MuscleMeat

TEST E kuurtje

Bezoekers in dit topic

Goldenboy

Novice
Lid geworden
8 mrt 2020
Berichten
26
Waardering
57
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste leden,

Ik heb behoorlijk lang aan wedstrijdzwemmen gedaan en daarnaast gedurende 13j 5x per week kracht training gedaan.
Wat uiteraard eerder functionele kracht was in functie van het zwemmen.
Ondertussen ben ik nu al 2 jaar gestopt met wedstrijdzwemmen en ligt de focus nu volledig op de krachtzaal.
Gedurende die 2 jaar heb ik er al een mooie progressie opzitten.
Ik kwam van 73kg met 7-8% vet naar nu 91kg met 10-11% vet. Beide gemeten met een huidplooimeter bij een erkend coach.

Het doel is om binnen 2 jaar mee te doen aan wedstrijden. Welke klasse ik ga meedoen, ben ik nog niet aan uit. De focus ligt op massa kweken.
Mijn voeding heb ik goed onder controle. Ik doe dat al meer dan 10 jaar onder intensieve begeleiding.
Bloedwaardes zijn ook opgemeten vorige week... Alles was perfect in orde. Misschien een enige bemerking was dat mijn natuurlijke testosteron waardes al iets hoger waren dan de normale waardes.

Vandaag heb ik mijn eerste spuit gezet.
Dit is mijn schema:
Week 1 - 12: 2x250mg TEST E
Week 13 - 14: /
Week 15 16: Nolva 40 MG dagelijks
Week 17: Nolva 20 MG dagelijks

Ik train 6x per week: push pull leg schema
Daarnaast eet ik rond de 5800 kcal op trainingsdagen.

Ik ben benieuwd welke progressie ik nu ga maken de komende periode. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.
 
Ik persoonlijk vind 12 weken net te kort voor de eerste keer, maar gelukkig beter dan 10 weken wat veel mensen ook schijnen te doen.
Succes!
 
Doe je nog cardio? Zwaar beroep? Anders gaat 5800 kcals je veel vet brengen.
 
Doe je nog cardio? Zwaar beroep? Anders gaat 5800 kcals je veel vet brengen.

Inderdaad. Er zijn pro’s van 130kg die minder eten.

Of hij telt zijn kcals verkeerd
 
Ik persoonlijk vind 12 weken net te kort voor de eerste keer, maar gelukkig beter dan 10 weken wat veel mensen ook schijnen te doen.
Succes!

Kan je dit toelichten?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Inderdaad. Er zijn pro’s van 130kg die minder eten.

Of hij telt zijn kcals verkeerd

Ik heb echt een gek metabolisme. Ik doe inderdaad ook cardio... ik vind dit gewoon ook fijn om te doen.
Voor mijn kuur at ik rond de 5500 kcal op trainingsdagen bij een bulk.
 
Kan je dit toelichten?
Vind het ook best wel een statement. Wil je iedereen die begint nu adviseren om 15-16+ weken te kuren voor de eerste keer? Ben wel benieuwd naar je toelichting :)
 
Succes man !
 
Lang geleden dat ik nog gepost heb... Maar nu ben ik exact 3 weken ver...

Ik merk al de eerste krachtverschillen sinds deze week op. Zeker legday gaat echt hard nu!
Verder merk ik al wat progress in mijn armen, traps en chest.
Geen side effects tot nu toe, enkel dat ik meer honger heb dan normaal.

Ik kan perfect blijven trainen in een gym. Dus geen zorgen voor mij voorlopig.

Gewicht van 90.8 naar 95kg.
 
Amai.. een open gym ?
 
Nieuwe update:

Gewicht nu op 98kg. Ik begin wel wat vochtiger te worden nu. Maar nog geen drama.
Het groeien begint nu echt wel zichtbaar te worden!
 
Vandaag 8ste spuit er in gezet. Voor de eerste maal een klein probleempje gehad.
Ik injecteer altijd in mijn glutes. Ik ben iets minder flexibel bij het injecteren van mijn linkerbil. Ik aspireer altijd. Maar blijkbaar heb ik niet goed genoeg gekeken.
Ik heb 1ml test er in geramd en ik keek naar mijn spuit en er zat wat bloed bij.

Waarschijnlijk ga ik het niet goed genoeg gezien hebben dat er bloed meekwam.

Ik neem aan dat dit niet zo'n drama is als je er weinig last van hebt?
 
Vandaag 8ste spuit er in gezet. Voor de eerste maal een klein probleempje gehad.
Ik injecteer altijd in mijn glutes. Ik ben iets minder flexibel bij het injecteren van mijn linkerbil. Ik aspireer altijd. Maar blijkbaar heb ik niet goed genoeg gekeken.
Ik heb 1ml test er in geramd en ik keek naar mijn spuit en er zat wat bloed bij.

Waarschijnlijk ga ik het niet goed genoeg gezien hebben dat er bloed meekwam.

Ik neem aan dat dit niet zo'n drama is als je er weinig last van hebt?
Zolang je er geen last van hebt is er helemaal niks aan de hand, als je een ml in een ader had gespoten had je het wel gemerkt
 
Zolang je er geen last van hebt is er helemaal niks aan de hand, als je een ml in een ader had gespoten had je het wel gemerkt
Thanks man!
 
Zolang je er geen last van hebt is er helemaal niks aan de hand, als je een ml in een ader had gespoten had je het wel gemerkt

Wat gebeurt er dan ? Of wat kan er dan gebeuren?
 
Wat gebeurt er dan ? Of wat kan er dan gebeuren?
als ik dichtbij (of in?) een bloedvat zit, krijg ik meteen een heel vieze smaak in mijn mond en een prikkel in mijn longen, niet alleen bij tren, ook bij test en mast.
 
Ik merk wel op dat mijn tepels wat puffy beginnen te worden...
Nolva laten meelopen?
 
Back
Naar boven