AndroidHealthClinic

Test E kuur en krimpen van de ballen!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ramses2004

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2010
Berichten
89
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Ik ben momenteel bezig met een kuur Test E van 250mg/week.
Nu in de 6e week merk ik duidelijk dat mijn ballen kleiner aan het worden zijn, is dat normaal en wat kan ik er tegen doen ? Ik heb ook gehoord dat een 20 ng Nolva per dag hierbij kan helpen in de kuur.

Wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen ?
 
Hcg er naast laten lopen. Nolva gaat je hiervoor niet helpen.
 
Hcg like tremendes said
 
Wel jammer dat je dat zelf niet kan bedenken, voordat, je aan je kuur begint.
 
Wel jammer dat je dat zelf niet kan bedenken, voordat, je aan je kuur begint.
Vrolijke vriend als iedereen het allemaal zo goed weet als jou hadden we geen forums nodig in deze wereld, onze kennis verbreden we door elkaar te informeren en waar nodig te voorzien van advies. Zo plomp reageren als wat jij doet lijkt me niet op de plaats.
 
Hey Ramses! Weer terug aan het kuren? Nog steeds voor het fietsen?
Hoe lang ben je van plan te gaan kuren?

Als je nog even door wilt gaan zou je er inderdaad wat hcg naast kunnen nemen. Houdt de ballen enigszins op formaat. Maar hcg zelf onderdrukt ook en door de hcg vind er wat meer aromatase plaats (dus komt je oestrogeen spiegel iets hoger te liggen). Dat hoeft geen probleem te zijn.

Als je niet al te lang nog door wilt kuren zou ik de gekrompen ballen even voor lief nemen en daarna gewoon goed nakuren (sowieso natuurlijk).

Het krimpen van de ballen is in ieder geval een normale bijwerking. Dit komt doordat je nu exogeen test binnen krijgt, dus je ballen hoeven minder test aan te maken. Hierdoor krimpen ze. Hoe langer en hoe zwaarder je kuurt, hoe kleiner ze worden. Hoe kleiner je ballen geworden zijn, hoe moeilijker je herstel waarschijnlijk zal gaan verlopen.
 
Hey Ramses! Weer terug aan het kuren? Nog steeds voor het fietsen?
Hoe lang ben je van plan te gaan kuren?

Als je nog even door wilt gaan zou je er inderdaad wat hcg naast kunnen nemen. Houdt de ballen enigszins op formaat. Maar hcg zelf onderdrukt ook en door de hcg vind er wat meer aromatase plaats (dus komt je oestrogeen spiegel iets hoger te liggen). Dat hoeft geen probleem te zijn.

Als je niet al te lang nog door wilt kuren zou ik de gekrompen ballen even voor lief nemen en daarna gewoon goed nakuren (sowieso natuurlijk).

Het krimpen van de ballen is in ieder geval een normale bijwerking. Dit komt doordat je nu exogeen test binnen krijgt, dus je ballen hoeven minder test aan te maken. Hierdoor krimpen ze. Hoe langer en hoe zwaarder je kuurt, hoe kleiner ze worden. Hoe kleiner je ballen geworden zijn, hoe moeilijker je herstel waarschijnlijk zal gaan verlopen.
Yo, klopt nog steeds voor het fietsen, nog even doorhalen tot oktober en dan zit het erop. Kan het lichaam gaan herstellen voor 6 maanden, thanks.
 
Zou gewoon afmaken, en je nakuur nemen, komt vanzelf weer goed hoor HCG werd normaliter nooit gebruikt, en is nu dus alleen voor cosmetisch effect noodzakkelijk (ballen zien er groter uit).

Zonde van je geld!
 
Zou gewoon afmaken, en je nakuur nemen, komt vanzelf weer goed hoor HCG werd normaliter nooit gebruikt, en is nu dus alleen voor cosmetisch effect noodzakkelijk (ballen zien er groter uit).

Zonde van je geld!

Dus Power PCT kan volgens u niet werken?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Vrolijke vriend als iedereen het allemaal zo goed weet als jou hadden we geen forums nodig in deze wereld, onze kennis verbreden we door elkaar te informeren en waar nodig te voorzien van advies. Zo plomp reageren als wat jij doet lijkt me niet op de plaats.

Ik denk niet dat hij het op deze manier bedoeld heeft.

Hij bedoelt te zeggen dat een keuze om AAS te gebruiken niet zomaar genomen wordt en meestal wordt gedaan na een aantal jaar serieuze training. Daarna zal degene zich goed inlezen voordat hij met beide benen in de boot stapt en aangezien dit een van de meest voor de hand liggende bijwerkingen is, komt het over alsof je van de een op de andere dag besloten hebt om te gaan kuren.
 
snap niet waarom je voor een test e only op 250mg, hcg moet gaan pakken omdat je ballen tijdelijk krimpen. Ben je een ondergoed model voor hema ofzo? Big deal.
 
Ook al zit je maar op 250 mg/wk, als je ballen krimpen zou ik hCG zetten.
Ik merkte na 2 weken op 500 mg. al atrofie. Sindsdien beetje hMG en hCG erbij en het voelt weer fatsoenlijk.
 
Ook al zit je maar op 250 mg/wk, als je ballen krimpen zou ik hCG zetten.
Ik merkte na 2 weken op 500 mg. al atrofie. Sindsdien beetje hMG en hCG erbij en het voelt weer fatsoenlijk.

:rolleyes:
 
Vrolijke vriend als iedereen het allemaal zo goed weet als jou hadden we geen forums nodig in deze wereld, onze kennis verbreden we door elkaar te informeren en waar nodig te voorzien van advies. Zo plomp reageren als wat jij doet lijkt me niet op de plaats.

Er is hier meer op dit forum te lezen dan enkel basiskennis. Ik help graag mensen met mijn kennis, maar ik ben ook geen robot die iedere beginner vraag 500+ keer wil beantwoorden met hetzelfde antwoord. Dus lees jezelf eens in voor je een vraag stelt, iedereen is hierbij gebaat.

Ik ga ervan uit dat je wel eens de lijst met bijwerkingen gelezen hebt. Dan moest je wel weten dat krimpen van de testes een standaard bijwerking is.

Hcg aka pregnyl kan je hierbij helpen. Dosis is tot 500iu per week.
 
Shit man...op 250 test only al aant krimpen???
Kan me er niet echt iets bij voorstellen...en nee hoef geen foto's te zien...
 
Shit man...op 250 test only al aant krimpen???
Kan me er niet echt iets bij voorstellen...en nee hoef geen foto's te zien...

heb ik ook al bij 250 mg helaas, wel minder snel.
En stuur wel een foto als ik op 750 ga zitten :D
Je ballen hoeven geen werk meer de verichten lichaam denkt er is zat.
 
Laatst bewerkt:
''rookie speaking''

het krimpen is toch tijdelijk ? na je kuur worden ze toch weer zoals voorheen ?..
 
Vrolijke vriend als iedereen het allemaal zo goed weet als jou hadden we geen forums nodig in deze wereld, onze kennis verbreden we door elkaar te informeren en waar nodig te voorzien van advies. Zo plomp reageren als wat jij doet lijkt me niet op de plaats.

Het heeft helemaal niks te maken met iets goed weten of niet. Maar als je ook maar 1 seconde de moeite neemt om te zoeken op dbb of desnoods via Google had je deze vraag vast en zeker wel ergens voorbij zien komen. En het is niet lullig bedoelt tegen jou als persoon, maar ik vind gewoon dat je moet weten wat er allemaal kan opspelen voordat je aan een kuur begint. En een aantal Posts verder lees ik ook dat dit niet je 1e kuur is.
 
''rookie speaking''

het krimpen is toch tijdelijk ? na je kuur worden ze toch weer zoals voorheen ?..

Meestal wel, maar niet altijd. Als je maar lang en vaak genoeg kuurt kan het mis gaan. De rek is er dan een beetje uit om het maar zo te zeggen :p Overigens een prima reden om korter te kuren (6-8 weken).
 
Zou gewoon afmaken, en je nakuur nemen, komt vanzelf weer goed hoor HCG werd normaliter nooit gebruikt, en is nu dus alleen voor cosmetisch effect noodzakkelijk (ballen zien er groter uit).

Zonde van je geld!

:headbang:
 
Back
Naar boven