MuscleMeat

TEST E kuurtje

Bezoekers in dit topic

Goldenboy

Novice
Lid geworden
8 mrt 2020
Berichten
26
Waardering
57
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste leden,

Ik heb behoorlijk lang aan wedstrijdzwemmen gedaan en daarnaast gedurende 13j 5x per week kracht training gedaan.
Wat uiteraard eerder functionele kracht was in functie van het zwemmen.
Ondertussen ben ik nu al 2 jaar gestopt met wedstrijdzwemmen en ligt de focus nu volledig op de krachtzaal.
Gedurende die 2 jaar heb ik er al een mooie progressie opzitten.
Ik kwam van 73kg met 7-8% vet naar nu 91kg met 10-11% vet. Beide gemeten met een huidplooimeter bij een erkend coach.

Het doel is om binnen 2 jaar mee te doen aan wedstrijden. Welke klasse ik ga meedoen, ben ik nog niet aan uit. De focus ligt op massa kweken.
Mijn voeding heb ik goed onder controle. Ik doe dat al meer dan 10 jaar onder intensieve begeleiding.
Bloedwaardes zijn ook opgemeten vorige week... Alles was perfect in orde. Misschien een enige bemerking was dat mijn natuurlijke testosteron waardes al iets hoger waren dan de normale waardes.

Vandaag heb ik mijn eerste spuit gezet.
Dit is mijn schema:
Week 1 - 12: 2x250mg TEST E
Week 13 - 14: /
Week 15 16: Nolva 40 MG dagelijks
Week 17: Nolva 20 MG dagelijks

Ik train 6x per week: push pull leg schema
Daarnaast eet ik rond de 5800 kcal op trainingsdagen.

Ik ben benieuwd welke progressie ik nu ga maken de komende periode. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.
 
Ik persoonlijk vind 12 weken net te kort voor de eerste keer, maar gelukkig beter dan 10 weken wat veel mensen ook schijnen te doen.
Succes!
 
Doe je nog cardio? Zwaar beroep? Anders gaat 5800 kcals je veel vet brengen.
 
Doe je nog cardio? Zwaar beroep? Anders gaat 5800 kcals je veel vet brengen.

Inderdaad. Er zijn pro’s van 130kg die minder eten.

Of hij telt zijn kcals verkeerd
 
Ik persoonlijk vind 12 weken net te kort voor de eerste keer, maar gelukkig beter dan 10 weken wat veel mensen ook schijnen te doen.
Succes!