AndroidHealthClinic

Test E, Deca en Turinabol

Bezoekers in dit topic

R1992B

Novice
Lid geworden
3 nov 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Ik stel me even voor ik ben Remco en ben nieuw hier.
Sport nu 3 jaar fanatiek en heb een paar vragen waar ik zelf het antwoord effe niet meer op weet dus was ik benieuwd naar jullie mening.

Ik ben benieuwd naar jullie mening over mn kuur want ik kom niet veel aan en dit is al de 2e keer op test e/ Deca kuur, en heb als eerste kuur anavar gekuurd om het te proberen. Op anavar ging ik heel lekker en voelde ik een lekkere pomp en ben toen 6 kilo aangekomen in 8 weken. Maar toen ik de vorige keer test p/deca liet spuiten ben ik eigenlijk niks aangekomen hoogstens 1/2 kg in 12 weken. Ik dacht dat het misschien met het merk te maken had ofzo dus heb ik het deze keer zelf besteld en ben ik zelf gaan spuiten.

Nu heb ik de test e, deca en turinabol.

Turinabol 4 per dag eerste 3 weken
Test e 3 ml
Deca 2 ml

Ik was altijd 82/83 kg maar was teruggevallen naar 80 door een blessure.

Nu ben ik 6 weken aan het kuren en ben ik 4/5 kg aangekomen door de turinabol de eerste 3 weken natuurlijk maar toen ik over ging op de test e/deca ben ik nix meer aangekomen alleen iets droger. En verder voel ik weer niet echt de pomp die ik toen had. Ben wel iets sterker maar kom nix aan. Wat doe ik verkeerd? Of moet ik gewoon nog effe afwachten?
Ik spuit 2x in de week eerst 2 ml test en 1 deca en later in de week 1 test en 1 deca.

Mijn voeding is goed volgens mij:

1e maaltijd:
700 ml melk, 90 Gr Brinta

2e maaltijd:
130 Gr Tonijn in water, 150 gr havermout/2scheppen whey.

3e maaltijd:
90 gr macaroni, 200 gr kip, 150 gr brocolli

4e maaltijd:
75 gr harvermout/ 1schep whey, 500 gr kwark

5e maaltijd:
90 gr macaroni, 200 gr tartaar, 100 gr brocolli

6e maaltijd:
2 bananen, 500 gr kwark

Ik train 6/7/8 x in de week nu.
1 dag benen biceps
2 dag schouders triceps
3 dag borst en rug
dit 2x per week

Iemand misschien tips voor mij ik hoor het graag bedankt alvast!
 
Als we nu even je gear buiten beschouwing laten, dan is de eenvoudige conclusie dat je te weinig eet.

Waarom?

Als je elke dag 500 kcal boven onderhoud eet dan zou je elke 2 weken bijna een kg moeten aankomen. De AAS zullen er voor zorgen dat dit vooral spiermassa is, terwijl je met een bulk zonder AAS ook redelijk wat vet zal aankomen.

Conclusie: ik weet niet of je gear ondergedoseerd is maar je eet gewoon te weinig want anders had je sowieso moeten aankomen. Met goed gedoseerde gear vooral spiermassa en met slecht gedoseerde gear ook redelijk wat vet.
 
Als ik puur uitga van wat er staat dan zou je ongeveer 4200 kcals per dag consumeren. Dan ga ik ervan uit dat het gewicht van je macaroni het ongekookte gewicht is, dat je kwark soort normale kwark is en geen magere. Als het wel magere kwark is en van de macaroni het gekookt gewicht, dan zit je alweer op ongeveer 3600 kcals per dag. Over het algemeen zou dit meer dan genoeg moeten zijn. Echter weet ik niet wat jouw level van activiteit is. Wat doe je bijvoorbeeld voor werk? Het lijkt alsof je nu op onderhoudsniveau zit te eten. Gooi er nog eens 300-500 kcals bij, waarschijnlijk zal je dan wel groeien.

Succes!
 
Je eet gewoon te weinig. Dus wat meer kcal er bij op gooien. Je had je er gewoon meer in moeten verdiepen voordat je begon, voeding is zo belangrijk tijdens het kuren.

En met Anavar 6kg pakken? Neem maar van mij aan dat het geen Anavar was.
 
Als ik puur uitga van wat er staat dan zou je ongeveer 4200 kcals per dag consumeren. Dan ga ik ervan uit dat het gewicht van je macaroni het ongekookte gewicht is, dat je kwark soort normale kwark is en geen magere. Als het wel magere kwark is en van de macaroni het gekookt gewicht, dan zit je alweer op ongeveer 3600 kcals per dag. Over het algemeen zou dit meer dan genoeg moeten zijn. Echter weet ik niet wat jouw level van activiteit is. Wat doe je bijvoorbeeld voor werk? Het lijkt alsof je nu op onderhoudsniveau zit te eten. Gooi er nog eens 300-500 kcals bij, waarschijnlijk zal je dan wel groeien.

Succes!

Bedankt voor je reactie.
Is inderdaad ongekookt 90 gram. En eet magere kwark zou ik beter halfvolle kunnen kopen?
Zit op het moment thuis van werk dus doe niet veel haha.. Kan proberen nog meer te gaan eten in de avond avond eten..
 
Je eet gewoon te weinig. Dus wat meer kcal er bij op gooien. Je had je er gewoon meer in moeten verdiepen voordat je begon, voeding is zo belangrijk tijdens het kuren.

En met Anavar 6kg pakken? Neem maar van mij aan dat het geen Anavar was.
Ik gooi er nog wat bovenop bedankt voor je reactie. Wat raden jullie aan om er savonds nog bij te doen na het avond eten om 8 uur?
 
Bedankt voor je reactie.
Is inderdaad ongekookt 90 gram. En eet magere kwark zou ik beter halfvolle kunnen kopen?
Zit op het moment thuis van werk dus doe niet veel haha.. Kan proberen nog meer te gaan eten in de avond avond eten..

De wijziging van magere naar gewone kwark is niet zo spannend. Doelde meer op het ongekookte en gekookte gewicht van de macaroni. Aangezien je 90 gr ongekookt weegt zit je prima. Vindt t dan wel apart dat je met 4000 kcals per dag niets aankomt.
Je eet overigens wel bijna 400 gr eiwitten per dag (volgens myfitnesspal). Dus wellicht je eiwitten verlagen naar 250 gr per dag en vervolgens je kcals weer aanvullen met carbs en vetten.

Succes!
 
Aangezien deze kuur vrijwel op die van aansluit heb ik ook een vraag,
Ik zit in mij 3e kuur androl 100mg per dag voor 4 weken test cyp 500mg en deca 400mg om de 7 dagen test cyp voor 15 weken deca 13 weken met nakuur hgh voor 6 weken volgens een nolvadex voor 6 weken. Nou zit ik in mijn 8ste week en ben zowel in kracht als fysiek beestachtig gegroeid. Ben van een ruimvallende m naar een ruim vallende xxl gegaan die nu toch aardig krap begint te zitten. Alleen ben ik nauwelijks aangekomen hoe kan dit???
 
Calorie innamen ligt rond 6500
 
Aangezien deze kuur vrijwel op die van aansluit heb ik ook een vraag,
Ik zit in mij 3e kuur androl 100mg per dag voor 4 weken test cyp 500mg en deca 400mg om de 7 dagen test cyp voor 15 weken deca 13 weken met nakuur hgh voor 6 weken volgens een nolvadex voor 6 weken. Nou zit ik in mijn 8ste week en ben zowel in kracht als fysiek beestachtig gegroeid. Ben van een ruimvallende m naar een ruim vallende xxl gegaan die nu toch aardig krap begint te zitten. Alleen ben ik nauwelijks aangekomen hoe kan dit???

Dus je wilt zeggen dat je drie maten bent gegroeid tijdens deze kuur??? En dat je het niet ziet op de weegschaal??? Dan zijn er maar twee verklaringen voor:
1. je weegschaal is kapot!
2. je bent geen mens, maar een ballon:p
 
In de eerste 2 kuren ben ik 2 maten gegroeid. En in de 3e nog een extra maat alleen op meerdere weegschalen is niks te zien dus was gewoon nieuwschierig. Hoe het kan dat je duidelijk ziet dat ik on gear ben en mijn kleding kast voorbij groei. Maar er geen extra kilo,s bij komen. Zolang je het maar ziet dat is wat telt maar was benieuwd of iemand verklaring daarvoor had.
 
Hahah voel mij soms wel een ballon hahah een rooie ballon hahah
 
Back
Naar boven