XXL Nutrition

Test e boldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jelle90

Novice
Lid geworden
19 feb 2023
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste ik ben nieuw hier en start volgende maand voor de 1 maal een kuur.

Zou dus gaan om test e in combinatie met boldenone. Welke dozeringen raden jullie aan voor de eerste maal.

Alvast bedankt
 
400-300
 
Geen bold, 300 test.
 
Eerste kuur altijd test only pakken is mijn mening, aangezien test de basis zal zijn voor je volgende kuren. Fijn om te weten wat test voor je doet, welke sides je mee te maken krijgt, etc. En zeker voor je eerste kuur zal je er prima op gainen.
 
Beste ik ben nieuw hier en start volgende maand voor de 1 maal een kuur.

Zou dus gaan om test e in combinatie met boldenone. Welke dozeringen raden jullie aan voor de eerste maal.

Alvast bedankt
Korte kuur dan helemaal geen Bold, dus wil eerst weten voor hoe lang je kuurt.
zomaar dosis vragen van producten heb je weinig aan, daarom ook mijn korte antwoord eerder.
Hoe kom je bij bold als ik vragen mag, en wat dacht je zelf. Iets voorkauwen heb je ook weinig aan.
 
Korte kuur dan helemaal geen Bold, dus wil eerst weten voor hoe lang je kuurt.
zomaar dosis vragen van producten heb je weinig aan, daarom ook mijn korte antwoord eerder.
Hoe kom je bij bold als ik vragen mag, en wat dacht je zelf. Iets voorkauwen heb je ook weinig aan.
Wel ervaring van een vriend van mij die al 6 jaartjes traint vanalles geeft geprobeert die me dit mss aanrade samen met test. 12 weken kuur
 
Alleen 250-300 mg test volstaat al voor een eerste kuur
 
Wel ervaring van een vriend van mij die al 6 jaartjes traint vanalles geeft geprobeert die me dit mss aanrade samen met test. 12 weken kuur
Pak dan gewoon alleen testosteron op 375mg EW. (2x per week prikken .8ml optrekken ma-do zetten)
 
Pak dan gewoon alleen testosteron op 375mg EW. (2x per week prikken .8ml optrekken ma-do zetten)

Omdat je zei enkel testosteron 375mg 2x per week prikken. Wat is die EW?
Alles staat er netjes voor je opgeschreven.
EW = Elke Week

.8ml bij E/C met 250mg/ml dus niet voor supertest/sust of cyp met meer of minder dan 250mg/ml !!
 
Alles staat er netjes voor je opgeschreven.
EW = Elke Week

.8ml bij E/C met 250mg/ml dus niet voor supertest/sust of cyp met meer of minder dan 250mg/ml !!
Ok alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ok alvast bedankt.
Weet je welke spuiten en naalden, of gaat je maatje dat zetten ?
(merken mogen niet besproken worden, zou je bericht even wijzigen)
 
Weet je welke spuiten en naalden, of gaat je maatje dat zetten ?
(merken mogen niet besproken worden, zou je bericht even wijzigen)
Ja hoor vriend van me die dit al enkele jaren doet gaat ze zetten ;).
 
Wel ervaring van een vriend van mij die al 6 jaartjes traint vanalles geeft geprobeert die me dit mss aanrade samen met test. 12 weken kuur
Dan weet je vriend vast wel hoeveel je kan zetten als 1e kuur en welke naalden cq lengte dikte te gebruiken met 6 jaar ervaring en van alles heeft geprobeerd.

Ben je al begonnen met kuren?
 
Dan weet je vriend vast wel hoeveel je kan zetten als 1e kuur en welke naalden cq lengte dikte te gebruiken met 6 jaar ervaring en van alles heeft geprobeerd.

Ben je al begonnen met kuren?
Ja dat weet die ;). Nee eind deze maand begin ik eraan
 
Back
Naar boven