MuscleMeat

Test e kuur anti oestrogeen?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winstrol25

Novice
Lid geworden
8 mei 2016
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo ik wil over een poosje een kuur doen en die ziet er als volgt uit.
12 weken
1-12 test e 500 mg per week
1-12 vit b12 inject
1-12 hcg 500 per week

14-17 nolvadex

Ik wou er vanaf de eerste week ook een anti oestrogeen naast gebruiken maar ik twijfel tussen arimidex of masteron ik wil echt dat de kans op gyno niet aanwezig is.
Welk middel is het best hiervoor? En hoeveel per week?.
Grt.
 
Is dit je eerste kuur ?
Hcg t/m eerste week nakuur en 2x 500iu per week doen.
Waarom die vit B ?
 
Is dit je eerste kuur ?
Hcg t/m eerste week nakuur en 2x 500iu per week doen.
Waarom die vit B ?

Ben nu in de nakuur van een winstrol kuur maar dat was volgens mij zwaar ondergedoseerde rotzooi ben er niet veel mee opgeschoten.
Dus dit gaat straks mijn eerste echte kuur worden ja.
Vit b12 had ik gelezen dat je dan veel fitter bent onder de kuur maar die kan ik ook achterwege laten.

Maar is arimidex de beste keus om ervij te laten lopen tot aan nakuur of? En werkt dat het beste om gyno te voorkomen in een kuur.
Grt
 
Wat had je dan verwacht van winstrol only...
Ik vroeg het omdat ik wou weten of je überhaupt wel weet of je gevoelig bent voor estrogene sides. Beetje dom om ander preventief een ai te laten mee lopen.
Niet doen dus, wacht maar een paar maand en begin dan pas met je test only. Als je toch iets van schijfjes begint te voelen kan je altijd nolva pakken.
 
Wat had je dan verwacht van winstrol only...
Ik vroeg het omdat ik wou weten of je überhaupt wel weet of je gevoelig bent voor estrogene sides. Beetje dom om ander preventief een ai te laten mee lopen.
Niet doen dus, wacht maar een paar maand en begin dan pas met je test only. Als je toch iets van schijfjes begint te voelen kan je altijd nolva pakken.

Ik weet dat ik er gevoelig ben want ik heb al een beetje schijfjes onder me tepels niet echt zichtbaar maar ik voel ze duidelijk is na me pubertijd nooit weggegaan.
Dus ik wil er wel 1naast laten lopen tegen gyno.
Wat is volgens jou het best?
 
Dat zegt geen reet. Ik heb zelf ook wat puberale gyno en zelfs op zeer natte kuren met high test high deca en dbol heb ik nergens last van.
Beste is niks.
 
Dat zegt geen reet. Ik heb zelf ook wat puberale gyno en zelfs op zeer natte kuren met high test high deca en dbol heb ik nergens last van.
Beste is niks.

Oke dan moet ik mischien maar zonder proberen straks.
Maar over masteron heb ik ook goede dingen gelezen om die samen met test te doen.
Voor kwaliteits massa bijna geen vocht en vet(als je voeding in orde is uiteraard).
Hoe denk je daarover dan?
 
Mast is niet direct een anti estrogeen. Laat dat ff duidelijk zijn. Mast is ook geen echte massabouwer. Daar heb je veel betere voor. Mast is een androgeen en kan, wanneer je het stacked met bv. test de verhouding tussen androgeen en estrogeen veranderen.
Ik ben van mening dat je eerste kuur alleen uit test moet bestaan. Dit is de basis van elke kuur. En zo kom er je achter hoe jij op die basis reageert zodat je er in toekomstige kuren rekening mee kan houden.
 
Oke dan word het alleen test met hcg.
En nakuur alleen met nolvadex of ook met clomid de eerste 2 weken?
 
Clomid of Nolva kiezen. Niet beide tegelijk.
 
Ga eerst eens een tijdje off na je winny, ook al was het ondergedoseerd.

Je eigen test productie wordt ook verlaagd door winny, dus je had die winny gewoon niet moeten doen en meteen met test beginnen.
Maar aangezien je nu de fout al hebt gemaakt met winny, zou ik eerst een maandje of 2 wachten.
 
Ja Dat weet ik.
Ik was ook niet van plan om hem er direct achter aan te doen.
Maar ik wil gewoon alles goed voor elkaar hebben straks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven