AndroidHealthClinic

Test E kuur en krimpen van de ballen!!!!

Bezoekers in dit topic

Ballen, Balls, cojones

snap niet waarom je voor een test e only op 250mg, hcg moet gaan pakken omdat je ballen tijdelijk krimpen. Ben je een ondergoed model voor hema ofzo? Big deal.

Nou ik snap dat wel. Dan ga je coïtusen met twee krentjes. Het is allemaal natuurlijk cosmetisch maar niets oogt beter dan een lul en ballen in proportie. Ik heb HCG nooit gebruikt. Moet me maar es gaan inlezen.
 
Zou gewoon afmaken, en je nakuur nemen, komt vanzelf weer goed hoor HCG werd normaliter nooit gebruikt, en is nu dus alleen voor cosmetisch effect noodzakkelijk (ballen zien er groter uit).

Zonde van je geld!

Mooi man .. Zonder enig verstand van zaken volslagen foutieve adviezen te geven .. Goed bezig ! :eek:
 
Als ik naar de datum kijk hoop ik dat zn ballen weer op normale grootte zijn...

Groeten
 
hcg vanaf het begin mee laten lopen en nakuur hmg en nolv, then youre done
 
snap niet waarom je voor een test e only op 250mg, hcg moet gaan pakken omdat je ballen tijdelijk krimpen. Ben je een ondergoed model voor hema ofzo? Big deal.


:haha::laugh:
 
Nou ik snap dat wel. Dan ga je coïtusen met twee krentjes. Het is allemaal natuurlijk cosmetisch maar niets oogt beter dan een lul en ballen in proportie. Ik heb HCG nooit gebruikt. Moet me maar es gaan inlezen.

Ik zie liever een k*tje, maar ieder zijn ding natuurlijk
 
Hcg is niet alleen voor je ballen om weer in normale formaat te brengen
Maar om je eigen testosteron aanmaak weer op gang te brengen.

Dus niet zonde van je geld.

Wat is trouwens de normale prijs van hcg pregnyl van organon 5000 iu?

Met sportieve groetuh
 
Back
Naar boven