MuscleMeat

Test E en warmte

Bezoekers in dit topic

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2007
Berichten
2.899
Waardering
206
Even een chemische vraag;

Een persoon in de gym vertelde me gisteren dat hij zn tren ace injecties ED deed met een slin spuitje van 13mm in zn schouder.
Hij deed dit als volgt:
Hij neemt zn vial zet die voor 3/4 in een pan met water, brengt het water aan de kook, zet het vuur af wanneer het water kookt, wacht 2-3 minuutjes (olie bereikt dus nooit de 100°) en trekt de olie uit de vial met een slin spuitje en injecteert.

Net hetzelfde geprobeerd met een shotglas met sesamolie ipv een vial met kostbare aas, en indd, de olie gaat perfect in de slin spuit, al duurt het wel een minuutje ofzo. De olie krijg je er ook perfect uit.

Nu mijn vraag, als je dit doet met test E, heb je dan de kans om je test 'kapot' te maken door de warmte of is deze procedure schadeloos voor je testosteron dat in de olie zit?
 
Wat is het voordeel ervan omdat je het in een kleinere spuit kan doen???
 
zijn beetje mietjes willen geen auwie
 
kook maar meteen een eitje bij.
 
Wat is het voordeel ervan omdat je het in een kleinere spuit kan doen???

Grote naald = altijd een beetje tegen injectie op zien

Slin spuitje = lachen
 
laat ze allemaal maar laggen hoor! domme gezeik met;ohw slin naaldje je bent een pussy en noormale naald ben je een egte vent. totaal niks met het topic te maken.

heb het aan een maatje van me gevraagd die veel van stofjes en chemische dingetjes weet en zow als het in jou verhaal beschreven staat kan het geen kwaad.

hoe ik het zelf doe is gewoon heet water uit de kraan in een diepe bord, dan vialtje erin late staan voor 3 min.
optrekken en dan de normale groende naaldje gebruiken en de bil in.
voelt lekkerder aan warm vloeistof en heb er daarna minder last van
 
slin spuit gaat toch niet diep genoeg ?
 
0.6 x25 en niet bitchen man !
 
Bij de maak wordt het over de 200 graden verwarmd dus zo snel gaat het niet kapot. Ik deed het zelf ook weleens. Effe aansteker eronder helpt al wat.
 
slin spuit gaat toch niet diep genoeg ?
idd je kan zelf dieper injecteren dan sommigen mensen denken.
zo kun je voor quads zelf 0.8x 40 gebruiken.

OT: dam wat een pussy's de laatste tijd met injectie pijn gedoe enzo, knal gwn die naald erin en wees blij met de gains
 
idd je kan zelf dieper injecteren dan sommigen mensen denken.
zo kun je voor quads zelf 0.8x 40 gebruiken.

OT: dam wat een pussy's de laatste tijd met injectie pijn gedoe enzo, knal gwn die naald erin en wees blij met de gains

:rolleyes:

Waarom het pijnlijker maken dan nodig is... Ik moet toch maar 1ml zetten...
 
Pijn? Je voelt ja nauwelijks wat.
 
Zelf zonder opwarmen gaat die olie in een slinspuitje.
 
:rolleyes:

Waarom het pijnlijker maken dan nodig is... Ik moet toch maar 1ml zetten...

Veel last van pijn dan? Zet zelf nu 2ml en valt aardig mee precies een goeie stamp op men kont. That's it.
 
Wil groot wil worden moet pijn lijden!!!"Gepiep" pijn verkomen,kan hem ook in een donker holletje verwarmen maar mss doet dat ook wel pijn??
 
:rolleyes:

Waarom het pijnlijker maken dan nodig is... Ik moet toch maar 1ml zetten...
pussy.... derbij pijnlijker maken dan nodig is wtf zeg jij nu, je maakt altijd een gang met je naald en als je niet goed diep genoeg inject stroomt er altijd wat juice terug onderhuids;) maja je doet maar je kan wel met insuline naalden diep genoeg injecteren in triceps.
 
haha die man wordt meteen afgeschoten omdat hij een vraag heeft waarbij de drempel om te injecteren voor hem lager wordt.

als de échte stoere mannen nu eens met 1,2x40 gaan zetten, omdat 0,8x40 wel heel gewoontjes is :)
 
haha die man wordt meteen afgeschoten omdat hij een vraag heeft waarbij de drempel om te injecteren voor hem lager wordt.

als de échte stoere mannen nu eens met 1,2x40 gaan zetten, omdat 0,8x40 wel heel gewoontjes is :)

:)
 
Pfff wat een moeite voor een injectie.
 
Back
Naar boven