MuscleMeat

test e mast e clen

Bezoekers in dit topic

David1313

Novice
Lid geworden
5 apr 2017
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
hier doe ik mijn kuur voorstel iemand raad ?

1-10 test e
1-10 mast e
1- 10 clen
nakuur nolvadex

197m
96 kilo
12 %

doel is 100kilo op 8 %

reden dat ik lange esters pak is dat ik maar 1 pr week moet priken
 
10 weken aan 1 stuk door clen? Je hebt je goed ingelezen merk ik alweer :o
 
Hoeveel test, hoeveel mast?

En 10 weken Clen... :headbang:
 
10 weken aan 1 stuk door clen? Je hebt je goed ingelezen merk ik alweer :o

Geen ervaring met clen, maar is het niet achterhaald dat 2 op 2 af beter zou zijn en daardoor juist langer aan een stuk doorgenomen kan worden. Of 10 dan te lang is geen idee.
 
Geen ervaring met clen, maar is het niet achterhaald dat 2 op 2 af beter zou zijn en daardoor juist langer aan een stuk doorgenomen kan worden. Of 10 dan te lang is geen idee.
De 2 op 2 af (dagen) wat sommigen doen is inderdaad onzin. Alleen al vanwege de halflife.

Maar er vind wel degelijk downregulatie van de Beta 2 receptor plaats. Dus een pauze na Max ~2 weken is nuttig. Er zijn bepaalde anti histaminen die downregulatie vertragen. Maar waarom zou je nog meer rotzooi in je lijf stoppen dan nodig is.

10 weken Clen is gewoon idioot! Plus TS heeft al meerdere kuur topics geopend die duidelijk aantonen dat hij geen enkel idee heeft waar hij mee bezig is.
 
De 2 op 2 af (dagen) wat sommigen doen is inderdaad onzin. Alleen al vanwege de halflife.

Maar er vind wel degelijk downregulatie van de Beta 2 receptor plaats. Dus een pauze na Max ~2 weken is nuttig. Er zijn bepaalde anti histaminen die downregulatie vertragen. Maar waarom zou je nog meer rotzooi in je lijf stoppen dan nodig is.

10 weken Clen is gewoon idioot! Plus TS heeft al meerdere kuur topics geopend die duidelijk aantonen dat hij geen enkel idee heeft waar hij mee bezig is.

Okee bedankt! Wist ik niet, nu wel ;)
 
4kg er bij en 4% er af, how?
 
4kg er bij en 4% er af, how?

Die 4kg krijgt die erbij door te bulken op de aas, maar hij neemt ook clen erbij en daardoor denkt die dat die 4% vet eraf kan krijgen ondanks dat die boven onderhoud eet.???
Of zn supplier heeft hem dit wijsgemaakt
 
doseringen

Test e 450 ml
Mast e 400 ml

Als kuur met Clen beginnen met 1 tab ED opvoeren tot aan 6 tab/ED en max. 2 weken gebruiken. Hierna 2 weken ECA gebruiken om vervolgens weer 2 wkn Clen te gebruiken. dan weer ECA ..... enz. (bij blijvend resultaat << vet%) evt. 10 weken totaal.


als 10 % haal is goed voor mij
 
zou ik Aromataseremmers erbij nemen voor de zekerheid ?
 
Waarvoor? Zal je wss niet nodig hebben tijdens test/mast.
 
1-10 weken clen :rolleyes:

je bent niet goed wijs
 
Back
Naar boven