MuscleMeat

test e / boldenone

Bezoekers in dit topic

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Casus, iemand is al 8 weken bezig met bovenstaande kuur maar is niet tevreden met de gains, heeft iemand tips, om nog wat te laten meelopen. Doel is massa pakken en droog worden...

advies graag

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Stel je pakt 500 mg per week boldenone....hoeveel test zou je dan moeten laten meelopen ?

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Stel je pakt 500 mg per week boldenone....hoeveel test zou je dan moeten laten meelopen ?
 
Wat is deze dan weer x'D. Casus zeitie. 0 info zul je bedoelen en wat vage vragen? Je bent toch al met iets bezig, dan ga je toch niet meer vragen wat je bij 500mg bold aan test moet zetten? Had je beter voor je kuur een beetje kunnen verdiepen, man man man.

Huidige kuur?
Doel?
Macro's?
Kuurverleden?
 
het woord casus spreekt voor zich, en gezien hetgeen wat er geschreven kan, kon je concluderen dat ik helemaal niet bezig ben met deze kuur. Ik ben momenteel met t3 bezig.... het valt me op dat altijd dezelfde mensen op normale vragen op een dissende manier antwoord moeten geven.... wat daar de meerwaarde van is op dit forum --> tja misschien hebben ze thuis niks te vertellen dus doen ze het maar op een forum van achter hun toetsen bordje, de helden


Het was een serieuse vraag, desbetreffende persoon ( vriend van mij ) zet nu 600 van beide, en zit in week 8. Geeft aan niet tevreden te zijn met de gains, ik heb hem al aangeven hoger te gaan zitten met zijn bold, en sowieso als je een aantal kilo aankomt, zal je er ook je voeding op moeten aanpassen.

Meerdere malen gekuurd, maar dat is hier niet van toepassing denk ik
 
gewoon wat anders pakken dan bold.
massa bold zijn beetere middelen voor.
 
Bold is gewoon een tegenvallend middel. Als je er tren bijzet gaat hij wel meer merken.
 
Inderdaad, als hij niet tevreden is gewoon nog 6 weken tren er naast zetten.
 
ok thanks
 
Tren ace uiteraard.
 
Ik probeer heus niet lullig te doen maar kijk nou eens goed naar je beginpost, daar is toch geen touw aan vast te knopen? Ik noem dat geen casus schetsen, dit is net zoiets als vragen 'stel ik heb honger hoeveel glazen melk moet ik bij m'n bakje rijst eten?'. Ga nou niet mierenneuken op kleine woordjes waarmee ik verkeerd zou refereren naar 'jouw' kuur of de 'geschetste' voorbeeldkuur. Ik word inderdaad 0 wijzer van waar je nou eigenlijk mee bezig bent of wat je nou eigenlijk wil weten, of wat je wil gaan doen, de plannen zijn, etc. etc. (alle omstandigheden die van belang zijn). Ik vind niet dat je een normale enigszins concrete vraag stelt met relevante informatie waar we wat mee kunnen om hier zinnig op te kunnen antwoorden.

Met wat je vervolgens zegt kunnen we wat meer, maar ik snap dan niet waarom je vraagt over hoeveel test naast bold op 500, terwijl je vriend dus 600 van beide zet. Hoelang wilde hij deze kuur oorspronkelijk laten lopen? Wat je hem tot dusver hebt geadviseerd lijkt me juist, als het hem niet opschiet (hoeveel heeftie al gegained?) kun je misschien twijfelen aan zn gear (majah, wat zijn zijn stats?). Mij lijkt normaal gesproken dat je op test600/bold600 je toch wel genoeg moet kunnen merken van beide, de bold moet je op 600 denk ik ook wel beetje honger geven en wat voor je conditie doen dus hij zou dit wel kunnen merken al lijkt me (heb zelf geen ervaring met bold). Je zegt dattie al eerder heeft gekuurd, misschien dus verhogen en het een week of 4 de tijd geven met wat aangepaste voeding en kijken hoe hij daar op reageert.

Voor zover ik weet is test op 600 en bold op 600 niet het meest voor de hand liggende om droge massa te pakken maar je moet er prima kilo's mee kunnen pakken; met het juiste dieet bepaal je natuurlijk uiteindelijk waar je mee bezig bent (cut/bulk/etc.). Hopelijk kan je/hij hier iig wat mee.
 
kijk dit is een zinnig antwoord...top
 
Back
Naar boven