AndroidHealthClinic

test E en dianabol : morgen is het D day

Bezoekers in dit topic

en waarom..? Heeft echt geen enkele zin maat..
 
test galenika 750 mg zit er in.
Ging duidelijk makkelijker dan vorige keren.
De naald was iets minder lang en het ging veel beter in de bilspier.

Had juist een beetje problemen in het begin om de flacons te openen....bij de eerste een lichte snijwond in mijn vinger maar bij de tweede en de derde had ik geen probleem.

De test kan nu zijn werk doen.
 
ben benieuwd kerel !
 
Perfect gozer,helemaal toppie,had je er geen vijltje bij gekregen van je supplier?
Vind het geen goede bron,als ze bezuinigen op een vijltje
 
jawel....supplier zorgt voor alles.
Zal wel aan mij gelegen hebben.

Bedankt en prettig verlof krieltje.
En waar gaan we naar toe ????
 
off topic Lekker cruisen,op de middelandse zee thx Alain

On Topic maar weer
 
zijn de krachtgains beduidend met een kuurtje test e only.

Tot nu toe merk ik daar nog niks van .
 
Ja ik vind persoonlijk van wel.
Net weer borst gedaan,kreeg weer veel complimentjes,op mijn fysiek.En weer opwarmen met 40+ dumbeltjes
 
Heey Alain,
ben erg benieuwd hoe jij de kuur "beleeft"

Ik vraag me af,je traint thuis,zoiets heb ik vernomen.Hoe doe jj ding dan.Denk je dan,goh ik gooi er 100 kilo extra op of hoe denk je op dat moment?

Normaal ineen sportschool pak je de kiloos waar je normaal mee eindigd,en die pak je na een opwarmsetje.Dan pak je daar een aantal setjes mee,en als je nog meer in huis hebt ga je verder.Het lijkt mij nl erg moeilijk om met een beperking aan gewichten te toppen.
Ik bedoel hiermee,kan je al veel zwaarder trainen qua gewicht?Of pak je nog steeds hetzelfde?Maw,doe je gewoon je dingetje,en sla je niet om te proberen een aantal sets over,om flink zwaar te beginnen.Kan me voorstelllen dat als je bijv dumbelpressed op je top,wat al makkelijk gaat,je dan niet kan toppen,met testosteron,simpelweg omdat je geen extra gewichten in huis hebt.

Sla eens een paar reeksen over,en begin gewoon een paar kilo van je top af,niet meteen op je top,maar met 500/750mg test per week,mag je toch wel 4x6/8 herhalingen maken,met je normale topgewicht.

Het kan zijn dat ik er erg naast zit,maar ik denk dat je jezelf verkeerd insteld.Teveel van verwacht,en eigenlijk niet goed weet "hoe je moet toppen in een kuur"

Hoop dat je hier wat aan hebt bro.

groetjes mart
 
Ik train inderdaad thuis.

Toestellen en gewichten heb ik genoeg.
Ongeveer 300 kg 50mm gewichten.
4 baren , bowflex dumbbells , gewone dumbbells
barbarian multisquat rack
barbarian smith machine
barbarian lat tower met 125 kg stackweight
barbarian multi bench
cable cross over met 2*65kg
hyperext.
zeer veel grepen enz......
Dus hier geen probleem.

Momenteel train ik als volgt:
eerst een opwarm setje, dan een set van 12 /10/8/6 herhalingen....lukt mij echter niet
om meer gewicht te nemen.....telkens hetzelfde stramien.

Misschien moet ik inderdaad na het opwarm setje direct zwaar gaan ...maar gezien mijn zwakke gewrichten probeer ik een beetje op te letten.
Misschien zou dus beter zijn ......opwarmset ........8/6/6/6

Laat de tips maar komen.

Misschien een interessante nieuwe topic : hoe moet je toppen in je kuur....of ....hoe training tips gedurende kuur.

Bedankt voor de hulp.....word enorm geapprecieerd.

Alain
 
Pak gewoon eens zwaar op 4/6 herhalingen.Warm eens op,met 8 herhalingen licht,dan op je top pak je 6 herhalingen.Gewoon om te merken hoe makkelijk het gaat.Misschien dat de beperking door je gewrichten een beetje meespeelt,maar je bent nu een mnd verder,er moet nu toch ECHT iets gaan gebeuren,ook al is het ""maar" vochtbloat.

Wat zegt de weegschaal,je eiwitten,gebruik je daar voldoende van.Kan me haast niet voorstellen,dat je op GG nix voelt,en nu op Galinka over gaat,en er nix gebeurd,der moet iets niet goed zitten,OF met je training OF met je voeding......damn hier kan ik niet tegen.
 
slechte responder wellicht, JA DIE BESTAAN.
 
ja maybe,ken er ook een paar,maar er moet wel IETS gebeuren
 
mja, 3 reps erbij op je BP 1rm ofzo.
 
ik verhoog gewoon elke week mn gewicht tijdens de kuur. Ik onthoud waar ik vorige keer bankdrukken bv op topte, daar probeer ik dan 5kg bovenop te pakken een week later, en dan zoveel mogelijk herhalingen. kom ik boven de 12, pak ik meteen daarna nog zwaarder. en zo knooi je verder.
 
Dit is mijn trainingsschema.
Ik kan dus geen benen trainen gezien een beenblessure. Ben reeds 3 maal geopereerd aan mijn rechterknie.
(deadliften gaat jammer genoeg ook niet)
Ik train 4 * per week : woensdag , donderdag , zaterdag en zondag


1 rug
lat pull breed 10 8 6 6
T bar row 10 8 6 6
lat pull triangle 10 8 6 6
cable row 10 8 6 6

2 borst
BB press 10 8 6 6
BB press incline 10 8 6 6
db press flat 10 8 6 6
db fly flat 10 8 6 6

3 schouders
Barbell press 10 8 6 6
upright row 10 8 6 6
db press 10 8 6 6
lateral raise 10 8 6 6
Traps
shrugs 10 8 6 6

4 Biceps
barbell curl 10 8 6 6
incline db curl 10 8 6 6
cable curl 10 8 6 6
Triceps
smal grip bench press 10 8 6 6
pushdowns 10 8 6 6
triceps ext ez bar 10 8 6 6
 
pfff word al moe als ik ernaar kijk.
Skip die 10 en die 8 eens,en ga eens setjes van 6 maken met zwaar gewicht bro

Als ik met bijv benen ga opwarmen met 60kg en dat 10 keer,dan 70kg,8 keer,tegen de tijd dat ik dan bij serieus gewicht ben,180/200kg squat,dan zak ik door mijn hoeven.

Kaal stangetje opwarmen,dan pas beginnen,met 110/120kg,dan kom je een stuk verder
 
oké....zal het deze namiddag eens toepassen.
Doe deze namiddag rug......bedankt.
Alle hulp is welkom.
 
ik ben ook iemand die tijdens een kuur weinig kracht bijkrijg. ik wordt wel iets sterker, doe wat meer oefeningen maar het is niet dat ik 20% meer gewicht zal bankdrukken. ik win trouwens ook niet veel aan gewicht. 500mg test gedurende 12 weken zal mij misschien 3kg opleveren en geen 6 kg zoals je zo dikwijls leest. ik voel mij dan wel veel euforischer tijdens de trainingen en het gaat allemaal met veel meer goesting. heeft misschien ook met de leeftijd te maken.
 
Back
Naar boven