XXL Nutrition

TEST E en griep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ramses2004

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2010
Berichten
89
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Beste Mensen,

Ik zit aan een kuur van Epo en Test E 250mg/week nu ben ik verleden week geveld door de griep, een hele week plat gelegen precies tussen mijn inname cyclus van vrijdag. Ik heb Test E doorgezet enkel nu ben ik de hele week ongelooflijk moe, slaap veel maar heb overdag totaal geen energie.
Nawerking van de griep of iets anders ?
 
Testosteron beinvloed je immuunsysteem. Stijging th2 cytokinen en daling th1. Th1 is nodig dus voor specifieke ziektes.

Je kan beta glucaan nemen (imunixx), dit laat je immuunsysteem terug naar th1 kantelen en voorkomt en ondersteund genezing ziekte.
 
beta glucaan (imunixx)...Nooit van gehoord. Doch lijkt me dit best interessant te wezen. Is dat vrij verkrijgbaar in de apo of moet je hier ook weer UG of zo voor zoeken?

Grtz,
 
Is vrij verkrijgbaar, zie google.
 
Idd vrij verkrijgbaar.
 
Flu gewoon goed proberen te blijven eten weekje kan je weer gaan knallen
 
Testosteron beinvloed je immuunsysteem. Stijging th2 cytokinen en daling th1. Th1 is nodig dus voor specifieke ziektes.

Je kan beta glucaan nemen (imunixx), dit laat je immuunsysteem terug naar th1 kantelen en voorkomt en ondersteund genezing ziekte.

Hoezo maak je t altijd zo moeilijk? Zeg gewoon dat die griep heeft en moet uitzieken:p
 
Hoezo maak je t altijd zo moeilijk? Zeg gewoon dat die griep heeft en moet uitzieken:p

Omdat het te voorkomen is en sneller te genezen :p En dit op een veilige manier.

Is een reden waarom je het van test krijgt en dat is de reden.
 
Back
Naar boven