XXL Nutrition

TEST-E i.c.m eiwit dieet ..goeie combi?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.214
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Happy newyear
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste , vast voedsel boven vloeibaar.
Ten tweede, wat weet zij van bb?
Ten derde, wat weet jij van voeding?

Zou ff inlezen over aas, voeding en training.
 
cutten en bulken tegelijk dus..
 
26? en cutten op test?
 
Diëtistes weten helemaal niks van voeding........ blader voor de grap is door hun studieboeken. Allemaal van uitgever Broscience
 
al 5 posts waar ik niks mee kan.

Ik stel hier geen rare vraag denk ik, als dat wel zo is zeg het dan en onderbouw het dan.
 
Heb je een voedingsshema? Drop die eens dan?
 
Vertel inderdaad eens wat je maaltijdenplan is en wat er zoal in die shakes zit. Niemand kan gissen hoe je macro's er anders uit gaan zien.
 
hier
 

Bijlagen

  • Voedingsschema.xlsx
    82 KB · Weergaven: 107
Met dat voedingsschema kunnen we dus echt niets.
 
Staan geen macro's bij!

Maar eierkoeken?
Broodje tartaar?
 
Afgelopen 10weken volledig aan dit schema gehouden en toch 8kg bijgekomen en 1% omlaag gegaan in bf ...ik kan er wel wat mee blijkbaar :)
 
Afgelopen 10weken volledig aan dit schema gehouden en toch 8kg bijgekomen en 1% omlaag gegaan in bf ...ik kan er wel wat mee blijkbaar :)

als jij beter leest, dan had je aan die eerste 5 post voldoende gehad. iedereen geeft je precies antwoord.

Maar we zien het al, jij hebt het wiel zelf al uitgevonden met je +80kg en -10% vet in 1 week. :bow: ons heb je niet nodig!
 
Een eiwitdieet met eiwitrijke shakes :eek: uitvinding van de eeuw.
 
thanx mannen .echt een top forum dit!! De helft van alle posts worden keihard de grond ingetrapt.

vraag me altijd af wat voor figuren er nou achter die computers zitten.

Slotje aub!!
 
AAS in combinatie met veel eiwitten.. Slim idee! Daar heeft nog nooit iemand aan gedacht:o
 
Een eiwitdieet is iets dat je als bb'er of sporter altijd zou moeten aanhouden.
Het eetschema an sich ziet er niet verschrikkelijk uit maar zonder de hoeveelheden en macronutrienten (hoeveelheden aan eiwit, koolhydraat & vet) kunnen we er weinig over zeggen.

Zoals eerder gezegd, lees je nog wat in over voeding en laat het kuren voorlopig achterwegen.

En je laat je als 26 jarige toch niet wegpesten van een internetforum? Man up gozer.
 
Nog steeds geen antwoord op de vraag. Dietist X promoot eiwitshake Y om viermaal per dag in te nemen maar waar de inhoud niet van bekend is en wij moeten maar even aangeven of dit een goede manier van dieten is? Schijnbaar is dat de kern van het vraagstuk maar als je daarover verder wat vraagt dan trap je meneer zogenaamd de grond in.
 
Back
Naar boven