AndroidHealthClinic

Test E + Boldenone kuur 14 weken, ervaring gevraagd boldenone!

Bezoekers in dit topic

NickT

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
354
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Dag mede dbb's!

Ik ben van plan om in april weer eens te gaan kuren, alleen lees ik nogal verschillende dingen over boldenone. De een is zeer tevreden, de ander roept dat het geen meerwaarde heeft gehad. Nou weet ik dat boldenone vrij hoog gedoseerd moet worden (in vergelijking met mijn vorige test+deca kuur), maar is 750mg voldoende? Vorig jaar heb ik gekuurd met 500mg test e en 400mg deca, waar ik overigens 6kg van heb weten vast te houden. Ik hoor graag wat gebruikers ervaringen van degene die boldenone gebruikt hebben en in welke dosis. Ik besef ook dat het per persoon zal verschillen.

Hetgeen moet in 1 inject passen van 5ml (3x 1ml bold a 250mg, 2x 1ml test e a 250mg) wegens het laten prikken door iemand anders.

Zelf zat ik te denken aan het volgende:

wk 1-14 test e 500mg, bold 750mg
wk 17-20 Nolvadex 20mg

Ik kies er bewust voor om geen HCG mee te laten lopen. Mijn vorige kuren geen last gehad van krimpende testikels en na een aantal maanden zit je eigen testosteron productie ook weer op zo goed als normale waarden. Tevens ook diverse negatieve dingen gelezen over HCG. Ik zie deze extra "kick" om de testikels weer te laten werken dan ook als overbodig, maar dat is meer mijn mening en wil ik verder niet als discussiepunt naar voren brengen in dit topic.

Verder, voordat mensen gaan vragen wat mijn voedingsschema is; deze is dik in orde, ook tijdens niet kuur maanden. Gemiddeld probeer ik tussen de 300-350gr eiwit binnen te krijgen. Tevens let ik ook op met Kh, al moet het natuurlijk wel leuk blijven!! Ik heb namelijk ook zat off days dat ik gewoon lekker geniet van een patatje en een frikandel!!

Nogmaals: graag gebruikers ervaringen met advies over boldenone!!

Greetz, Nick
 
Verplaatst naar juiste gedeelte van de sectie.
 
Je zegt 't zelf al, de ene vindt het k*t en de ander vindt het zeer zeker de toevoeging aan zijn kuur waard. See for yourself, ga ik ook doen binnenkort.
 
Je zegt 't zelf al, de ene vindt het k*t en de ander vindt het zeer zeker de toevoeging aan zijn kuur waard. See for yourself, ga ik ook doen binnenkort.

Daarom vraag ik toch om de gebruikerservaringen. Al eens eerder boldenone genomen of nief? Zo ja, wat is jouw ervaring ermee en op welke dosis doseerde je?
 
Daarom vraag ik toch om de gebruikerservaringen. Al eens eerder boldenone genomen of nief? Zo ja, wat is jouw ervaring ermee en op welke dosis doseerde je?

wat maakt de gebruikerservaringen hier anders dan degene die je al hebt gelezen? Nee, wordt mijn 1e kuur ook. Ik lees ook overal verschillende dingen, van topspul tot grootste zooi die je kunt kopen dus ik probeer 't gewoon een keer. Wel naast Tren. Dosis gaat op 900 of 1200 mg per week liggen.
 
Doseerde het op 500 mg e7d 12 weken icm winstrol 1e 4 weken. Kon duidelijk merken dat de aderen naar buiten kwamen vooral op onderarmen maar voor de rest niet veel bijzonders. Veels te laag gedoseert ook natuurlijk. Denk dat jouw dosering meer zoden aan de dijk zet.
 
Ik hou wel van bold. Mijn beste kuur ooit: 1000Test, 900Bold en 400Tren.

Die gene die jou prikt kan toch ook 2x prikken? Ik zou ook net iets meer test zetten eigenlijk.
 
500 test + 500 bold gedaan 16 weken.

geef mij maar liever deca of primo+mast

voor mij nooit meer bold weinig gains, geen goede pomp wat je normaal wel heb.
 
ik ga morgen 1200 bold gebruiken wel in een stack.
zal laten weten wat ik er van vind, duurt nog wel even.
Voor dat ik er wat over kan zeggen!
 
ik ga morgen 1200 bold gebruiken wel in een stack.
zal laten weten wat ik er van vind, duurt nog wel even.
Voor dat ik er wat over kan zeggen!

1200mg bold is nou wel een hoeveelheid waarvan je zou moeten zeggen dat het merkbaar is ja... En ja, dat zal inderdaad nog wel even duren dan! Succes in ieder geval! Waarmee ga je het stacken?
 
lees maar eens mijn logje ik heb het als lekker ervaren goede progressie geboekt
 
1200mg bold is nou wel een hoeveelheid waarvan je zou moeten zeggen dat het merkbaar is ja... En ja, dat zal inderdaad nog wel even duren dan! Succes in ieder geval! Waarmee ga je het stacken?

Ik ga vanaf morgen op 300 mg test 1000 mg primo 200 mg tren en 1200 bold.
Wel vrij lastig om te zeggen wat de bold precies doet vanwegen de andere middelen.

Maar dat komt goed hou je op de hoogte.
 
Back
Naar boven