In this case a suicide inhibitor may be more well suited, like in PCT. It is also called L-dex, in its liquid form.

om atrofie te voorkomen,kan je vanaf week 1,maar kan ook wat later,zeg week 4,beginnen met 500iu pw.Zo krijgen je testikels geen kans om te krimpen,en blijft alles mooi en netjes vol.
Geatrofeerde testikels duren langer om weer op oorlogsterkte te komen,dan testikels die een normale grote hebben.

Nolva op 20mg voor een week of 4 2 weken na je laatste inject met test.

Zowiezo hou je wat water vast door aromatisering,kijk goed naar je voeding en mineraal iname.Natrium in de vorm van keukenzout,zal veel water vast houden.
Rijst het de pan uit,zodat je echt flinke kiloos aankomt,dan zou ik er wat arimidex bijdoen.geen nolva erbij

EDIT, vind 500mg test niet weinig hoor

Prima dat zal ik doen. Ik lees op verschillende sites dat HCG beter te gebruiken is op het einde van de kuur. Hele zware kuren voldoen aan een wekelijkse dosering HCG.

Artikel:
In de laatse 2 weken van de kuur kan worden volstaan met een dosis van 750-1000 IU HCG elke 2 dagen. Ditzelfde geldt voor de eerste week meteen na de kuur, dus nog voordat aan de nakuur met een Clomid/Nolva combi wordt begonnen. Een alternatief schema is om elke dag 500 IU te injecteren. Het gebruik van een anti-oestrogeen ook tijdens de HCG-fase is sterk aan te raden. Voor de echt lange kuren of zwaar androgene kuren verdient het aanbeveling om al eerder in de kuur om de 2 weken een weekje HCG in te bouwen met de toediening van 500-1000 IU HCG 3 x in de week.

Is 500IU per week niet te weinig dan? omdat deze artikel 750-1000IW per 2 dagen aanraadt.

Ik zou naar the sane cycle kijken van big cat..

Prima dat zal ik doen. Ik lees op verschillende sites dat HCG beter te gebruiken is op het einde van de kuur. Hele zware kuren voldoen aan een wekelijkse dosering HCG.

Artikel:
In de laatse 2 weken van de kuur kan worden volstaan met een dosis van 750-1000 IU HCG elke 2 dagen. Ditzelfde geldt voor de eerste week meteen na de kuur, dus nog voordat aan de nakuur met een Clomid/Nolva combi wordt begonnen. Een alternatief schema is om elke dag 500 IU te injecteren. Het gebruik van een anti-oestrogeen ook tijdens de HCG-fase is sterk aan te raden. Voor de echt lange kuren of zwaar androgene kuren verdient het aanbeveling om al eerder in de kuur om de 2 weken een weekje HCG in te bouwen met de toediening van 500-1000 IU HCG 3 x in de week.

Is 500IU per week niet te weinig dan? omdat deze artikel 750-1000IW per 2 dagen aanraadt.

teveel HCG zal een tijdelijke beschadiging van de cellen van leydig geven.Natuurlijk zijn er meerdere onderbouwingen,maar 500iu is gewoon goed te doen,en zeker efficient.Zeker het proberen waard.Mocht je toch atrofie krijgen,kan je altijd een extra keertje zetten.

teveel HCG zal een tijdelijke beschadiging van de cellen van leydig geven.Natuurlijk zijn er meerdere onderbouwingen,maar 500iu is gewoon goed te doen,en zeker efficient.Zeker het proberen waard.Mocht je toch atrofie krijgen,kan je altijd een extra keertje zetten.

Ik neem zelf een meer dan 500iu.
Ik zet t gewoon om de 4 a 5 dagen, door al die methodes snap ik niet meer wat het beste is.

Proviron werkt ind goed in combinatie met een test, maar toch hou ik het bij Arimidex. Dit omdat ik het niet moeilijk wil maken dan het al is. Ik heb te weinig info gelezen over Proviron.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven