XXL Nutrition

test E en dianabol : morgen is het D day (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben ook iemand die tijdens een kuur weinig kracht bijkrijg. ik wordt wel iets sterker, doe wat meer oefeningen maar het is niet dat ik 20% meer gewicht zal bankdrukken. ik win trouwens ook niet veel aan gewicht. 500mg test gedurende 12 weken zal mij misschien 3kg opleveren en geen 6 kg zoals je zo dikwijls leest. ik voel mij dan wel veel euforischer tijdens de trainingen en het gaat allemaal met veel meer goesting. heeft misschien ook met de leeftijd te maken.

Ja zo zal het ook wel bij mij zijn.
Ik ben 46 jr.....maar met 3 kg zou ik al tevreden zijn hoor.
Zit nu al zo lang vast op hetzelfde gewicht.

Ik train altijd na de middag ....rond 14 u. en ben nogal moe rond die tijd.
Ik zal toch iets stimulerend moeten nemen om wakker te worden. Neem al geruime tijd supercharge maar de werking begint stilaan af te nemen.
 
Ik pak ook gemiddeld 3 kilo netto,maar daar doe ik het graag voor.
Ikzelf om 4.30 in de middag.Misschien niet al te zwaar eten voor je training Alain
 
je hebt natuurlijk ook het nadeel dat je je benen niet kan trainen. daar waar het meeste te winnen valt, volgens mij. een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. te lang met kapotte meniscus rondgelopen en artrose aan zijn knie. hij fietst wel veel en dat is het enigste waar hij geen probleem mee heeft aan zijn knie. soms een beetje gezwollen knie. dat is het enigste.
 
mannen,
neem hetgeen ik zeg aub niet negatief op, ik volg graag dit topic, alain is ook eenv eertiger net als ik, en die voor de eerste keer wil kuren, alles respect, trouwens, alein en ik hebben er al over gepraat.
Maar als ik dit zo allemaal lees, vrees ik dat kuren, net als BB in het geheel een beetje, idd niet meer werkt voor iemand die maar begint na zijn 40, als bij jonge kerels.
als je soms leest, jonge gasten die in 14 weken 10kg bijwinnen, en dan nog met een lager BF, en heir lees ik 3kg, alle respect, als je daarvoor een kuur overhebt, ieder zijn gedacht erover he.
Maar door hier mee te lezen, word ik wel gesterkt in de keuze, gewoon hardcore verder te trainen, voor het plezier van het trainen, en de gezondheid, en maak ik geen grote gains, tot daar.
fitnessen heb ik geen zin in, train liever hardcore.
Het zit hem zo : ik maak gewoon de keuze, wegen de gezondheidsrisico's op onze leeftijd met juice nog op tegen de winst die je kan maken?
geef geerust maar wat meningen, dit is mssn wel off-topic, maar ja
verder steun ik alain in zijn keuze, en hoop dat het zeker goed komt voor hem
 
mannen,
neem hetgeen ik zeg aub niet negatief op, ik volg graag dit topic, alain is ook eenv eertiger net als ik, en die voor de eerste keer wil kuren, alles respect, trouwens, alein en ik hebben er al over gepraat.
Maar als ik dit zo allemaal lees, vrees ik dat kuren, net als BB in het geheel een beetje, idd niet meer werkt voor iemand die maar begint na zijn 40, als bij jonge kerels.
als je soms leest, jonge gasten die in 14 weken 10kg bijwinnen, en dan nog met een lager BF, en heir lees ik 3kg, alle respect, als je daarvoor een kuur overhebt, ieder zijn gedacht erover he.
Maar door hier mee te lezen, word ik wel gesterkt in de keuze, gewoon hardcore verder te trainen, voor het plezier van het trainen, en de gezondheid, en maak ik geen grote gains, tot daar.
fitnessen heb ik geen zin in, train liever hardcore.
Het zit hem zo : ik maak gewoon de keuze, wegen de gezondheidsrisico's op onze leeftijd met juice nog op tegen de winst die je kan maken?
geef geerust maar wat meningen, dit is mssn wel off-topic, maar ja
verder steun ik alain in zijn keuze, en hoop dat het zeker goed komt voor hem

nou sorry voor je, maar dat ligt echt aan je instelling en motivatie!

tuurlijk valt er nog genoeg te bereiken als je de 40 bent gepasseerd, ben nu zelf drie en een half jaar weer aan het trainen, na 18 jaar niks gedaan te hebben, en 20 kilo massa gewonnen! had misschien nog wel meer kunnen wezen, omdat ik zeker 1 keer in de maand flink ga feesten een weekend lang. maar dat zullen we maar onder de nodige ontspanning houden.
wat betreft het gainen, heb zelf vind ik tekort genomen tijdens mijn kuurtjes, en net boven onderhoud tbv mijn vetpercentage gegeten..... maar toch leuke resultaten behaald.

grt
 
Ik neem reeds van het begin van deze kuur arimidex 1 mg elke dag.
Kan dit mijn vooruitgang in de weg staan ????

Neemt men normaal om vocht-bloat tegen te gaan.
 
arimidex zou ik verminderen om te zien wat het geeft. neem het om de twee dagen. of neem de helft per dag. pas op, de resultaten kunnen nog komen tijdens de laatste 5 weken.
 
maar voel je iets. na vier weken test is mijn libido veel hoger dan normaal. heel de dag trouwens. heb jij dat gevoel ook. ik bedoel niet dat je een beetje heter staat maar heel de dag zo geil als een paard.
 
woensdag ben ik drie weken bezig....dus vierde spuit.

Mijn libido is de laatste week wel hoger dan normaal....dat wel.....voor de rest niks te melden.
 
Je demotiveerd je eigen blasmusik!! Test begint echt pas te werken na zo'n 3 weken en bij sommige mensen pas na 5 weken idd.. je moet gewoon volhouden.. en je kunt nog zoveel aas gebruiken maar zonder een goede voeding ga je ook niet veel aankomen hoor! Maar blijf gewoon doorgaan.. het ligt niet aan je leeftijd dat weet ik zeker.. Over de dianabol vind ik raar dat het niet werkt maar goed ik ben zelf geen voorstander van naposim.! vriend van mij heeft eens 6 weken dboll only gedaan en kwam bijna 10kg aan en hield er 7kg aan over!! maar ik zelf ben een voorstander van dianabol van British Dragon!! dat is ook wat die vriend van me heeft gebruikt! post anders eens je voedingsschema en daar kunnen de ervarende personen hier misschien jou probleem uit halen!! en na deze kuur gewoon 2 maandjes wachten en zou dan nog eens proberen met Test E - Deca - Dboll de eerste 4 weken als kickstart!! en dan moet je gewoon gaan kicken!! als je de juiste voeding en training hebt natuurlijk!!
 
hallo muscelman.

Bedankt voor de aanmoedigende woorden.

Ik geef het zeker niet op hoor....in tegendeel.

Ben nu keihard aan het trainen en het gaat redelijk goed.
Zal nu 5 * per week trainen. Komt wel goed.

Thanks.
 
ben het ook met muscelman!! eens.
zelf ook met mijn eerste kuur bezig test e , en ik maar wachten wachten en ik had er natuurlijk ook hoge verwachtingen van :rolleyes:

maar na week 4 ging de kracht gestaag omhoog (darom merkte ik het niet)en nu ineens in week 6 merk ik het pas echt alles gaat top heerlijk trainieren,elke keer word ik sterker.

dus het komt vast nog wel;)
 
ben het ook met muscelman!! eens.
zelf ook met mijn eerste kuur bezig test e , en ik maar wachten wachten en ik had er natuurlijk ook hoge verwachtingen van :rolleyes:

maar na week 4 ging de kracht gestaag omhoog (darom merkte ik het niet)en nu ineens in week 6 merk ik het pas echt alles gaat top heerlijk trainieren,elke keer word ik sterker.

dus het komt vast nog wel;)

Hallo Malden......doet deugd om dat te horen.

Merci merci merci.....
 
ja week, 6/7/8 zijn de topweken

ik heb zelf altijd dianabol van epl, daar ging ik toen ook goed op..

7 weken d-boll only, 11 kg aagekomen, 7 kg overgehouden , was zeer tevreden..

gewoon goed blijven eten, je zou er nog proviron bij kunnen pakken, dat is goed voor je test gehalte.. dat doen er maar weinig.. en blokt een beetje vocht zodat je geen waterhoofd krijgt!!
 
Hallo,
Bedankt Koenjo....we zien wel.....ik blijf er in geloven.

Ik heb eerst dboll balkan labs genomen en nadien naposim terapia...beiden deden blijkbaar niks....eigenaardig en jammer toch. Heb nog bijna al die terapia's liggen.
 
En heb je al meer nieuws ?? vind het maar stil geworden op dit topic :P

Laat me weten hoe het gaat nu.. ben benieuwd!!

Succes
 
topic mag dicht.

Kuur stop gezet......blessure.
 
what happened.?

schouderblessure opgelopen tijdens het bankdrukken.

Was begonnen met een nieuw programma. Sets met weinig reps en zo zwaar mogelijk. Had de raad opgevolgd van de leden van
het forum.

Bankdrukken ging goed en plots een hevige pijn in mijn rechterschouder.
Ik kon niet meer verder.

Schouder is ontwricht......dus verplichte rust.

De test begon nu pas zijn werk te doen maar mijn gewrichten willen niet mee.
 
de problemen als je ouder wordt. ik heb sinds een paar maanden ook problemen met peesontstekingen e.d. je kan beter wat lichter trainen en de herhalingen opvoeren. het probleem is dat die peesontstekingen lang kunnen aanslepen. bench press en military press kan ik al weken niet meer doen. de spieren kunnen veel aan maar de pezen kunnen niet altijd volgen. zijn ook blessures die dikwijls de kop opsteken vanaf je veertigste. je moet je schouderrotators verstevigen. met drie eenvoudige oefeningen zullen je rotatorspieren die binnen in je schouder zitten versterken. het is juist omdat die nooit getraind worden dat er een onevenwicht ontstaat tussen deze spieren en de buitenste schouderspieren die schouderblessures veroorzaken. een kine zal je daar op een maand tijd vanaf kunnen helpen. een gekende blessure die jou probleem veroorzaakt. als je die spieren regelmatig onderhoudt, zal je schouder niet meer ontwricht geraken. op internet kan je die oefeningen ook vinden.
 
Back
Naar boven