MuscleMeat

Test e Mast e - first cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inject 3, Dag 15:

Injecten verliep vandaag niet zo soepel als vorige week helaas. Het duurt bij mij vrij lang voordat ik me spuit vol heb met de hoeveelheid die ik wil, misschien iemand die weet wat ik moet doen om het sneller te laten verlopen? Sinds vorige week zit er weer 1.6 kg bij, ben er tevreden mee. Schouders zie ik al een stuk verschil in vergeleken twee weken geleden, daarnaast is me rug merkbaar groter en gaan mijn shirts + broeken al wat strakker zitten!

Toch maar besloten om de kuur te verlengen naar 8 weken!
Mijn eerste plan was om 10 dagen na de laatste inject voor 10 dagen Clomid te nemen op 50mg. Zal ik dan nu 14 dagen lang Clomid nemen of is dit te weinig/te veel?
 
met welke naald dikte trek je op?

wrm trouwens 50mg clomid en geen 25mg?
 
met welke naald dikte trek je op?

wrm trouwens 50mg clomid en geen 25mg?

0.7x0.40

Cools raadde 50mg aan voor 10 dagen of 25mg voor 20 dagen, na een kuur van 6 weken.
Hoeveel dagen op 25mg raad jij me nu aan dan, na een kuur van 8 weken?
 
0.7x0.40

Cools raadde 50mg aan voor 10 dagen of 25mg voor 20 dagen, na een kuur van 6 weken.
Hoeveel dagen op 25mg raad jij me nu aan dan, na een kuur van 8 weken?
trek nu zelf op met 0.8x0,5 gaat al heel traag maar heb niks dikkers :o

ik zal me fijner voelen op 20dagen 25mg, 50mg kan je last van je feels krijgen:o
 
trek nu zelf op met 0.8x0,5 gaat al heel traag maar heb niks dikkers :o

ik zal me fijner voelen op 20dagen 25mg, 50mg kan je last van je feels krijgen:o

Op 50mg ook al? Heb nu al af en toe last van me 'feels', dus dan moet ik even kijken wat t wordt.
 
Ik heb gister en vandaag aan het begin van de training, echt een enorme jeuk op me rug. Dit trekt wel weg na 10 minuten, iemand idee wat dit kan zijn heb het nooit eerder gehad.
 
Bij mij begon zo me acne uitbraak...
 
Ik volg je trouwens, ik wil ook de test/ mast gaan zetten. Nadat ik me heb in gelezen heb bij cools topic
 
Na 8 weken kun je hem alsnog 2 weekjes verlengen.., zou de optie iig open houden (voldoende gear in huis)!
 
Na 8 weken kun je hem alsnog 2 weekjes verlengen.., zou de optie iig open houden (voldoende gear in huis)!

Ik hou het nu echt op 8 weken.

Vanaf de volgende inject gaat de test 50mg omhoog voor de a:e balans. Merk dat me haren nog sneller groeien terwijl ik al helemaal onder zit en er lichtelijk acne begint te komen.
 
Is die pompoenpitolie geen idee om dat er bij te nemen,en ook nog b5.
 
In! ksit ook zwaar aan de twijfel of mijn eerste kuur 8 weken test-mast ga doen of 10wkn 500test...
 
Is die pompoenpitolie geen idee om dat er bij te nemen,en ook nog b5.

B5 heb ik al liggen maar deze ga ik in me nakuur nemen aangezien het dan waarschijnlijk echt nodig is.
Ik ga eerst aankijken wat die 50mg extra doet.
 
In! ksit ook zwaar aan de twijfel of mijn eerste kuur 8 weken test-mast ga doen of 10wkn 500test...

Ja ik zou dan die kuur van mij doen, weinig tot geen bijwerkingen en wel gains!
Bij die 10 weken test kan je oestrogeen te hoog worden en dan is er weer meer kans op bijwerkingen en dergelijke.
 
Ja ik zou dan die kuur van mij doen, weinig tot geen bijwerkingen en wel gains!
Bij die 10 weken test kan je oestrogeen te hoog worden en dan is er weer meer kans op bijwerkingen en dergelijke.
Weet ik. Maar kwil uit mn eerste kuur toch aardig wat proberen te halen aangezien je uit je eerste kuur foking veel kan halen. De oestrogenen sides zijn opzich te voorkomen door bijvoorbeeld nolva achter de hand te houden. Maar zoals ik al zei ben nog zwaar aan het twijfelen :p Benieuwd naar je eindresultaat bro.
 
Weet ik. Maar kwil uit mn eerste kuur toch aardig wat proberen te halen aangezien je uit je eerste kuur foking veel kan halen. De oestrogenen sides zijn opzich te voorkomen door bijvoorbeeld nolva achter de hand te houden. Maar zoals ik al zei ben nog zwaar aan het twijfelen :p Benieuwd naar je eindresultaat bro.

Ja je ken inderdaad nolva nemen tegen de sides maar mast is het 'gezondere' alternatief.
De log van Bengin vond ik wel tof om te volgen! Die had met Test E 500mg EW in 12 weken, 12 kilo gepakt en toen 10 kilo overgehouden. Ik zou die ff doorkijken man!
 
Dag 1 - 1e inject
Dag 8 - 2e inject (+2.4 kg)
Dag 15 - 3e inject (+1.6 kg)
Dag 22 - 4e inject (+0.4 kg)

Net voor de 4de keer een inject gezet. Dit keer in de quads i.p.v. de glutes, de vloeistof ging veel moeizamer uit de spuit dit keer. In me glute heb ik binnen 15 seconden alles geïnjecteerd, bij me quad duurde dit bijna een minuut weet niet of dit hoort ? Gewicht is deze week maar 0.4 kg omhoog gegaan helaas ondanks ik mijn kcal had verhoogd. Aankomende week nog maar iets toevoegen! Vanaf vandaag mijn dosis verhoogd op aanraadde van Cools. Komende 5 weken verder op Test E 360mg en Mast E 200mg, dit doordat ik licht last kreeg van acne en merkbaar meer haargroei op mijn lichaam.
 
denk dat je kg's de 1e 2 weken snel omhoog gaat door wat hoger vocht?
 
denk dat je kg's de 1e 2 weken snel omhoog gaat door wat hoger vocht?

Ja eerste twee weken ook vocht natuurlijk, maar alsnog 0.4 kg deze week? Lage kant lijkt mij.
 
Back
Naar boven