AndroidHealthClinic

Test-E, Deca, HCG - Prik om de 6 dagen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

100Reps

Novice
Lid geworden
8 jan 2018
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
92kg
Vetpercentage
7%
Beste DBBers,

Ik ga binnenkort aan mijn tweede kuur beginnen. Deze kuur zal bestaan uit Test-E, Deca en HCG.

Mijn kuurschema:
8 Januari 2ML TestE/1ML Deca
14 Januari 2ML TestE/1ML Deca
20 Januari 2ML TestE/1ML Deca
26 Januari 2ML TestE/1ML Deca
1 Februari 2ML TestE/1ML Deca
7 Februari 2ML TestE/1ML Deca
13 Februari 2ML TestE/1ML Deca
19 Februari 2ML TestE/1ML Deca
25 Februari 2ML TestE/1ML Deca
3 Maart 2ML TestE/1ML Deca > Laatste injectie DECA.
10 Maart 2ML TestE
18 Maart Eerste 7 dagen 100mg Clomid, 14 dagen 50mg Clomid.

8 Januari tot de nakuur 10mg Nolva per dag tegen gyno.
10.000 IU HCG totaal tot de nakuur.

Zoals te zien in dit schema prik ik om de 6 dagen, dan zit ik net iets hoger dan 2ml test en 1ml deca per week en ik wil graag in april op vakantie.

Wat zijn jullie meningen hierover?
 
Waarom geen HCG 2x 500iu per week gedurende je kuur? Daarmee voorkom je dat je ballen krimpen en heel je aanmaak plat komt te liggen. Dan hoef je ze aan het eind ook niet opnieuw te reanimeren.

Lekker ook de nakuur in je vakantie. :o
 
HCG zet ik inderdaad 2x 500iu per week tot aan mijn nakuur.

Ik ben met mijn nakuur klaar voordat ik op vakantie ga. :)
 
HCG zet ik inderdaad 2x 500iu per week tot aan mijn nakuur.

Ik ben met mijn nakuur klaar voordat ik op vakantie ga. :)

Herstellen duurt langer dan alleen de nakuur.. de weken na de nakuur zijn misschien wel belangrijker dan de kuur + nakuur zelf want dat is het moment dat jij je gewonnen spiermassa vast moet zien te houden.

En dat lukt niet met biertjes en Spaanse hoertjes.. Of wordt het niet zo'n soort vakantie?
 
Wees maar niet bang, het wordt geen zuipvakantie. Een weekje naar de zon, all-inclusive met verse maaltijden de hele dag. :)
 
Zijn er nog aanmerkingen op de kuur zelf? Tijd van prikken, hoeveelheden etc. ?
 
Met ml's zijn we niet veel, op hoeveel is je test en deca gedoseerd?

Zou de clomid ook gewoon op 25/50mg houden ipv 'kickstarten' met 100mg
 
Sorry, beide zijn 250mg/ml, dus 500mg test en 250mg deca/6 dagen.

Ik heb veel gelezen over de dosering van clomid, waarbij de meningen erg uiteenlopen.
 
Test deca dosering is goed.

Wat betreft clomid lopen de meningen idd uiteen. Zal beide wel werken.

Succes!
 
Sorry, beide zijn 250mg/ml, dus 500mg test en 250mg deca/6 dagen.

Ik heb veel gelezen over de dosering van clomid, waarbij de meningen erg uiteenlopen.

Prima kuurtje. Ik ga ervan uit dat je gevoelig bent voor oestrogeen en dus gyno kreeg in je eerste kuur? Aangezien je dagelijks nolva erbij slikt? Als dit het geval is, dan zou ik persoonlijk de dosering omdraaien. Dus 250 test + 500 deca. Zet minder om naar oestrogeen en zou die nolva niet nodig hoeven zijn. Kan je in mijn optiek beter aromasin ernaast nemen, elke dag 12,5mg (of 10mg, ligt eraan welk merk).

Wat clomid betreft zijn er inderdaad veel meningen. Zou het minimaal op 4 weken doen, bijv door er nog een week van 25mg aan te plakken. Maar om het makkelijk te houden zou ik 50mg 4 weken doen. Is een beetje de "tussenweg" dosering. Op 50mg per dag voor 4 weken herstelde ik heel goed. Ik meldt er wel gelijk bij dat ik wel de korte esters gebruik. Herstel ik dan een stuk sneller.

Succes en alvast een fijne vakantie!
 
Prima kuurtje. Ik ga ervan uit dat je gevoelig bent voor oestrogeen en dus gyno kreeg in je eerste kuur? Aangezien je dagelijks nolva erbij slikt? Als dit het geval is, dan zou ik persoonlijk de dosering omdraaien. Dus 250 test + 500 deca. Zet minder om naar oestrogeen en zou die nolva niet nodig hoeven zijn. Kan je in mijn optiek beter aromasin ernaast nemen, elke dag 12,5mg (of 10mg, ligt eraan welk merk).

Wat clomid betreft zijn er inderdaad veel meningen. Zou het minimaal op 4 weken doen, bijv door er nog een week van 25mg aan te plakken. Maar om het makkelijk te houden zou ik 50mg 4 weken doen. Is een beetje de "tussenweg" dosering. Op 50mg per dag voor 4 weken herstelde ik heel goed. Ik meldt er wel gelijk bij dat ik wel de korte esters gebruik. Herstel ik dan een stuk sneller.

Succes en alvast een fijne vakantie!


Ik ben van mijzelf niet gevoelig voor gyno, maar ik heb in mijn eerste kuur ook uit voorzorg een kleine hoeveelheid nolva mee laten lopen. Kan ik beter nolva eruit laten tijdens de kuur en pas nemen wanneer ik iets voel opkomen?

Bedankt!
 
Wees maar niet bang, het wordt geen zuipvakantie. Een weekje naar de zon, all-inclusive met verse maaltijden de hele dag. :)

In dat geval veel succes :D.

Lekker veel eten op vakantie en dan moet het wel goed komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van mijzelf niet gevoelig voor gyno, maar ik heb in mijn eerste kuur ook uit voorzorg een kleine hoeveelheid nolva mee laten lopen. Kan ik beter nolva eruit laten tijdens de kuur en pas nemen wanneer ik iets voel opkomen?

Bedankt!

Ik zou het inderdaad niet nemen als preventief middel. Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen nolva zien als een "preventiemiddel" tegen oestrogeen. Het lost namelijk het onderliggende probleem niet op, maargoed... De meesten snappen de werking van nolva ook niet, maar slikken het vervolgens wel in de verkeerde setting...
 
Back
Naar boven