XXL Nutrition

Test-E Dbol cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vette vis is inderdaad een supergoede bron van omega's, maar je eet dus geen vlees én vis? Kijk ook eens de stickies hier rond over kuren. B12 wordt tegenwoordig ook veel gesuppleerd in vegetarische producten. IJzer had ik een issue mee (ook toen ik niet vega was), maar dat was iets persoonlijks en genetisch.
HDL, LDL, hematocriets, SHBG, ALAT, ASAT etc. zijn ook wel interessant om te laten testen. Er zijn testen specifiek voor bodybuilding waar het complete plaatje wel in zit.
 
Vette vis is inderdaad een supergoede bron van omega's, maar je eet dus geen vlees én vis? Kijk ook eens de stickies hier rond over kuren. B12 wordt tegenwoordig ook veel gesuppleerd in vegetarische producten. IJzer had ik een issue mee (ook toen ik niet vega was), maar dat was iets persoonlijks en genetisch.
HDL, LDL, hematocriets, SHBG, ALAT, ASAT etc. zijn ook wel interessant om te laten testen. Er zijn testen specifiek voor bodybuilding waar het complete plaatje wel in zit.
ik zal de supplementen in kopen. Ik eet geen vlees en vis. Vis vooral omdat ik het echt niet te eten vind op kibbeling en fishsticks na. Ik heb nog 1 vraag, is het handig de laatste 4 weken winstrol toe te voegen, dit omdat ik graag aan het einde wat droger wil worden en de laatste 4 weken de kcal wat lager ga doen om nog iets droger te eindigen. Want het mooie van kuren is dat je net wat droger kan worden en ook kan aankomen.
 
Waar ga je 250gr protein vandaan halen als je geen vlees en vis eet?
 
Waar ga je 250gr protein vandaan halen als je geen vlees en vis eet?
Maak je daar niet druk om, er is genoeg eten met protein. Krijg altijd meer dan genoeg binnen, heb altijd liever te veel dan te weinig. Mijn vraag is alleen is het handig de laatste 4 weken winstrol toe te voegen, dit omdat ik graag aan het einde wat droger wil worden en de laatste 4 weken de kcal wat lager ga doen om nog iets droger te eindigen?
 
Back
Naar boven