AndroidHealthClinic

Test E en bloedtest. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja godzijdank wordt er HG gebruikt zodat we zekerheid hebben dat er precies in zit wat we verwachten. Wat wilde je anders als referentiemateriaal gebruiken?

Juist door dat gegeven kun je nu met zekerheid zeggen dat zijn gear zwaar ondergedoseerd is (als het al iets bevat)
Dat was voor het topic al duidelijk. als je vooraf 29nmol/L meet en On 31nmol/L. ook maakt de dag na het zetten geen verschil op deze uitslag, want je hebt na aantal weken al een zgn base line opgebouwd. Nogmaals, ook dit is geen Rocket Science natuurlijk. een lab die niet hoger meet dan hun eigen max ref. waarde lijkt me ook niet handig. zie nergens uitslagen of aanwijzing van de gebruikte ref. waarden
 
Dit zijn oude stats. Ik ben zelf Personal Trainer en begeleid meerdere mensen. Ik weet wel wat ik doe. Ga alsjeblieft niet altijd uit van het zelfde verhaaltje wat hier voorbij komt.

Dat je PT bent zegt geen fuck. Indien je gear fake is moet je het op andere manier kunnen verklaren, het enige wat ik mij dan kan bedenken is dat je of veel minder bent gaan bewegen, meer bent gaan eten of een combi hiervan. Of denk jij als PT daar anders over?
 
Dat je PT bent zegt geen fuck. Indien je gear fake is moet je het op andere manier kunnen verklaren, het enige wat ik mij dan kan bedenken is dat je of veel minder bent gaan bewegen, meer bent gaan eten of een combi hiervan. Of denk jij als PT daar anders over?
Iedereen is tegenwoordig PT of krijgt advies van deskundige, maar vragen wel hier online wat er is/kan zijn.
 
Dat was voor het topic al duidelijk. als je vooraf 29nmol/L meet en On 31nmol/L. ook maakt de dag na het zetten geen verschil op deze uitslag, want je hebt na aantal weken al een zgn base line opgebouwd. Nogmaals, ook dit is geen Rocket Science natuurlijk. een lab die niet hoger meet dan hun eigen max ref. waarde lijkt me ook niet handig. zie nergens uitslagen of aanwijzing van de gebruikte ref. waarden
Ik post gewoon alleen even een afbeelding van een site waar je zelf ook geregeld gebruik van maakt en dan hoop ik dat je beseft dat je niet helemaal wakker bent.
Natuurlijk maakt het wel uit wanneer bloed afgenomen wordt.
 

Bijlagen

  • 9610E671-D8E2-4AD5-831B-61494DA771FC.jpeg
    9610E671-D8E2-4AD5-831B-61494DA771FC.jpeg
    71,5 KB · Weergaven: 51
Ik post gewoon alleen even een afbeelding van een site waar je zelf ook geregeld gebruik van maakt en dan hoop ik dat je beseft dat je niet helemaal wakker bent.
Natuurlijk maakt het wel uit wanneer bloed afgenomen wordt.
Hij leest 9/10 keer niet wat er staat (of begrijpt het niet?), een discussie oid is dus ook nutteloos.
 
Ik post gewoon alleen even een afbeelding van een site waar je zelf ook geregeld gebruik van maakt en dan hoop ik dat je beseft dat je niet helemaal wakker bent.
Natuurlijk maakt het wel uit wanneer bloed afgenomen wordt.


Hij leest 9/10 keer niet wat er staat (of begrijpt het niet?), een discussie oid is dus ook nutteloos.

als je off bent en 29nmol/L meet en al weken lang on bent en 31nmol/L meet,. maakt het niet uit dat je 2.5dag na je inject meet. je hebt dan al een hogere waarde opgebouwd dan naturel.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen ?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
als je off bent en 29nmol/L meet en al weken lang on bent en 31nmol/L meet,. maakt het niet uit dat je 2.5dag na je inject meet. je hebt dan al een hogere waarde opgebouwd dan naturel.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen ?
Het ligt wel aan het moment van prikken want je kunt dus perfect 60nmol scoren op piek en vlak voor de volgende inject 30nmol. Allemaal
afhankelijk van prikfrequentie uiteraard.

Maar goed dit voorbeeld gaat alleen op voor bijv 250mg test 1x pw
 
Het ligt wel aan het moment van prikken want je kunt dus perfect 60nmol scoren op piek en vlak voor de volgende inject 30nmol. Allemaal
afhankelijk van prikfrequentie uiteraard.

Maar goed dit voorbeeld gaat alleen op voor bijv 250mg test 1x pw
Niet in dit geval van TS, daar draait het om. Je begrijpt wel dat het verschil van TS te klein is, en zeker als je al langer in de kuur zit ?
Net ff aan maatje van mij gevraagd die op 375mg zit en in 6 week zijn Test had laten meten. 1349ng/dL en zat voor de kuur op 519ng/dL Ra ra wie zou er fake gear hebben
 
Je verwacht een nadirconcentratie van 65-70nmol en piekconcentratie van 130-140nmol

Niet in dit geval van TS, daar draait het om. Je begrijpt wel dat het verschil van TS te klein is, en zeker als je al langer in de kuur zit ?
Net ff aan maatje van mij gevraagd die op 375mg zit en in 6 week zijn Test had laten meten. 1349ng/dL en zat voor de kuur op 519ng/dL Ra ra wie zou er fake gear hebben
Ja randdebiel dat was mijn eerste post
 
Van 29 naar 33,6 is al een flinke verhoging, dit red je niet naturel. Ik had inderdaad gelezen dan je een piek hebt en een daling in waarde van bloed. Dus mogelijk underdosed?

Kan ik ook ergens mijn vail testen?

Lab zei verder dat wel een afkap waarde in zit op 36. Maar dit was bij mij niet het geval.
 
Ja randdebiel dat was mijn eerste post
Waarom draai je het verder dan ineens anders. Tijd van prikken vooraf kuur op dezelfde dag kan nog 29 en 31nmol/L geven. Als je langere tijd on bent maakt het geen fuck uit dat je 2.5 dag na je inject bloed laat meten. Je hebt dan al een hogere basiswaarde dan waar je mee bent gestart. Dat geef ik net aan met de waarden hierboven op maar 375mg E
 
Van 29 naar 33,6 is al een flinke verhoging, dit red je niet naturel. Ik had inderdaad gelezen dan je een piek hebt en een daling in waarde van bloed. Dus mogelijk underdosed?

Kan ik ook ergens mijn vail testen?

Lab zei verder dat wel een afkap waarde in zit op 36. Maar dit was bij mij niet het geval.
Je injecteert eerder alleen olie zonder Test E met deze resultaten !!!

edit: de daling die jij bedoelt is terug naar baseline van gebruik, niet naar 29nmol/L. Ook al zou je de 1e maandag 2ml zetten, dan zit er de volgende maandag nog de waarde van halfwaardetijd in je bloed. (bij eens per week prikken)
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt allen. Ik ga verhaal halen bij de dealer.
 
Goedendag Heren,

Misschien een domme vraag. Maar ik heb mijn Testosteron getest tijdens mijn kuur. (500mg test e) Deze kwam terug op 33 nmol/l , maar dit lijkt mij aan de lage kant.
Fake gear of underdosed? Ik ben in mijn leven eerder getest, (zonder kuur) en dit kwam rond de 31 nmol/l, maar ik weet dat test soms in andere waardes wordt aangetoond, vandaar dat ik in de twijfel/war ben.

Volledige test met FSH en LH staat/stond gepland.

Groetjes.
100% zeker dat je genaaid bent man. Je kunt niet op 31 nmol/l gaan zitten op 500mg test-e. Misschien een andere merk proberen?
 
Het merk wat je via pm stuurde ken ik niet maar kwam ook weinig tegen op internet erover naast 1 negatieve review. Miss dat iemand het kent in de echt/nep sectie.
 
Back
Naar boven