Fitness Seller

Test E Deca Winstrol Provi

Bezoekers in dit topic

roeltje_82

Novice
Lid geworden
13 mrt 2017
Berichten
22
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Yoo gasten ben bezig met blast cruise blast ik zit nu nog in de 5de week van mijn blast maar wil alvast weten hoe jullie over mijne volgende blast denken en misschien wijzigingen hebben voor mij.

Ik train 6 x per week voeding is in orde mijn dagelijkse behoeft licht zo rond de 3300kcal en omdat ik nu cut heb ik 500 deficit dus zit op ongeveer 2800kcal / 210gr ew / 82gr vt / 290kh /

Waar ik nu mee bezig ben
Blast:
2800kcal / 210gr ew / 82gr vt / 290kh /
Week 1 t/m 8 Test e 250mg pw
Week 1 t/m 8 Tren a 400mg pw
Week 1 t/m 8 Mast p 400mg pw
Week 1 t/m 8 T3 75mcg ed
Week 1 t/m 8 HCG 2x 250iu pw

Cruise:
3000kcal / 225gr ew / 75gr vt / 340kh /
Week 9 t/m 16 125mg test e
Week 9 t/m 16 T3 50mcg
Week 9 t/m 16 HCG 2x 250iu pw

Blast:
4000kcal / 225gr ew / 100gr vt / 555kh /
Week 17 t/m 20 Winstrol 60mg ed
Week 24 T/m 30 Proviron 50 ed
Week 17 t/m 32 Test e 500mg pw
Week 17 t/m 30 Deca 400mg pw
Week 17 t/m 35 HCG 2x 250iu pw
Week 35 t/m 38 Nolvadex 40mg ed
Week 39 t/m 40 nolvadex 20mg ed
 
Laatst bewerkt:
Niemand ?
 
2x500iu hcg per week is normaal aangeraden.

Zou winstrol bij blast 1 doen.
 
persoonlijk: te weinig hcg, te veel t3 in cruiise, nolva en clomid combo niet nodig. waarom provi ipv mast
 
wat Brison al zegt als je legit t3 hebt zou ik in je cruise niet op 50mcg gaan zitten.
 
persoonlijk: te weinig hcg, te veel t3 in cruiise, nolva en clomid combo niet nodig. waarom provi ipv mast

De combo met provi heb gekozen omdat ik al bij aantal andere kuren met deca heb gelezen dat andere personen dit ook nemen om wat vocht tegen te gaan.

Jij zou dus voor mast gaan ? Omdat dit ook wat vocht tegen gaat en een hardere look geeft ? Zou je dan voor mast p of mast e gaan ?

De t3 is legit dus beter om hem op 25mcg te zetten
 
Laatst bewerkt:
De combo met provi heb gekozen omdat ik al bij aantal andere kuren met deca heb gelezen dat andere personen dit ook nemen om wat vocht tegen te gaan.

Jij zou dus voor mast gaan ? Omdat dit ook wat vocht tegen gaat en een hardere look geeft ? Zou je dan voor mast p of mast e gaan ?

De t3 is legit dus beter om hem op 25mcg te zetten
Mast heeft een nog iets anabole waarde dacht ik? Correct me if I'm wrong.
En als je toch deca pakt kan je evengoed mast-e nemen. Enige wat ik hoor is dat mensen van mast sneller acné krijgen dan van proviron.
 
Mijn doel is btw uiteindelijk 95kg op 13%
 
Zowel mast als provi doen niks tegen vocht van Deca. Verder je T3 te hoog in de cruise inderdaad, ik vind zelf je dosis TestE in de cruise ook aan de lage kant als je daadwerkelijk 85 kg + bent bij 1.72. Ik zou zelf HCG op 2x500 doen ipv 2x250 en hoef je de nolva niet op 40 mg te beginnen normaal gesproken.
 
Zowel mast als provi doen niks tegen vocht van Deca. Verder je T3 te hoog in de cruise inderdaad, ik vind zelf je dosis TestE in de cruise ook aan de lage kant als je daadwerkelijk 85 kg + bent bij 1.72. Ik zou zelf HCG op 2x500 doen ipv 2x250 en hoef je de nolva niet op 40 mg te beginnen normaal gesproken.


Okee wat voor dosis zou jij TestE in de cruise dan doen ?
 
Okee wat voor dosis zou jij TestE in de cruise dan doen ?
125mg pw is gewoon goed.

Vwb de vocht van deca, dat ligt grotendeels toch echt aan de voeding. Zat gasten die relatief droog blijven met deca.
 
125mg pw is gewoon goed.

Vwb de vocht van deca, dat ligt grotendeels toch echt aan de voeding. Zat gasten die relatief droog blijven met deca.

Ik hoor zelfs regelmatig dat er mensen zijn die op deca cutten.
 
Ik hoor zelfs regelmatig dat er mensen zijn die op deca cutten.
Yup. Its about the voedsel.
Uiteraard zijn er betere cutting aas. Maar ook op "cutting aas", neem tren, kan je prima bulken.
 
Back
Naar boven