MuscleMeat

Test E - Boldenone - Winstrol

Bezoekers in dit topic

lolmansglen

Novice
Lid geworden
31 jan 2023
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Vandaag begin ik met mijn 2 de kuur. (eerste was een test/deca).

Week 1-14: Test E (500mg)
Week 1-14: Boldenone (400mg)
Week 1-6: Winstrol 40mg
Week 16-... Nolvodex

Ook tijdens + week na de kuur neem ik 2 pw 500iu hCG.

Ben benieuwd hoe de werking gaat zijn op mezelf.
Lekker goed eten, trainen en kuren.
Whoppa :)
 
Zou eerst gaat cutten als je. U op 18% staat, voor je het wet ga je boven de 20%.
Bold eerder stoppen als je wilt nakuren.of test 2weken langer. Winstrol is zonde van je geld
 
Zou eerst gaat cutten als je. U op 18% staat, voor je het wet ga je boven de 20%.
Bold eerder stoppen als je wilt nakuren.of test 2weken langer. Winstrol is zonde van je geld
Bedoel je dan vooral op basis van cardio doen en cutten of een cutkuur nemen? heb enkel een klein buikje (moet het precieze % nog bekijken bij een coach).
 
Zou eerst gaat cutten als je. U op 18% staat, voor je het wet ga je boven de 20%.
Bold eerder stoppen als je wilt nakuren.of test 2weken langer. Winstrol is zonde van je geld
Ok mijn lichaam zit meer op de 14/15% als ik het vergelijk op basis van de foto :p
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2023-01-31 om 23.11.38.png
    Scherm­afbeelding 2023-01-31 om 23.11.38.png
    1 MB · Weergaven: 146
Ok mijn lichaam zit meer op de 14/15% als ik het vergelijk op basis van de foto :p
Maakt mij niet uit. :p
met hoger vetpercentage heb je vaak meer last van bijwerkingen.
als je de winstrol al in huis hebt zou je die op kunnen maken in cutkuur, of je houd je voeding strak en zorgt dat je niet te vet wordt.
Bedoel je dan vooral op basis van cardio doen en cutten of een cutkuur nemen? heb enkel een klein buikje (moet het precieze % nog bekijken bij een coach).
Als je al een coach hebt zal hij/zij dat ook zeggen
 
Zou eerst gaat cutten als je. U op 18% staat, voor je het wet ga je boven de 20%.
Bold eerder stoppen als je wilt nakuren.of test 2weken langer. Winstrol is zonde van je geld
Waarom zou winstrol zonde zijn van geld? Is perfect voor te cutten of te bouwen depends waar je mee stack'd ben er zelf geen voorstander van door de gewrichtsbelasting maar winny werkt gewoon knetter hard. Niet vergeten hardloop record staat nog altijd op de naam op onze Afrikaanse vriend met gele ogen van de winny :D
 
Waarom zou winstrol zonde zijn van geld? Is perfect voor te cutten of te bouwen depends waar je mee stack'd ben er zelf geen voorstander van door de gewrichtsbelasting maar winny werkt gewoon knetter hard. Niet vergeten hardloop record staat nog altijd op de naam op onze Afrikaanse vriend met gele ogen van de winny :D
Turinabol is voor prestatie verbeteren in oa hardlopen. Winny-T3 en Clen gebruik je in laatste 6 weken voor prep. in KS is het zonde. DBol is beter geschikt als KS, maar niet voor TS. Dan moet je lager in je vet zitten, ivm bijwerkingen. Maar verder boeit het me geen reet wat TS gebruikt of niet.
 
Back
Naar boven