MuscleMeat

test E en dianabol : morgen is het D day (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vandaag ging ik trainen maar ging totaal niet....ben gestopt.
Is de eerste keer dat ik dit tegenkom en dan nog met aas in mijn body ????

Voel mij niet zo goed.....futloos.
Ferm pijn aan mijn bil waar ik de laatste spuit heb geplaatst en dit sedert maandag.

Ik haat het. Krijg toch mijn bedenkingen over die aas.

Heb reeds mijn derde spuit test e gehad en zit op 50 mg naps. Doet totaal niks.....oh ja wel iets......maar niet wat dat het
zou moeten doen.
 
test e begin ik pas echt te voelen na drie, vier weken. niet dat ik er veel zwaarder van wordt, maar het trainen gaat dan toch veel beter. het enigste wat misschien te erg wordt, is die constante geilheid.
 
test e begin ik pas echt te voelen na drie, vier weken. niet dat ik er veel zwaarder van wordt, maar het trainen gaat dan toch veel beter. het enigste wat misschien te erg wordt, is die constante geilheid.

Oké....toch nog hoopgevende woorden.....bedankt.

Eigenlijk ben ik al altijd een "heten" geweest....zoals ze zeggen bij ons....
 
Ik neem al verschillende jaren een pijnstiller (dagelijks)....tradonal retard 150 mg en vraag me af of dit eventueel geen invloed heeft op de werking van de aas ?????

Deze pijnstillers zijn voor mijn knie....er zonder ben ik een sukkelaar. (kraakbeen degeneratie)
 
nee bro,gewoon geduld,zat nu inneens op 110kg,en damn wat zie ik eruit.Volgende week gaat het beter.
 
uhhhh wanneer vriest het in de hel?
 
kende ook iemand die met dboll bezig was van een UG lab. en die merkte er ook niets van. en had nochtans van dezelfde gear goede verhalen gehoord van iemand anders. Mss reageerdt het gwn niet bij jou die dboll?

Dus UG of niet speelt al geene rol voor u mss?

Je voeding is toch ok TS?
 
Vanaf vandaag neem ik geen dianabol meer (naps). Neem die nu al 17 dagen en doen helemaal niks .
Nu moet de test maar zijn werk doen.

Bedankt voor de hulp......en speciale dank naar één member.

Dikke merci.
 
dat weet je dan voor volgende keer dat dianabol bij jou niets doet eventueel volgende keer deca bij de test zetten dan komt hartstikke goed dan!

groeten
 
oké terbiz....bedankt.

En is ook nog goed voor mijn gewrichten.
 
sedert gisteren is libido redelijk toegenomen.
Veel meer goesting dan anders.
Zou er iets op gang komen misschien ???????
 
normaal gezien doe ik tien weken test e.....zou ik dat beter niet optrekken naar 12 weken of heeft dit geen meerwaarde ?????

Thanks.
 
ja kan je gewoon doen,ik zei toch............heeft ff tijd nodig....enjoy the ride
 
Nice!!
Succes bro, volg met veel interresse deze 'log'...
 
morgen geef ik een boost aan mijn kuur:

testosteron depo galenika 750 mg
 
oohhh kikke,heb je eindelijk goeie sizzle.
Die bevallen mij prima die gallies.
 
Laat eens weten wat het doet met je;)
 
vind 750mg voor een eerste kuur wel wat overtrokken..
 
Back
Naar boven