MuscleMeat

Test e/bold

Bezoekers in dit topic

DokterToken

Novice
Lid geworden
23 feb 2018
Berichten
11
Waardering
2
Beste bb'ers

Misschien de zoveelste k*tvraag alweer maar ik zit mezelf toch gek te maken.

Ben nu 7 a 8 weken bezig met test e 2x 250mg pw en bold 2x 300mg pw.
(Heb vanaf week 1 tm 6 proviron gebruikt ivm eventueel vocht maar die heb ik in week 6 laten vallen omdat ik het idee had dat het toch vrij weinig nut had..)
Echter merk ik er helemaal niks van, geen opgepompt gevoel en ben ook nog helemaal niks aangekomen..

Heb eerder een kuur van test e 500mg pw gedaan en daar ben ik toch 9 kg van aangekomen en 5kg overgehouden en dat gevoel wat ik toen had is er nu gewoom helemaal niet.

Stats zijn 1.95m/ bf 12%/ kg 89
Calorieen zitten dus constant vrij hoog (3500kcal) omdat ik zoiezo al moeilijk aankom. Heb sinds begin kuur 300 a 400kcal erbij gepropt maar er gebeurd gewoon niets behalve de pinda's tussen me benen..

Ook al topic aangemaakt in echt of nep mochten jullie denken dat het toch fake zooi is wat ik bijna zeker weet van niet omdat ik weet waar het vandaan komt.

Wat gaat hier verkeerd?


Mijn dank is groot
 
Meer eten. 3500 calorieën is best laag.
 
Hoe meer spiermassa je hebt hoe meer calorieën je verbruikt.
Jep dat snap ik maar ongeacht je nu te weinig eet, ga je toch wel iets merken?
Ben expres dus niet superveel kcal omhoog gegaan vanwege dat ik wat droger wilde blijven.
 
Je hoeft niet perse wat te merken, 9/10 is het placebo. Wat verwacht je, ineens je zyzz te voelen? Gewoon kcal uppen. Ongeacht of je gear zet of niet, zou je in een surplus moeten aankomen.
 
Je eet te weinig bro
 
Hoe ziet je voedingsschema er nu uit?
 
Hoe ziet je voedingsschema er nu uit?
Om het ff snel en kort te plaatsen:

Ochtend:
Flink bord brinta
5 eieren
Bagel met roomkaas

10 uur
3 boterhammen met kip/zalm/kalkoenfilet
Eiwitshake

12:30
Flinke bak rijst kip en broccoli

15:00
Zoete aardappels pasta(pennen) en kalkoenfilet

Voor het sporten 2 bananen en lepel pindakaas

Na het sporten eiwitshake en wat de pot schaft, 9vd10x aardappels stuk kip met groente

Voor het slapen nog wat yoghurt met wat noten.
 
Kcal en macro's?
 
Kom je aan hierop? Dan doorgaan
Kom je niet aan.... ophogen.
 
Je moet nou ook geen wonderen verwachten van bold. Dat gaat heeeeel traag.
 
ik heb dat paar maanden terug ook meegemaakt volgens velen at ik niet genoeg maar het ging mij niet eens om het aankomen maar het gevoel van on zijn was gewoon niet aanwezig:D uiteindelijk een 2,5 maand cruise gedaan en nu zit ik in mijn 2e week van mijn kuur sust/bold en ik ga als een speer en voel me zeker on!!!!

van bold moet je ook niet veel verwachten bold=hoog doseren, honger gevoel.
 
Dank jullie alle, ik ga mijn eetschema omhooggooien! En wss een cruise en dan de volgende maar weer eens uitzoeken
 
Dank jullie alle, ik ga mijn eetschema omhooggooien! En wss een cruise en dan de volgende maar weer eens uitzoeken

zeker aan te raden gewoon cruisen lang genoeg voordat je weer on gaat dan komt dat gevoel wel terug en merk je dat die aas wat doet heb het zelf ervaart!
 
Back
Naar boven