MuscleMeat

test e en deca in 1 spuit.injecteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Julian123

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2009
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
72kg
Men vertelde me datj deca en test e in ib spuit kan injecteren.. Maar hoe gaat dit in de praktijk in zijn werk? Aangezien met overdruk in de vial enz en dat er kans is dater een druppel deca in de test e komt of omgekeerd?? kan iemabd me zeggen hoeje dit precies doet?
 
Deca zit in vial. Je trekt het gewenste aantal cc op aan lucht en injecteert die in de vial. Dit zorgt ervoor dat je makkelijker de olie uit de vial kan trekken. Nadien hetzelfde bij de test. Het kan niet echt kwaad dat er minimale vermenging is. Beiden zijn olie.

Mijn test is altijd in ampules.
 
Is verwaarloosbaar. Als je wil kan je in de vial waar je als tweede uit gaat optrekken wat overdruk spuiten voor je begint, maar is niet echt nodig.
 
idd, je trekt het er zonder overdruk wel uit, duurt alleen wat langer. Zou de meeste ml's als eerste pakken met overdruk en de rest zonder. Maar een beetje vermenging is ook geen ramp. Doe wat je het beste lijkt.
 
idd, je trekt het er zonder overdruk wel uit, duurt alleen wat langer. Zou de meeste ml's als eerste pakken met overdruk en de rest zonder. Maar een beetje vermenging is ook geen ramp. Doe wat je het beste lijkt.

Zie je zelfs KaLe heeft geen probleem en die zet wel 10ml per keer :D j/k
 
Allright Thx Guys... 2e Shot teste zit erin voor vandaag, vrijdag deca en test e
 
maakt niet uit is allebei met olie
 
Zie je zelfs KaLe heeft geen probleem en die zet wel 10ml per keer :D j/k

Ken iemand die serieus 10 ml per keer zette... in 1 10ml spuit! Ging nog goed ook haha.
 
Ken iemand die serieus 10 ml per keer zette... in 1 10ml spuit! Ging nog goed ook haha.

Hahah nice. Tja opzich kan het wel in je bil. Ik zet zelfs 3 à 4ml in een schouder of tricep, maar die is dan wel dik. :)
 
Ken iemand die serieus 10 ml per keer zette... in 1 10ml spuit! Ging nog goed ook haha.

dat is echt fkng ziek en gevaarlijk ook nog! Kerel spoort echt niet. 5ml in een keer vind ik al eigenlijk te veel, die laatste 1-2ml moet ik dan echt keihard voor drukken. Zelfs gasten die synthol gebruiken zetten niet 10ml in een keer.
 
meer dan 5ml per keer is idd ook niet echt aan te raden. Met een beetje pech loopt een deel eruit ook ;-)
 
wow 10 ml spuiten die moet ik ook hebben
 
Back
Naar boven