MuscleMeat

Test e bold winny advies/kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
8 jun 2017
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Beste mensen..

Ik wil graag wat advies winnen met de test e bold en winny kuur.
Ik wil gaan lean bulken.
Beetje vet er af en toch nog wat spiermassa aankomen..
Mijn huidige stats zijn 1.74
Bf: 12/13
83 kilo.
Voeding zit goed.

Train nu 3jaar intensief.
Kuurverleden: 1e test prop npp.
2e test e deca.
3e tren e test e mast.


Hebben mensen goede ervaring met deze kuur? Sides ? Gewonnen massa? Eventuele verder advies altijd welkom!

Ik wil hem de bold op 1000mg pw 1-16 en de test 750mg pw1-16.
Kickstart met winny 1-4 weken 40 mg pd.

Als er mensen zijn met een soortgelijk kuurtje hoor ik t graag.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Of is dit overkill? Ik wou eerst namelijk test deca dboll kuur gaan doen maar ik had vernomen dat ik ook wat vet aan zou komen en dat wil ik zo veel mogenlijk vermijden..
 
Post je dieet eens, ‘voeding zit goed’ zegt iedereen maar bij 9 van de 10 zit het niet goed.

Ik zou test tren mast nogmaals doen, eventueel anders/hoger gedoseerd. Winny kick als je perse winny wil.
 
Post je dieet eens, ‘voeding zit goed’ zegt iedereen maar bij 9 van de 10 zit het niet goed.

Ik zou test tren mast nogmaals doen, eventueel anders/hoger gedoseerd. Winny kick als je perse winny wil.

Als eerst bedankt voor je reactie.

Voedingschema :
Maaltijd 1:
50 gr whey en 75 tot 100 gr oats.
Banaan en soms een ontbijtdrink.

2:100 gr rijsr. 100 tot 150 gr kip of rund. En 90 tot 100 gr groene groente.

3: 5 of 4 donker brood met 100 gr kip of 2 gekookte eieren.

4: 50 gr whey met water een klein blikje tonijn en handje vol studentenhaver.

5: 100 gr rijst 100/150 gr vis of rijst en 70 gr groene groenten

6: avondeten. Vis of vlees 100/200 gr groente 100 gr en rijst 100 gr

Savonds training. Daarna gelijk eiwitreep met handje studentenhaver.

7: 500 gr magere kwark met een handje vol noten
 
Of zal ik gewoon gaan bulken. Test deca dboll ?
 
83 kg en dan 2 gram aas, je kunt het makkelijk met de helft doen.
Zonde van je gezondheid.
 
83 kg en dan 2 gram aas, je kunt het makkelijk met de helft doen.
Zonde van je gezondheid.

Zo lang ben ik ook weer niet haha.. maar
Zou het te veel zijn? Ik heb heel veel gelezen over bold, het moet hoog gezet worden om de beste resultaten er uit te halen. ik denk simpelweg dat ik goede resultaten ga halen met die verhoudingen. Of ben ik nou te ver aan het denken.. zal 800mg genoeg zijn? En is het echt zo ongezond? Bold is nog een van de gezondere anabolen om het zo maar te zeggen haha..

Thanks:thumb:
 
Zo lang ben ik ook weer niet haha.. maar
Zou het te veel zijn? Ik heb heel veel gelezen over bold, het moet hoog gezet worden om de beste resultaten er uit te halen. ik denk simpelweg dat ik goede resultaten ga halen met die verhoudingen. Of ben ik nou te ver aan het denken.. zal 800mg genoeg zijn? En is het echt zo ongezond? Bold is nog een van de gezondere anabolen om het zo maar te zeggen haha..

Thanks:thumb:

Ik zou gewoon alleen test en winstrol doen, als je verder alles op orde hebt is dat meer dan genoeg.

Op 2 gram aas per week zou ik me echt schuldig voelen tegenover mezelf, maar misschien ben ik wel de enige die zo denkt.
 
Heb in het verleden een boldenone kuur gedaan met test op 250 pw en boldenone op 1000mg pw ....persoonlijk zou ik de test in jouw geval wat lager zetten rede: sides
 
Ik zou gewoon alleen test en winstrol doen, als je verder alles op orde hebt is dat meer dan genoeg.

Op 2 gram aas per week zou ik me echt schuldig voelen tegenover mezelf, maar misschien ben ik wel de enige die zo denkt.

Ik zit ook altijd ruim onder de 2 gram. Maar als ik heel veel op dbb moet geloven hebben ze ook gewoon ruk gear. Ze weten het zelf dat ze kut spul hebben, maar denken gewoon: “ah, we zetten wel gewoon met meer milliliters.” In plaats van dat ze eens verder gaan zoeken dan hun neus lang is.
 
Mi
Ik zit ook altijd ruim onder de 2 gram. Maar als ik heel veel op dbb moet geloven hebben ze ook gewoon ruk gear. Ze weten het zelf dat ze kut spul hebben, maar denken gewoon: “ah, we zetten wel gewoon met meer milliliters.” In plaats van dat ze eens verder gaan zoeken dan hun neus lang is.

Mijn gear is van Het bekende merk EP. Echt dus
 
Of zal ik gewoon gaan bulken. Test deca dboll ?

Dit zou ik afraden in de zomer :P
Na circa 5 weken ga je niet zo blij zijn met hoe je eruit ziet 's zomers ivm veel oestrogenen en bloat
Daarna ga je vast veel te intensief cutten om die reden en raak je alles kwijt.

Ik ben zelf geen voorstander van winstrol, ik pak zelf liever var.
Op winstrol had ik toch echt beperkte trainingen dmv droge gewrichten en na een tijdje lethargie.
Op anavar voel ik me gewoon heel fit en goed :)

Ik zou de test op 500 mg zetten en var 60 mg ed nemen
Of 2 ml test en 2 ml bold elke week :)
Eventueel kan je daar nog var bij nemen.
De var gaat ook iets helpen tegen de bloat van de test.
En je wilt 750 mg test zetten, alleen 500 mg is meer dan genoeg met jou stats en je gaat minder vocht vasthouden :)

En ook zou ik zelf eerst cutten tot 10% wat vrij makkelijk moet kunnen lijkt me.
Maar cutten op aas heeft wel altijd de voorkeur natuurlijk haha
Daarna kan je lean bulken en misschien zelfs nog wat droger worden als je voeding on point is.
 
Ik zit ook altijd ruim onder de 2 gram. Maar als ik heel veel op dbb moet geloven hebben ze ook gewoon ruk gear. Ze weten het zelf dat ze kut spul hebben, maar denken gewoon: “ah, we zetten wel gewoon met meer milliliters.” In plaats van dat ze eens verder gaan zoeken dan hun neus lang is.

Ik zie dat heel veel mensen de belangrijkste zaken gewoon nog niet op orde hebben.

Op internet zeggen dat je alles verder in orde hebt is heel makkelijk en heel veel houden zichzelf voor de gek.

Geen haat naar ts en ik zeg niet dat dat bij hem zo is want ik ken hem niet persoonlijk, is gewoon een algemeen ding.
 
Back
Naar boven