XXL Nutrition

Test e Mast e - first cycle

Bezoekers in dit topic

Van dat a:e ratio gelul word je af en toe wel moei ..

Zonder bloed te trekken kun je helemaal nooit weten of je a:e ratio goed is.

De ene krijgt al gyno als die naar een vial test-e kijkt en bij de ander is ze a:e ratio nog perfect op 2 gram test-e ieder lichaam is anders!
 
Van dat a:e ratio gelul word je af en toe wel moei ..

Zonder bloed te trekken kun je helemaal nooit weten of je a:e ratio goed is.

De ene krijgt al gyno als die naar een vial test-e kijkt en bij de ander is ze a:e ratio nog perfect op 2 gram test-e ieder lichaam is anders!
Zijn denk ik toch wel van die kleine dingen die een beginner zal weerhouden om te gebruiken terwijl die persoon wel wilt. Waarom zou je als eerste kuur niet gewoon het zeker voor het onzekere doen? Gewoon om te kijken hoe de ervaring is, en dan 2e kuur wel gewoon 500mg? (ik zelf zit wel te denken 1e kuur 500mg) maar mijn eerste kuur duurt nog wel ff :p
 
Zijn denk ik toch wel van die kleine dingen die een beginner zal weerhouden om te gebruiken terwijl die persoon wel wilt. Waarom zou je als eerste kuur niet gewoon het zeker voor het onzekere doen? Gewoon om te kijken hoe de ervaring is, en dan 2e kuur wel gewoon 500mg? (ik zelf zit wel te denken 1e kuur 500mg) maar mijn eerste kuur duurt nog wel ff :p
Je eerste kuur is net zo als je eerste keer xtc .. een ervaring die je nooit nog eens zo mee maakt.

En of je nou 250 test zet met 200 mast of meteen 500 test .. kijk eerst eens hoe je op test only reageerd.
 
Helemaal mee eens ! Test is de basis van alles.
 
hoe is het hier afgelopen?
 
Cools

Heb jouw kuur bijna afgerond, enige verschil is dat ik acht weken heb gedaan i.p.v. jouw zes weken. Heb de eerste 4 weken gebulkt en laatste 4 weken gecut.
Begonnen op 81 kg op 12%, net weer vet gemeten en zit nu op 84,2 kg met 8%. Zeer tevreden met resultaat! Verwacht dat er 2kg aan vocht afgaat en ik iets ga stijgen in vet tijdens nakuur. Volgende week beginnen met de nakuur, ik ga iets boven onderhoud zitten en extra vitamine B5 nemen tegen acne. Benieuwd of de B5 daadwerkelijk verschil gaat maken.

Qua sides: vrij weinig, op wat lichte acne na, en er 1x per nacht uit om te plassen.
Positief: Pomp, kracht, energie, drive, weinig sides, geen gekrompen ballen.

Edit: Dosering was Test e 360 mg (300 mg eerste drie weken ), Mast e 200mg.

Cools
Ben na mij nakuur 2.2 kilo verloren maar ook nog bijna een halve procent gedaald in vet. Uiteindelijk 4.6 VVM overgehouden!

Heb nagekuurd 10 dagen met Clomid op 50mg, had in nakuur wel redelijk wat sides.
Eerste paar dagen vrij veel last van kniegewrichten, veel acne, nog meer lichaamshaar en laatste dag ineens random depri.
Libido was nog wel hoog in nakuur, alles op de acne is nu weer normaal. Acne trekt langzaam aan weg, B5 heeft er volgens mij minimaal voor gezorgd dat acne niet erger werd.
 
En hoe staat het er voor met de gewonnen kilo's ?
 
Spijt van het cutten in dezelfde cycle direct na je bulk of zou je het aanraden?
 
ik heb een vraag over je nakuur. waarom maar 10 dagen? dat zet toch geen zoden aan de dijk ofwel?
 
ik heb een vraag over je nakuur. waarom maar 10 dagen? dat zet toch geen zoden aan de dijk ofwel?

Nakuur hangt nog steedz erg af van je lichaam. Basis aangeraden is 14 dagen 25mg clomid zelfs denk ik.
 
Nakuur hangt nog steedz erg af van je lichaam. Basis aangeraden is 14 dagen 25mg clomid zelfs denk ik.
Hoezo is dat een basis? Door wie of wat?
 
Hoezo is dat een basis? Door wie of wat?

Onderzoeken op het effect van een nakuur (veranderlijke dosis, veranderlijke duur) Al meermaals gedeeld door cools en galen in verscheidene discussies.
 
ik redeneer zo: de nakuur is erom je testosteron te verhogen (door middel van oestrogeen blokkade) dit weten we allemaal dus waarom maar 2 weken?
denk je dat je endogeen testosteron dan al genoeg hersteld is om niet verder onderdrukt te worden door het oestrogeen?
ik zou min 5 weken nakuren mis op 20mg nolva. Ik weet dat nolva en clomid een relatief lange halfwaardetijd hebben dus 2 weken kan geïnterpreteerd worden als 3weken.
 
Onderzoeken op het effect van een nakuur (veranderlijke dosis, veranderlijke duur) Al meermaals gedeeld door cools en galen in verscheidene discussies.
Laat maar zien dan, ben wel benieuwd. Link?
 
ik heb een vraag over je nakuur. waarom maar 10 dagen? dat zet toch geen zoden aan de dijk ofwel?

Ballen waren nog op formaat, dus had advies van Cools om 21 dagen 25mg te doen.
Heb uiteindelijk toch voor gekozen om 10 dagen 50mg te doen, is volgens mij voor nu voldoende geweest.

Ligt eraan per situatie/gevoeligheid/dosering/duur.
 
Mijn vraag naar Cools
Cools

Ik ben bijna klaar met mijn acht weekse kuur Test 360 mg / Mast 200 mg. Mijn ballen zijn nog steeds niks gekrompen (dit maakt volgens mij uit met pct lengte toch?), hoelang raadt jij clomid op 25/50 mg aan? Ik dacht zelf aan 13/14 dagen op 50mg...
Alvast bedankt!

Zijn antwoord
Klopt, als teelballen krimpen heeft dit te maken met je leydig en sertoli cellen.

25mg voor 3 weken zou ik nemen bij een 8 weken kuur zonder hcg.
 
Laat maar zien dan, ben wel benieuwd. Link?
Galen Heb je die onderzoeken nog bij de hand? Ik vermoed van wel aangezien ik je ze al zo'n 200 keer zien posten heb.
 
Back
Naar boven