MuscleMeat

Test e en winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

amir1121

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
619
Waardering
131
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Echt of nep?

20190725_172035.jpg
 
amir1121 ik heb eens gezocht in het boek anabolics van William en die winstrol van dat merk kan ik nergens in het boek vinden.
(Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het daarom fake is)
 
Ik heb eigenlijk nog nooit een echt gespierde Marokkaan gezien... Berggeit genetics
 
Die massa is ook niet echt handig als je een OVtje zet en je moet rennen voor de ibahesj

Haha... Nee maar serieus... Noord-Afrikaanse genetics zijn denk ik gewoon kak voor bodybuilding. In duursporten zijn ze wel altijd goed.

Turken daarentegen zijn wel vaak met goede genetics... Van die gasten van 170-175 cm met dikke botten en gewrichten en van nature fucking sterk.
Ik trainde in NL in zo'n Turkengym en daar had je best veel van die gasten
 
Ik heb het idee dat negers ook snel spiermassa aanzetten.

Nu ik er zo over nadenk over Turken/Marokkanen, zie ik ook vaker gespierde Turken dan marocs.
 
Haha... Nee maar serieus... Noord-Afrikaanse genetics zijn denk ik gewoon kak voor bodybuilding. In duursporten zijn ze wel altijd goed.

Turken daarentegen zijn wel vaak met goede genetics... Van die gasten van 170-175 cm met dikke botten en gewrichten en van nature fucking sterk.
Ik trainde in NL in zo'n Turkengym en daar had je best veel van die gasten
Raar dan dat de grootste bodybuilder toevallig uit noord afrika komt( big rami).
 
Dat is de ironie, net zoals dat de langste basketballer uit China komt. Weet effe zijn naam niet meer maar die was 240cm ofzo
En trouwens het is bewezen dat noord afrikanen meer natuurlijke testosteron aanmaken als europeanen.
Genetics he?
 
Aangezien niemand fatsoenlijk op mijn topic reageert ga ik er van uit dat ik real gear te pakken heb?
Alleen met mn winstrol ben ik nog niet 100% zeker van!
 
Waarom twijfel je....heet toch niet voor niks oprecht pharma

Gek trouwens dat mensen zo reageren op je he, de ampulle maken trouwens een realend geluid als je ze openbreekt ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven