AndroidHealthClinic

Test e en masteron cutting kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ElTuga

Novice
Lid geworden
28 apr 2022
Berichten
8
Waardering
4
Lengte
1m73
Massa
88kg
Vetpercentage
19%
Beste Forum leden.
Ik ben bezig met het droger heb een flinke blessure gehad (gescheurde ACL) en hierdoor was ik veel aangekomen.

Nu ben ik al aardig op weg maar wil graag de volgende stap zetten in deze sport.

Ik overweeg een test-é en masteron kuur te doen. Hierbij vraag ik ook om jullie advies.

Zelf dacht ik aan:
Wk 1- 12 250m test
Wk 1-12 250m mast e

Graag ook jullie advies op het gebied van nakuur.

Verder train ik momenteel 5x per week.
 
Niet echt on topic...
Maar als je echt 1,73 m bent, 88kg weegt met 19% vet zou ik voorlopig nog niet aan kuren denken.
 
Bedankt voor je reactie kan je mij vertellen waarom?
 
Beste Forum leden.
Ik ben bezig met het droger heb een flinke blessure gehad (gescheurde ACL) en hierdoor was ik veel aangekomen.

Nu ben ik al aardig op weg maar wil graag de volgende stap zetten in deze sport.

Ik overweeg een test-é en masteron kuur te doen. Hierbij vraag ik ook om jullie advies.

Zelf dacht ik aan:
Wk 1- 12 250m test
Wk 1-12 250m mast e

Graag ook jullie advies op het gebied van nakuur.

Verder train ik momenteel 5x per week.
En wat boven mij is gezegd, dan zou ik kuren vergeten of uitstellen. Zijn echt beginnersvragen
 
 
Bedankt voor je reactie kan je mij vertellen waarom?
Op 19 % met dit gewicht kan je makkelijk naturel cutten.
Bovendien op hoog vet% veel meer kans op estrogeen vorming met gebruik van AAS.
Ik zou mezelf eerst echt goed inlezen op aas en bijwerkingen terwijl je flink gaat cutten. Waarschijnlijk kom je tijdens dit traject (lezen en cutten) er steeds meer achter waarom dit een zeer slecht idee is.

Het zijn adviezen...
 
De juiste adviezen zijn al gegeven. Om nog aan te vullen uit mijn eigen ervaring: Hoog E2 (oestrogeen) sides zijn een bitch. Letterlijk en figuurlijk. Maanden bezig om gynecomastia (borstvorming) weg te krijgen, vervolgens met een poging het recht te trekken m'n E2 wezen crashen en laag E2 sides krijgen die net zo kut zijn. Pijnlijke gewrichten, lethargie.

Geen aanrader allemaal. Natuurlijk cutten tot een procentje of 10 zal een hoop gedoe kunnen voorkomen en zal je weinig op inleveren met een normaal (geen crash) diëet.
 
Bedank voor de reacties. Ga er mee aan de slag
 
Back
Naar boven