Fitness Seller

Test E en bloedtest. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schepers10

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
151
Waardering
27
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Goedendag Heren,

Misschien een domme vraag. Maar ik heb mijn Testosteron getest tijdens mijn kuur. (500mg test e) Deze kwam terug op 33 nmol/l , maar dit lijkt mij aan de lage kant.
Fake gear of underdosed? Ik ben in mijn leven eerder getest, (zonder kuur) en dit kwam rond de 31 nmol/l, maar ik weet dat test soms in andere waardes wordt aangetoond, vandaar dat ik in de twijfel/war ben.

Volledige test met FSH en LH staat/stond gepland.

Groetjes.
 
Goedendag Heren,

Misschien een domme vraag. Maar ik heb mijn Testosteron getest tijdens mijn kuur. (500mg test e) Deze kwam terug op 33 nmol/l , maar dit lijkt mij aan de lage kant.
Fake gear of underdosed? Ik ben in mijn leven eerder getest, (zonder kuur) en dit kwam rond de 31 nmol/l, maar ik weet dat test soms in andere waardes wordt aangetoond, vandaar dat ik in de twijfel/war ben.

Volledige test met FSH en LH staat/stond gepland.

Groetjes.
33 nmol is te weinig voor 500mg aan test
 
Dat meende ik al. Ik ben echter in begin week 9 en wel 6-8 kilo zwaarder. Kracht met 20-30% omhoog. Maar nu vraag ik me af hoe betrouwbaar de test-e is of de test. ???
 
Ben je meer gaan eten?
 
Dat meende ik al. Ik ben echter in begin week 9 en wel 6-8 kilo zwaarder. Kracht met 20-30% omhoog. Maar nu vraag ik me af hoe betrouwbaar de test-e is of de test. ???
Heb je de uitslag niet op papier of digitaal of iets?
 
Enige wat ik binnen heb gekregen is 33,6 nmol. Met referentie waarden, waar ik net iets bovenzit. Vorig jaar was dit 29 nmol (zonder kuur)
 
Is dit een retorische vraag? of doel je op mijn voeding? Die is wel oke. Track al 4 jaar mijn kcal.
Als je 86 weegt bij 186 en je bent al 8 kg aangekomen zou dit ook kunnen doordat je nu eindelijk genoeg bent gaan eten.
 
Je verwacht een nadirconcentratie van 65-70nmol en piekconcentratie van 130-140nmol
 
Goedendag Heren,

Misschien een domme vraag. Maar ik heb mijn Testosteron getest tijdens mijn kuur. (500mg test e) Deze kwam terug op 33 nmol/l , maar dit lijkt mij aan de lage kant.
Fake gear of underdosed? Ik ben in mijn leven eerder getest, (zonder kuur) en dit kwam rond de 31 nmol/l, maar ik weet dat test soms in andere waardes wordt aangetoond, vandaar dat ik in de twijfel/war ben.

Volledige test met FSH en LH staat/stond gepland.

Groetjes.
Waarschijnlijk druk je alleen de olie in je lichaam, dus zit er geen of amper Test E in. wanneer je 2ml E zet heb je met 24u een waarde van 90nmol/L of hoger.
Wat waren de waarden vooraf ?
Zie aan je topics dat je vaker hebt gekuurd dus heb je wel vaker bloedwerk laten doen, wat waren toen de waarden ?
 
Waarschijnlijk druk je alleen de olie in je lichaam, dus zit er geen of amper Test E in. wanneer je 2ml E zet heb je met 24u een waarde van 90nmol/L of hoger.
Wat waren de waarden vooraf ?
Zie aan je topics dat je vaker hebt gekuurd dus heb je wel vaker bloedwerk laten doen, wat waren toen de waarden ?
1 eerdere kuur inderdaad. Geen bloedwerk tijdens alleen na herstel periode. dit was toen 29,1 nmol. rest was prima. Vandaar dat ik hiervan schrik.
 
Je verwacht een nadirconcentratie van 65-70nmol en piekconcentratie van 130-140nmol
Thanks hier heb ik wat aan. Ik ga sowieso het lab even bellen als ze misschien een plafond hebben met testen.
 
Als je 86 weegt bij 186 en je bent al 8 kg aangekomen zou dit ook kunnen doordat je nu eindelijk genoeg bent gaan eten.
Dit zijn oude stats. Ik ben zelf Personal Trainer en begeleid meerdere mensen. Ik weet wel wat ik doe. Ga alsjeblieft niet altijd uit van het zelfde verhaaltje wat hier voorbij komt.
 
Zojuist Lab aan de lijn gehad. Geven wel aan dat ze een afkapwaarde gebruiken. Ze komen er op terug. Afname was wel 2,5 dagen na het zetten van 1ml. Maakt dat nog uit? IkWilGrootWorde
Ik geef eerlijk toe dat ik geen verstand heb van bloedwerk tijdens een kuur :)
 
Dit zijn oude stats. Ik ben zelf Personal Trainer en begeleid meerdere mensen. Ik weet wel wat ik doe. Ga alsjeblieft niet altijd uit van het zelfde verhaaltje wat hier voorbij komt.
Pas je stats dan even aan, aan de actuele situatie. Als je 120 kunt bankdrukken vertel je toch ook niet dat je 100 drukt.
 
Pas je stats dan even aan, aan de actuele situatie. Als je 120 kunt bankdrukken vertel je toch ook niet dat je 100 drukt.
Ik ben niet heel actief hier meer. Maakt mij niet veel uit. Maar zal het even aanpassen in de loop van de dag.
 
Zojuist Lab aan de lijn gehad. Geven wel aan dat ze een afkapwaarde gebruiken. Ze komen er op terug. Afname was wel 2,5 dagen na het zetten van 1ml. Maakt dat nog uit? IkWilGrootWorde
Ik geef eerlijk toe dat ik geen verstand heb van bloedwerk tijdens een kuur :)
Volgens mij komt mijn info uit een studie waar een 1x pw geinjecteerd wordt.
De verwachten nadirwaarde bij een frequentie van 2 keer per week zal iets hoger liggen en die piekwaarde wat lager (denk ik)
 
Volgens mij komt mijn info uit een studie waar een 1x pw geinjecteerd wordt.
De verwachten nadir-waarde bij een frequentie van 2 keer per week zal iets hoger liggen en die piekwaarde wat lager (denk ik)
Bij een studie gebruikt men ook HG gear. Verder heb ik ooit van Nadir gehoord voor PSA-Waarde (PSA-nadir.de laagste waarde ooit gemeten). om dit hier aan te geven aan iemand die totaal niets weet van bloedwaarden, lijkt me ook niet handig.
 
Zojuist Lab aan de lijn gehad. Geven wel aan dat ze een afkapwaarde gebruiken. Ze komen er op terug. Afname was wel 2,5 dagen na het zetten van 1ml. Maakt dat nog uit? IkWilGrootWorde
Ik geef eerlijk toe dat ik geen verstand heb van bloedwerk tijdens een kuur :)
Waar heb je dit laten testen dan ?
2.5 dag na het zetten maakt niets uit als je al weken bezig bent. Je kunt wel nagaan dat wanneer de waarde ~gelijk is met na je nakuur, dat er iets mist in je vial/ampule.
 
Bij een studie gebruikt men ook HG gear. Verder heb ik ooit van Nadir gehoord voor PSA-Waarde (PSA-nadir.de laagste waarde ooit gemeten). om dit hier aan te geven aan iemand die totaal niets weet van bloedwaarden, lijkt me ook niet handig.
Ja godzijdank wordt er HG gebruikt zodat we zekerheid hebben dat er precies in zit wat we verwachten. Wat wilde je anders als referentiemateriaal gebruiken?

Juist door dat gegeven kun je nu met zekerheid zeggen dat zijn gear zwaar ondergedoseerd is (als het al iets bevat)
 
Back
Naar boven