AndroidHealthClinic

Test-E Dbol cycle

Bezoekers in dit topic

Stabielja

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2016
Berichten
34
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Dag,

ik wil gaan beginnen aan mijn 2de cycle, nou ben ik ooit zo dom geweest een cycle gedaan te hebben toen ik begon met trainen (ik weet het, fucking dom i learned the hard way). Daarna ben ik 3 jaar goed gaan trainen zonder kuur en heb ik een redelijk sterk lichaam opgebouwd. Ik weet dat er naturel heus nog meer in zit en dat voeding altijd beter kan alleen wil ik mij nu toch gaan wagen aan een 2de cycle.

Test-E - 500mg EW week 1-10
Dbol - 30mg ED weel 1-6
HCG (graag wil ik weten wanneer ik hiermee het beste kan beginnen, ik weet dat bij de nakuur HCG gebruik moet stoppen)
Nolvadex 20mg week 12-14

Voeding volg ik niet echt een schema voor, ik eet wat gezond is en gemiddeld 3500+ kcal per dag, dit omdat ik bijna elke dag train omdat ik ook aan rugby doe en ik doe veel aan buiten zwemmen (ook in de herfst ja). Mijn vraag is of dit een goede kuur is om als 2de cycle te doen en of er nog wat van de gains te behouden valt na de kuur sinds ik al lang bezig ben.

Stats:

Squat low bar: 120kg 5x
Deadlift: 150kg 5x (180kg PR)
Benchpress 100kg 5x (110kg 2x is mijn PR)
Overhead press 65kg 5x
Overhead press met legdrive PR 95kg 1x
pullup 16x met clean form (recht lichaam, benen gestrekt naast elkaar)

Voeding:

elke ochtend shake met 500ml melk, 70 gram brinta, 40 gram cornflakes, lepel honing, handje pinda's, lepel pindakaas, banaan en 50 gram whey vanille.
rest van de dag, fruit (kiwi's en aardbeien)
4 eieren
250 gram kwark (mager)
200 gram rijst (met vega kipstukjes en vaak korma)
500 gram brokkoli en de andere dag weer 500 gram spinazi
300 gram zoete aardappels
vlees vervanger
groenten (verschillen per dag)

elke vrijdag:
pizza ontbijt haha

waarschijnlijk zit ik over de 3500 kcal maar dat is in iedergeval het minimale, voordat ik ga kuren ben ik dus wel bereid mijn kcal eerst 2 weken te tellen voordat ik begin zodat ik weet wat ik moet toevoegen.

mijn doel:
aankomen in vooral kracht
gains (natuurlijk)
niet teveel vocht dus zout inname enorm beperken

als een andere kuur aangeraden wordt wil ik dat die binnen het budget van 300 euro valt met nakuur er bij gerekend. Ook de vraag dus hoeveel, hoe lang en wanneer HCG zetten. Ben wat chaotisch met schrijven.
 
De dianabol is imo overbodig en een onnodig belasting voor je lichaam, waarom heb je die overigens op 30mg per dag gezet? Wat je nu doet is jouw lichaam aan het begin extra belasten en na week 6 zak je terug in absolute dosering per week, dat gaat je laatste 4-5 weken van je kuur niet ten goede komen. Dat je wellicht niet direct merkt of voelt dat je testosteron injecteert, wil niet zeggen dat het niet vanaf de eerste inject direct verhoogd is.

HCG zijn de meningen over verdeeld; de 1 start meteen bij aanvang kuur, de ander bij 3 of 4 weken. Zet in elk geval 2x per week 500-750iu per keer.

Sowieso een plan maken voor zowel je voeding als je training alvorens je met de kuur begint. Meten is weten en het is zonde om te kuren en maar een beetje te freewheelen (ook al voelt dat niet zo voor jezelf, toch is dit wat je nu doet).

Last but not least als je geen waterballonnetje wil worden, heb je nog een argument gevonden op de dianabol links te laten liggen.
 
Bedankt voor je reactie, lijkt mij na het lezen van jou reactie handig de dianabol te laten liggen. Wat zou een cycle zijn die jij zou aanraden? Natuurlijk ga ik een schema maken als ik aan de kuur ga.
 
Natuurlijk ga ik een schema maken als ik aan de kuur ga.
Zou ik dan nu vast mee beginnen. Kan je iig voordat je begint een beetje indicatie hebben van je onderhoud ook.
 
Bedankt voor je reactie, lijkt mij na het lezen van jou reactie handig de dianabol te laten liggen. Wat zou een cycle zijn die jij zou aanraden? Natuurlijk ga ik een schema maken als ik aan de kuur ga.

Gewoon test op 500mg per week, eventueel verdelen over 2 injecties per week voor stabielere waardes, maar dat is optioneel en zal uiteindelijk weinig uitmaken op de gains die je kunt maken. Zorgt wel voor minder hormoonschommelingen en komt daarmee ten goede aan je vochthuishouding.
 
Gewoon test op 500mg per week, eventueel verdelen over 2 injecties per week voor stabielere waardes, maar dat is optioneel en zal uiteindelijk weinig uitmaken op de gains die je kunt maken. Zorgt wel voor minder hormoonschommelingen en komt daarmee ten goede aan je vochthuishouding

Prima, wat is een goeie kickstart om toe te voegen? Test P?

Zou ik dan nu vast mee beginnen. Kan je iig voordat je begint een beetje indicatie hebben van je onderhoud ook.

Ben vanaf vandaag begonnen met onderhoud meten, kuur begint over ongeveer 3 weken.
 
Ik begrijp niet zo goed waarom je perse een kickstart wilt toevoegen, maar van alles wat je kunt kiezen is test-p dan de meest logische en veilige optie, hou er dan wel rekening mee dat je totale dosering dan niet omlaag gaat zodra je de test-p stopt.
 
Ik begrijp niet zo goed waarom je perse een kickstart wilt toevoegen, maar van alles wat je kunt kiezen is test-p dan de meest logische en veilige optie, hou er dan wel rekening mee dat je totale dosering dan niet omlaag gaat zodra je de test-p stopt.

Dit omdat ik het fijn zou vinden als het na een paar dagen al te merken is, verbeter mij graag als ik iets doms zeg. In iedergeval is dat de reden en zit het behoud van spieren in de weg als ik er een kickstart bij doe? Krijg ik er meer gains of juist minder door?
 
Zonder kickstart ziet jouw cycle er ongeveer zo uit als je 1x per week 500mg test-e zet;

1572093647729.png


Als je het verdeeld over 2 injects per week, elke 3,5 dag dan ziet deze er ongeveer zo uit;

1572093748211.png


Stel je zou een kickstart doen van twee weken met test-p dan doen de meeste personen dit additioneel, zonder rekening te houden met de rest van de kuur en ziet het er ongeveer zo uit; (elke 3,5 dag inject van 250mg test-e)

1572093948317.png


1x per week inject van 500mg test-e;

1572094071356.png


Als je het zou willen toevoegen dan moet je dus goed nadenken over de dosering en hoe je dit dan verdeeld gedurende de gehele kuur, want als je maar gewoon wat doet dan zorgt het allemaal voor nogal wat schommelingen en zak je na het stoppen van de test-p weer verder terug.
 
Zonder kickstart ziet jouw cycle er ongeveer zo uit als je 1x per week 500mg test-e zet;

Bekijk bijlage 469354

Als je het verdeeld over 2 injects per week, elke 3,5 dag dan ziet deze er ongeveer zo uit;

Bekijk bijlage 469355

Stel je zou een kickstart doen van twee weken met test-p dan doen de meeste personen dit additioneel, zonder rekening te houden met de rest van de kuur en ziet het er ongeveer zo uit; (elke 3,5 dag inject van 250mg test-e)

Bekijk bijlage 469356

1x per week inject van 500mg test-e;

Bekijk bijlage 469357

Als je het zou willen toevoegen dan moet je dus goed nadenken over de dosering en hoe je dit dan verdeeld gedurende de gehele kuur, want als je maar gewoon wat doet dan zorgt het allemaal voor nogal wat schommelingen en zak je na het stoppen van de test-p weer verder terug.

Dan doe ik test e 500mg om de 3,5dag.
 
Zou 250mg elke 3,5 dag doen, anders ga je meteen 1gr per week zetten :roflol:
 
Zonder kickstart ziet jouw cycle er ongeveer zo uit als je 1x per week 500mg test-e zet;

Bekijk bijlage 469354

Als je het verdeeld over 2 injects per week, elke 3,5 dag dan ziet deze er ongeveer zo uit;

Bekijk bijlage 469355

Stel je zou een kickstart doen van twee weken met test-p dan doen de meeste personen dit additioneel, zonder rekening te houden met de rest van de kuur en ziet het er ongeveer zo uit; (elke 3,5 dag inject van 250mg test-e)

Bekijk bijlage 469356

1x per week inject van 500mg test-e;

Bekijk bijlage 469357

Als je het zou willen toevoegen dan moet je dus goed nadenken over de dosering en hoe je dit dan verdeeld gedurende de gehele kuur, want als je maar gewoon wat doet dan zorgt het allemaal voor nogal wat schommelingen en zak je na het stoppen van de test-p weer verder terug.
Wat is dat voor app/programma?
 
Ik voelde bij mijn laatste kuur op 600mg test eigenlijk al na een paar dagen dan ik "on" was. Spieren voller, sterker in de gym, overall gewoon een goed gevoel... Imo is een kickstart dus overbodig.
 
W 1-10 (of 1-12) 500 Test E p/w (zoals hierboven gezegd geniet 2 x 250 bij veel mensen de voorkeur)
W 1-12 (of 1-14 als je kuur 12 weken duurt) 500 iu 2x p/w
2 weken na de laatste injectie nakuur starten. 4 weken 10 of 20 mg ED (of Clomid 50 mg). Dus W 12-15 (of W 14-17).

Prima stats trouwens.
Bloedtest voor de start is altijd aan te raden als nulmeting (maar doet lang niet iedereen).
Succes! :)

Edit: o ja, bijna vergeten. Je voeding (macro's) tracken en zorgen dat je het maximale eruit haalt, dus 300 kcal bijv. boven onderhoud starten en elke week kcal ophogen. Verder gezond eten en ik zou Omga-3 en zink suppleren (of ZMA). Vitamine D heeft voor veel mensen sowieso meerwaarde tenzij je veel zonlicht ziet.
 
W 1-10 (of 1-12) 500 Test E p/w (zoals hierboven gezegd geniet 2 x 250 bij veel mensen de voorkeur)
W 1-12 (of 1-14 als je kuur 12 weken duurt) 500 iu 2x p/w
2 weken na de laatste injectie nakuur starten. 4 weken 10 of 20 mg ED (of Clomid 50 mg). Dus W 12-15 (of W 14-17).

Prima stats trouwens.
Bloedtest voor de start is altijd aan te raden als nulmeting (maar doet lang niet iedereen).
Succes! :)

Edit: o ja, bijna vergeten. Je voeding (macro's) tracken en zorgen dat je het maximale eruit haalt, dus 300 kcal bijv. boven onderhoud starten en elke week kcal ophogen. Verder gezond eten en ik zou Omga-3 en zink suppleren (of ZMA). Vitamine D heeft voor veel mensen sowieso meerwaarde tenzij je veel zonlicht ziet.

Bedankt! Ik denk inderdaad dat ik voor 12 weken ga om het optimale er uit te halen. Bloedtest wil ik zeker gaan doen, alleen is dit niet hartstikke duur? Dus 250 iu per week of 1000 iu per week en dan 2x per week zetten?

Omega (zeker handig omdat ik geen vlees eet) en zink zal ik inkopen, vitamine D krijg ik gratis omdat ik hier vaker een tekort mee heb gehad en dus op voorschriften van de dokter krijg. Misschien dat ik ook een kuurlog ga plaatsen. :)

EDIT: Zie op bloedwaardentest dat het voor 29 euro al kan, dus dan ga ik dat natuurlijk ook doen
 
Laatst bewerkt:
Bedankt! Ik denk inderdaad dat ik voor 12 weken ga om het optimale er uit te halen. Bloedtest wil ik zeker gaan doen, alleen is dit niet hartstikke duur? Dus 250 iu per week of 1000 iu per week en dan 2x per week zetten?

Omega (zeker handig omdat ik geen vlees eet) en zink zal ik inkopen, vitamine D krijg ik gratis omdat ik hier vaker een tekort mee heb gehad en dus op voorschriften van de dokter krijg. Misschien dat ik ook een kuurlog ga plaatsen. :)

EDIT: Zie op bloedwaardentest dat het voor 29 euro al kan, dus dan ga ik dat natuurlijk ook doen
Wat je je gezondheid je waard? En wat denk je kwijt te zijn aan AAS, aangezien ik aanneem dat het niet bij één kuurtje blijft. Via je huisarts valt het misschien wel mee, anoniem moet je al gauw aan € 150 denken.
Eet je wel vis? En zuivel? Ik zit de link tussen omega en vlees niet, de meeste vetten haal ik helemaal niet uit vlees, maar uit pindakaas, noten, eieren, olijfolie etc. en genoeg andere vegan opties voor vetten. Omega's raad ik meer aan wegens de impact van AAS op je LDL/HDL-radio.

Als je al langer geen vlees eet, neem ik aan dat je weet waar je verder op moet letten (B12, ijzer etc.). Creatine suppleren kan ik je ook aanraden.
 
€ 29? Dan ben ik benieuwd welke waarden allemaal getest worden voor dat bedrag, of woon je soms in Rusland? (Spambod ).
 
€ 29? Dan ben ik benieuwd welke waarden allemaal getest worden voor dat bedrag, of woon je soms in Rusland? (@Spambod ).
Test waarden of is er nog iets wat ik mis, moest wel lachen om je reactie haha

Wat je je gezondheid je waard? En wat denk je kwijt te zijn aan AAS, aangezien ik aanneem dat het niet bij één kuurtje blijft. Via je huisarts valt het misschien wel mee, anoniem moet je al gauw aan € 150 denken.
Eet je wel vis? En zuivel? Ik zit de link tussen omega en vlees niet, de meeste vetten haal ik helemaal niet uit vlees, maar uit pindakaas, noten, eieren, olijfolie etc. en genoeg andere vegan opties voor vetten. Omega's raad ik meer aan wegens de impact van AAS op je LDL/HDL-radio.

Als je al langer geen vlees eet, neem ik aan dat je weet waar je verder op moet letten (B12, ijzer etc.). Creatine suppleren kan ik je ook aanraden.

omdat ik dacht dat Omega in vis zit, hoe dan ook heb ik 100en euro's over om schade te beperken. De supplementen ga ik maandag alvast inkopen.

Vitamine B12 krijg ik genoeg binnen door eieren en zuivel, heb dit nog niet zo lang geleden ook laten checken bij het ziekenhuis met een bloedtest (hierdoor wist ik ook dat ik vitamine D te kort kwam). Creatine neem ik dagelijks.
 
Back
Naar boven