XXL Nutrition

Test e bold winny kuur van start

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
8 jun 2017
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Hallo!

Afgelopen zaterdag begonnen met me nieuwe kuur..
Ik wil mijn ervaring delen want ik heb dit nog nooit gehad van een kuur en eventueel advies hoe het komt of kan vermijden

Mijn kuur ziet er als volgt uit..

Test e 750mg pw 1-16
Bold 1000mg pw 1-16
Winny 60mg per dag. 1-4 of 5

Zojuist mijn training gehad en daarna de 2de x gezet voor deze week.
De eerste keer was zaterdag. Verdeel het over 2x in de week.
Ik had niet goed gezet de eerste keer en heb nu nogsteeds een dik en pijnlijk ei op mn bil...
Na het zetten kreeg ik een koorts en benauwdheid gevoel. Uiteindelijk vroeg op bed gaan liggen maar dat was ook geen pretje, mn bed voelde alsof het 100 graden was en voelde mij behoorlijk beroerd.

Uiteindelijk in slaap gevallen. En je raad het al, helemaal gaar wakker geworden.
Toch maar eten naar binnen gestampt en gaan trainen. Mn kracht was vrijwel weg..
Maar toch alles gegeven wat ik in mij had.
Na mn training voelde ik mij een lappe pop. Savonds zakte ik weer in alleen het koorts gevoel was véle malen minder als de dag er voor (gelukkig)

Dag 3 ging al beter maar de pijn aan me kont was niet te harden! Even wat ibuprofen gehaald en toen ging het wel weer redelijk.

De training vandaag ging super. Had alleen niet zo veel zin in mijn voeding. Trek was ver te zoeken maar gwm diehard bulken anders kan ik net zo goed stoppen :D

Vandaag alles in 1 spuit gedaan.
Het voelde al beter maar nog maar even afwachten hoe ik mij straks ga voelen. Heb het gevoel dat het beter gaat maargoed niet te snel zeggen haha..
Hopen op t beste..

Groetjes!
 
Uiteraard ook nakuur clomid nolva.. vergeten te noteren;)
 
In.

Is de injectiespot warm, rood en opgezet? Werk je wel steriel?
 
In.

Is de injectiespot warm, rood en opgezet? Werk je wel steriel?

Ja en zo dik als een ei. Het trekt wel weg beetje bij beetje.

Voor zo ver ik weet werk ik steriel.
Was mn handen netjes 2 keer voordat ik begin en pak bij elk nieuw gebruik 2 nieuwe spuiten en 4 nieuwe naalden. En alcohol doekjes op de injectieplek schoon te maken en de vials ook schoon te deppen.

Heb weer flinke spierpijn na het zetten van gister.. ik hoop dat het deze keer snel weg trekt. In ieder geval geen rode warme plek die zo dik is als een ei dus het zal wel al beter zijn als vorige keer..
 
IJs erop kan werken als het echt heel warm is. Zo heb ik het ooit op kunnen lossen iig.
 
Houd het goed in de gaten dan. Een infectie is het laatste wat je wilt. Als het niet betert, dan direct naar de huisarts!
 
Pm is welk merk je hebt of geef geen subtiele hint hier
 
Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat het aan het merk van de gear ligt?
Je weet niet onder welke omstandigheden je gear is gemaakt, dus er is altijd een kans aanwezig dat er van bacteriële contaminatie sprake is.

Wel is het zo dat het ene merk professioneler is dan het andere. Dat is echter geen discussie voor op dit forum, zoals Sanca Saxon al uitwees.
 
Back
Naar boven