AndroidHealthClinic

Test E kuur vroegtijdig beëindigen

Bezoekers in dit topic

Mowliee

Novice
Lid geworden
30 mrt 2013
Berichten
12
Waardering
0
Dag allemaal,

Ik heb een 3 tal jaar een test E kuur + tren gezet toen ik nog full into bodybuilding was. Dit heeft heel goed gewerkt en heb hier toen niks bijwerkingen van gehad, nagekuurd met nolva, blijven trainen en superveel massa behouden.

Sinds vorig jaar ben ik overgeschakeld naar crossfit, ik ben sterker geworden maar er is wel wat massa verdwenen door de andere manier van trainen.

Omdat ik die fysiek aka massa toch miste, heb ik begin van de maand besloten een Test E kuurtje van 8 weken te zetten, 2 x 250 per week, eventueel te verlengen tot 10 weken, ik wou niet meer zo'n extreme kuur als 3 jaar geleden met de tren erbij.

Nu ben ik op 9 maart begonnen met men eerste injectie, afgelopen donderdag (23/03/2023) dus de 3e week eigenlijk 'klaar'.

Ik ben 30 jaar en heb nog wel een kinderwens.

Ik had afgelopen weekend seks met mijn scharrel (ik drink normaal amper en had 2 duvels op, het was ook ontzettend warm in mijn kamer dus ik was behoorlijk aan het zweten) en ineens werd hij slap tijdens de daad, helemaal niet de normale gang van zaken dus ik was hier wel behoorlijk van aangeslagen en ik krijg dit nu niet meer uit mijn hoofd. Ik had nog kamagra liggen van wat wilde avonturen een tijdje geleden dus die heeft me toen wel uit de nood geholpen maar ik wil dit niet elke keer moeten nemen. Ik denk daar nu dus de hele tijd aan (dat helpt uiteraard ook niet... ) en heb bang voor blijvende bijwerkingen zoals erectiestoornissen/onvruchtbaarheid. Libido was 3 weken geleden super hoog, kreeg meerdere keren per dag een erectie / zin om te neuken / aftrekken en dan werd hij tussendoor nog stijf, dit is nu ineens ook een pak minder... Ik denk dat het vooral een mentaal probleem is door het voorval van afgelopen weekend maar ik vroeg me toch of dit toch door de kuur kan komen?
Ik voel me al bijna genoodzaakt om de volgende keer dat we seks hebben sowieso al een halve kamagra te nemen, omwille van de schrik dat het weer gaat voorvallen, ik vind dit niet echt oké voor het kopke..

Ik weet dat dit nog maar de 3e week is en de testo toen eigenlijk nog niet aan het werken was. Beeld ik mij dingen in of kan het zijn dat ik hier extra gevoelig aan ben en breek ik de kuur best vroegtijdig af? Ik heb nakuur tabs liggen maar dit is misschien helemaal niet nodig bij zo'n korte periode?

Alvast bedankt!
 
Zal de warmte en misschien vermoeidheid zijn geweest.
En niet teveel over nadenken, als je een keer geen honger hebt, maak jij je daar bij de volgende maaltijd ook geen zorgen om.
Dus... De juiste temperatuur en afwisseling van spijs :thumb:

Twee weken geleden hier gesext met de airco op warm, niet klaargekomen, wel helemaal kapot, zweten en buiten adem etc. Drooge lucht etc. Inmiddels al weer nieuwe herinneren gemaakt ;)
 
Stop met kuren of begin met HCG erbij te nemen. Je bent nu bezig om een kleine te maken of wat bedoel je ?
8 weken Test E vind ik ook zonde. Trek dan langer door en 500mg hoeft niet eens
 
Ik had nog kamagra liggen van wat wilde avonturen een tijdje geleden dus die heeft me toen wel uit de nood geholpen maar ik wil dit niet elke keer moeten nemen. Ik denk daar nu dus de hele tijd aan (dat helpt uiteraard ook niet... ) en heb bang voor blijvende bijwerkingen zoals erectiestoornissen/onvruchtbaarheid. Libido was 3 weken geleden super hoog, kreeg meerdere keren per dag een erectie / zin om te neuken / aftrekken en dan werd hij tussendoor nog stijf, dit is nu ineens ook een pak minder... Ik denk dat het vooral een mentaal probleem is door het voorval van afgelopen weekend maar ik vroeg me toch of dit toch door de kuur kan komen?


Alvast bedankt!
Zo te horen is het allemaal mentaal. Stoppen met je kuur om deze reden, zal dat mentale stuk alleen maar erger maken lijkt me.
Als je nog steeds een stijve kan krijgen als je met jezelf zit te spelen (of de bekende ochtend boner) dan zit er prestatiedruk/faalangst in je hoofd. Als je echt helemaal geen boner meer kan krijgen dan evt te hoge oestrogeen?

HCG erbij zetten is iig verstandig
 
Stop met kuren of begin met HCG erbij te nemen. Je bent nu bezig om een kleine te maken of wat bedoel je ?
8 weken Test E vind ik ook zonde. Trek dan langer door en 500mg hoeft niet eens
Nee maar dat kan de komende jaren wel aan de orde zijn.

En inderdaad 8 weken is kort, zal dan wrsl bijkopen om door te trekken tot 10 of 12 weken maar ik maak me zorgen omdat mijn libido ineens serieus gekelderd is en ik geen schade wil oplopen zoals je hier op het forum wel verschillende verhalen leest.

Wat bedoel je met 500mg hoeft niet eens?

En over hoeveel HCG spreken we dan?
 
Zo te horen is het allemaal mentaal. Stoppen met je kuur om deze reden, zal dat mentale stuk alleen maar erger maken lijkt me.
Als je nog steeds een stijve kan krijgen als je met jezelf zit te spelen (of de bekende ochtend boner) dan zit er prestatiedruk/faalangst in je hoofd. Als je echt helemaal geen boner meer kan krijgen dan evt te hoge oestrogeen?

HCG erbij zetten is iig verstandig
Waarom gaat stoppen dit alleen maar erger maken? In mijn hoofd ligt dit aan de testo, dus als ik ermee stop kan dit de blokkade misschien wegnemen?

Dat lukt nog wel, maar mijn libido is ineens serieus gekelderd...
 
Nee maar dat kan de komende jaren wel aan de orde zijn.

En inderdaad 8 weken is kort, zal dan wrsl bijkopen om door te trekken tot 10 of 12 weken maar ik maak me zorgen omdat mijn libido ineens serieus gekelderd is en ik geen schade wil oplopen zoals je hier op het forum wel verschillende verhalen leest.

Wat bedoel je met 500mg hoeft niet eens?
Dat het ook minder kan, met 375mg EW (EW=Elke Week)
 
Kan je dit even omzetten naar volkstaal dus naar mg of naar ml zoals bij test 1 ml ( = 250mg)? Sorry ??? :D
HCG geef je weer in IU. vaak is je vial 5000iu aan poeder. hoeveel ML het wordt hangt af van of je mixt met 1,1.5,2ml :D
 
HCG geef je weer in IU. vaak is je vial 5000iu aan poeder. hoeveel ML het wordt hangt af van of je mixt met 1,1.5,2ml :D
Ik zie het hier inderdaad, een vial van 5000iu poeder, injectiewater wordt meegeleverd.

Zet je dit als 2 aparte injecties of trek je dit bij in de spuit van de testo?

Welke dosering zet je dan als je vb. mixt met 1 ml injectiewater?

En de dosering is dan 2 keer 750iu per week, wat wil je zeggen met 500iu EOD?
 
apart

EOD is elke om de dag(ma-woe-vrij-zo....)
 
Waarom gaat stoppen dit alleen maar erger maken? In mijn hoofd ligt dit aan de testo, dus als ik ermee stop kan dit de blokkade misschien wegnemen?

Dat lukt nog wel, maar mijn libido is ineens serieus gekelderd...
In een nakuur zal je testosteron nog laag zijn waardoor jouw libido nog niet is zoals 'normaal'. Tijdens het herstellen lijkt mij dat je dan daar 'paranoide' over kan worden.
Neem je een AI zoals Aromasin? Een hoge of juist lage oestrogeen kan ervoor zorgen dat het in ieder geval fysiek niet lukt om stijf te worden
 
En mocht je echt stoppen met test zul je ook nog in een dipje vallen denk ik zo. Gewoon ff niet te druk maken vooral.
 
Back
Naar boven