MuscleMeat

Test E - Mast E

Bezoekers in dit topic

Crook

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
109kg
Vetpercentage
12%
Hello iedereen,

Ik ga op 11 maart starten met een kuurtje voor E5D. Het is ondertussen een klein jaar geleden dat ik nog geprikt heb. Ik had ook graag een wekelijks logje bijgehouden hierzo.

Wk 1-12 Test E 500mg
Wk 1-12 Mast E 400mg
Wk 15-18 Nolva 20mg ed

Stats:
189cm
104kg
12%

Mijn doel is op gewoon wat summerproof te geraken en hoop rond de 9 à 10% te eindigen. Ik hoef niet per se volop massa te winnen aangezien ik niet meer ‘breder’ wil worden dan ik nu ben.

Nu had ik voor ik start toch enkele vraagjes:

1. Ik heb van een vriend van me nog 6 amps gekregen van 100mg elk Tren Ace. Nu heb ik me de pleuris gezocht om een antwoord hierop te vinden maar helaas nergens aangetroffen. Zou ik een mini kickstart kunnen doen door bovenstaande kuur ook te beginnen met 2 weekjes desbetreffende 50mg Tren Ace om de dag? Of is dit echt zinloos en barslecht voor m’n lichaam? Anders pleur ik het ook gewoon de vuilnisbak in maar mocht dit toch iets van effect hebben kan ik het net zo goed ook maar gebruiken? (Als dit echt een oerdomme vraag is alvast mijn excuses)

2. Kan ik nog 100% full out cardio doen? Ik heb gemerkt bij mijn vorige kuur waar oa. Tren E bijzat (kuur staat onderaan) dat ik helemaal stuk ging als ik cardio deed en de fysiek van een 80jarige kreeg. Dit wil ik namelijk nooit meer, ik hou van mezelf nog effe helemaal leeg te lopen na een goeie training.

3. Ik heb de laatste tijd erg veel gelezen over HCG. Heb dit eerlijk gezegd nog nooit gebruikt omdat ik nooit ergens last van heb. Mijn vrouw is twee keer zwanger geworden na de eerste keer proberen dus mijn soldaatjes werken nog als een baas. En ook mijn libido heeft zelden een echte terugslag na mijn vorige kuren. Nu heb ik hier een ampule liggen van 5000 IU, wat zou betekenen dat ik eventueel wel bv van week 7-12 2x500IU pw zou kunnen gebruiken. Heeft dit effect of moet dit echt mijn volledige kuur meelopen en best nog eentje bijhalen? Of denken jullie van nou als je nooit echt last of hinder hebt gehad in de vorige hoeft het voor test-mast ook niet echt.

Mijn laatste kuur btw was
Wk 1-10
200mg Bold
200mg Test E
100mg Tren E
100mg Mast E

Wk 10-12
200mg Test E

Wk 14-16
Nolva 20mg p/d

Dit is dus ongeveer een jaar geleden.

Alvast bedankt voor de reacties en zoals gezegd hou ik dit logje vanaf de 11e ook graag bij! Cheers.
 
Ik zou eerder de tren a aan het einde toevoegen, wanneer je al goed lean bent. Zal mooi zijn dan, al zijn 6 ampullen wel niet zo veel, zou er of bij halen of sparen voor een (eventuele) volgende kuur
 
Ik zou eerder de tren a aan het einde toevoegen, wanneer je al goed lean bent. Zal mooi zijn dan, al zijn 6 ampullen wel niet zo veel, zou er of bij halen of sparen voor een (eventuele) volgende kuur

Okej dus even op het laatste erbij knallen kan geen kwaad dus. En ja dat begrijp ik, maar zoals ik zei werd mijn conditie echt onder 0, ben niet van plan om ooit nog Tren te gebruiken voor een volledige kuur. Word er ook een beetje (veel) prikkelbaar van wat niet echt goed samengaat met mijn werk :) Dus al is het maar een winst van 0,01% bij deze kuur dan is dat prima voor mij :) Thx!
 
Wel rekening houden dat als je diep gaat cutten je mss wel al chagrijnig gaat zijn voor je met tren begint.

Geen idee wat je plan nu is maar het voor 2 weken gebruiken zou ik nu ook niet doen eigenlijk, gaat je een moeilijker herstel opleveren voor zeer weinig voordeel. 4-5 weken minimum imo
 
Wel rekening houden dat als je diep gaat cutten je mss wel al chagrijnig gaat zijn voor je met tren begint.

Geen idee wat je plan nu is maar het voor 2 weken gebruiken zou ik nu ook niet doen eigenlijk, gaat je een moeilijker herstel opleveren voor zeer weinig voordeel. 4-5 weken minimum imo
Oke ga ik rekening mee houden En dan laat ik die Tren voor wat het is. Nogmaals bedankt!
 
Back
Naar boven