AndroidHealthClinic

test e /bold verlengen met wat anders dan bold korte esters

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hallo.


Een vriend van mij is bezig met 500mg test ew en 500mg bold ew(1ml teste /1ml bold 2x perweek) , ik had al een andere topic geopend en daar vertelde ze dat ik beste bold er uit kan halen en enkelt op test e 500mg kan gaan.

Maar nu, hij zit nu in de 3e week (vanaf gisteren) en wilt bold tot week 5 gebruiken omdat dan zijn flesje op is en dan wat anders er bij pakken met korte esters en daarmee zijn kuur 5 weken verlengen. Dus is totaal een kuur van 10 weken.

Wie weet een goed voorstel voor hem? ik stelde voor enkelt op 500mg test verder te gaan ben namelijk zelf ook bezig met 500mg test e voor 10 weken maar hij wilt er wat bij om meer massa te pakken.

dus wat raden jullie aan?
 
Laat hem gewoon de kuur afmaken met voor in totaal 10weken, dat hij de bold dan stopt na week 5. Maar om over te gaan naar korte esters.. Eerste cycle? Indien ja.. No go.
 
Laat hem gewoon de kuur afmaken met voor in totaal 10weken, dat hij de bold dan stopt na week 5. Maar om over te gaan naar korte esters.. Eerste cycle? Indien ja.. No go.

ja ik zei ook van maak deze kuur af met enkelt test e en bedenk goed wat je 2e kuur wil. Maar hoezo zou het niet kunnen korte esters? omdat test e dan bijna inkickt of? (nieuwschierigheid:rolleyes:)
 
Simpelweg omdat het zijn eerste kuur is. Deze kuur heeft al niet eens een deftig schema want 5weken bold doet amper tot niets. En dan gaat hij op het einde nog eens korte esthers bij knallen, bij zijn eerste kuur..
Er zullen hier nog mensen zijn met die mening.
 
Simpelweg omdat het zijn eerste kuur is. Deze kuur heeft al niet eens een deftig schema want 5weken bold doet amper tot niets. En dan gaat hij op het einde nog eens korte esthers bij knallen, bij zijn eerste kuur..
Er zullen hier nog mensen zijn met die mening.

nee klopt daarom wil die bold er ook uit doen, maar omdat die nog maar 1 flesje bold heeft wou die het opmaken.
 
Wat een gekloot hier, koop er dan een flesje bold bij of zet het helemaal niet. Alleen maar zonde. Je vriend uhu ;)
 
Wat een gekloot hier, koop er dan een flesje bold bij of zet het helemaal niet. Alleen maar zonde. Je vriend uhu ;)

Zo iets raar vraag ik niet tog aangezien je niets van bold merk met 10 weken vroeg ik of er wat anders inplaats van kon... en ja is voor een vriend doe zelf test only. Moet het standaart voor je zelf zijn als je iets voor een vriend navraag? Beetje gelove mag ook wel
 
Want jij hebt welleens bold op 10 weken gedaan? Beetje papegaaien praat. Bold merk je heus wel op 10 weken alleen is langer doortrekken raadzaam.
Verder weet jjj niet eens wat je moet merken van bold omdat je al gelijk je test gaat stacken. Je bent gewoon aan het klooien. Ofnee die vriend van je ;)
 
Bold merk je inderdaad na 10weken maar het raadzaam om langer door te trekken aangezien het dan beter tot zijn werking komt. Bold is iets wat ik enorm aanraad eerlijk gezegd, niet als eerste kuur alvast.
 
Back
Naar boven