- Waardering
- 3
Beste DBB'ers,
Het wordt eens tijd voor mij, om de professors/experts
op deze forum, om advies te vragen. Ik was eerst van plan een Anavar of Winny only te gaan doen, maar dit heb ik achteraf niet gedaan. Nu wordt het eens tijd dat ik een degelijke kuur ga samenstellen (met behulp van info-sites en met jullie). Althans, dit hoop ik. Vandaar mijn post. Ik zit met een aantal vragen, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn eerste kuur:
Week 1 – 12 = Testosteron Enanthate 500mg/week (2x 250mg per week)
Week 1 – 12 = Boldenone (EQ) 400mg/week (2x 200mg per week)
Week 1 – 12 = Arimidex 0,25mg elke dag
Week 1 – 12 = Nolvadex 10mg per dag (alleen bij tekenen van gyno vorming)
Geen frontload, geen kickstarter geen orals!
Doel: droger worden met meer massa.
Dit zal dus mijn eerste kuur gaan worden. Ik weet dat veel mensen tegen het stacken van steriods zijn bij de eerste keer. Volgens mij is dit wel te doen omdat beide steriods relatief "veilig" zijn. Indien iemand hier niet mee eens is, of vindt dat de dosering te hoog is laat mij dan graag even weten. Ik zal het dus meenemen in mijn uiteindelijke besluit.
Week 15 PCT:
Dag 1 - 30 = 100mg Clomid / 20mg Nolvadex / 0,25mg Arimidex
Dit is een standaart nakuur schema'tje. De nakuur moet ik dus 2 weken na de laatste EQ of test-E inject starten, dus in week 15. Na verschillende argumenten van een aantal experts op het gebied van anabole steriode heb ik besloten clomid en nolva te stacken, gezamelijk met Arimidex (anti-oestrogeen). Mijn vraag is wel of dit geen overkill is omdat het relatief hoge doseringen zijn. Ook wil ik graag weten hoe ik 0,25mg A-dex kan innemen, gezien dat de tabletten 1mg zijn. 1 per 4 dagen nemen of moet ik de tabletten gaan splitten
Daarnaast zal ik Nolvadex gebruiken tijdens de kuur indien er tekenen zijn van gyno. Indien mensen echt niet eens zijn met deze opbouw wil ik dat graag weten.
Supplementatie tijdens mijn kuur:
Proteine:
Optimum Nutrition 100% Whey protein (1.5 uur voor het trainen)
Optimum Nutrition 100% Casein protein (bedtijd)
Spier-herstel:
Controlled Labs Purple Wraath (tijdens/na de training)
Algemene gezondheid:
Optimum Nutrition Optimen (multivits)
NOW B-100 (B-complex)
Spier-opbouw/ondersteuners:
Controlled Labs Green Magnitude (creatine voor pre-workout)
Primaforce Carb Slam (waxy maize starch, verbeterd creatine opname)
Controlled Labs White Flood (nitric oxide sup die ik in mijn nakuur zal gebruiken
NVE Stacker 2 (orginele) met ephedrine: deze zal ik tevens ook in mijn nakuur gebruiken. Is dit verstandig of zeggen jullie van laat dit maar weg en bewaar het voor aankomende zomer (cut-kuurtje)??
Voeding:
Mijn voedingsschemais gebasseerd op bulken met "schone" voeding. Hierdoor zal mijn vetpercentage relatief langzaam stijgen om te proberen zo "lean" mogelijk uit de kuur te komen. De koolhydraten bronnen bestaan uit (sochtens) havermout, brinta, (smiddags) rijst en aardappels. Daarnaast wordt naast elke maaltijd met complexe koolhydraten ook simpele gegeten, zoals sperziebonen/ brocolli. Elke ochtens eet ik een grapefruit en na het trainen een citroen. De proteine bronnen bestaan uit koolvis/ kipfilet/ eiwitten en shakes. Vet bronnen worden gehaald uit pindakaas en amandelen.
Training:
Mijn training zal bestaan uit een split-schema. Mijn doel is om overdag een grote spiergroep te trainen en savonds biceps of triceps. Buikspieren en kuitspieren worden om de 2 dagen getraint. De training zal bestaan uit setjes met 6-8 reps en met zware gewichten. Savonds pomp ik mijn armen op om zo meer voedingstoffen op te nemen.
Dit was het dan
!
Alvast bedankt en may de muscles be with you
!
gr. Darth
ps. No pain No gain
Het wordt eens tijd voor mij, om de professors/experts

Mijn eerste kuur:
Week 1 – 12 = Testosteron Enanthate 500mg/week (2x 250mg per week)
Week 1 – 12 = Boldenone (EQ) 400mg/week (2x 200mg per week)
Week 1 – 12 = Arimidex 0,25mg elke dag
Week 1 – 12 = Nolvadex 10mg per dag (alleen bij tekenen van gyno vorming)
Geen frontload, geen kickstarter geen orals!
Doel: droger worden met meer massa.
Dit zal dus mijn eerste kuur gaan worden. Ik weet dat veel mensen tegen het stacken van steriods zijn bij de eerste keer. Volgens mij is dit wel te doen omdat beide steriods relatief "veilig" zijn. Indien iemand hier niet mee eens is, of vindt dat de dosering te hoog is laat mij dan graag even weten. Ik zal het dus meenemen in mijn uiteindelijke besluit.
Week 15 PCT:
Dag 1 - 30 = 100mg Clomid / 20mg Nolvadex / 0,25mg Arimidex
Dit is een standaart nakuur schema'tje. De nakuur moet ik dus 2 weken na de laatste EQ of test-E inject starten, dus in week 15. Na verschillende argumenten van een aantal experts op het gebied van anabole steriode heb ik besloten clomid en nolva te stacken, gezamelijk met Arimidex (anti-oestrogeen). Mijn vraag is wel of dit geen overkill is omdat het relatief hoge doseringen zijn. Ook wil ik graag weten hoe ik 0,25mg A-dex kan innemen, gezien dat de tabletten 1mg zijn. 1 per 4 dagen nemen of moet ik de tabletten gaan splitten

Supplementatie tijdens mijn kuur:
Proteine:
Optimum Nutrition 100% Whey protein (1.5 uur voor het trainen)
Optimum Nutrition 100% Casein protein (bedtijd)
Spier-herstel:
Controlled Labs Purple Wraath (tijdens/na de training)
Algemene gezondheid:
Optimum Nutrition Optimen (multivits)
NOW B-100 (B-complex)
Spier-opbouw/ondersteuners:
Controlled Labs Green Magnitude (creatine voor pre-workout)
Primaforce Carb Slam (waxy maize starch, verbeterd creatine opname)
Controlled Labs White Flood (nitric oxide sup die ik in mijn nakuur zal gebruiken
NVE Stacker 2 (orginele) met ephedrine: deze zal ik tevens ook in mijn nakuur gebruiken. Is dit verstandig of zeggen jullie van laat dit maar weg en bewaar het voor aankomende zomer (cut-kuurtje)??
Voeding:
Mijn voedingsschemais gebasseerd op bulken met "schone" voeding. Hierdoor zal mijn vetpercentage relatief langzaam stijgen om te proberen zo "lean" mogelijk uit de kuur te komen. De koolhydraten bronnen bestaan uit (sochtens) havermout, brinta, (smiddags) rijst en aardappels. Daarnaast wordt naast elke maaltijd met complexe koolhydraten ook simpele gegeten, zoals sperziebonen/ brocolli. Elke ochtens eet ik een grapefruit en na het trainen een citroen. De proteine bronnen bestaan uit koolvis/ kipfilet/ eiwitten en shakes. Vet bronnen worden gehaald uit pindakaas en amandelen.
Training:
Mijn training zal bestaan uit een split-schema. Mijn doel is om overdag een grote spiergroep te trainen en savonds biceps of triceps. Buikspieren en kuitspieren worden om de 2 dagen getraint. De training zal bestaan uit setjes met 6-8 reps en met zware gewichten. Savonds pomp ik mijn armen op om zo meer voedingstoffen op te nemen.
Dit was het dan

Alvast bedankt en may de muscles be with you

gr. Darth
ps. No pain No gain

Laatst bewerkt door een moderator: