AndroidHealthClinic

TEST-E / Masteron / Boldenone / Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JHA

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
36
Waardering
19
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Hallo Gents and Girls,

Ik wil jullie vragen om advies en constructieve feedback op een kuur die ik aan het samenstellen ben. In het kort, iets meer info:
Nu ben ik na een borstspier blessure (klein scheurtje in de pees en zenuw beknelling, onder) weer begonnen met trainen, valt niet mee en ben licht onzeker. Het is geen prettige combi, kan ik jullie vertellen. Als ik mijn borstspier (rechts) wil belasten, krijg ik een angstig gevoel te hard te gaan en wil niet weer bij de fysio op de tafel komen. Maar dat onzekere gevoel zal de komende weken verdwijnen, vermoed ik.

Na het platliggen van de sportscholen (wat mij in herstel eigenlijk wel goed uit kwam) ben ik langzaam aan het opbouwen en mijn kuur aan het samenstellen en plannen. Ik ben sinds een week mijn opgedane (corona) vetjes van 19% naar 10% of minder aan het brengen (Hulde aan de eindeloze kipfilets, broccoli en sperziebonen..etc.. :meal: )en ik vermoed rond Oktober weer back on track te zijn.

Mijn plan:
Juni t/m Oktober - Langzaam opbouwen - Vetverlies: doel: 10% of minder (liefst 7 a 8%)
Oktober t/m Februari - Rond of op oud niveau te zijn, gereed om halve grammen te rammen :fluit:
Februari 2021 start kuur.

Hieronder mijn kuur welke ik samengesteld heb met een bekende:

Wk 1 t/m wk 10 Test-e 500mg
Wk 1 t/m wk 10 Mast-e 400mg
Wk 1 t/m wk 10 Boldenone 400mg (Wat zijn jullie ervaringen met Bold, heb ik nog nooit gezet)
Wk 4 t/m wk 10 Winstrol (40mg)

Wk 10 t/m wk 11 Hcg om de dag 500iu
Wk 11 t/m wk16 Nolva 20mg en Clomid 50mg

Thanks alvast!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Als je boldenone gebruikt zal ik het minimaal 16 weken gebruiken.
 
Waarom 16 weken en wat is jouw ervaring met bold?
 
Als je test e gebruikt zou ik het minimaal 30 weken gebruiken
 
Waarom 16 weken en wat is jouw ervaring met bold?
Zelf nooit ervaring mee gehad, wel mensen gesproken die er ervaring mee hadden maar vonden het totaal niks en hadden hun voorkeur na Primo of Mast. 16 weken omdat het bij de meeste lang duurde voordat het inkickt/resultaat zagen van de bold. Als je het toch wilt gebruiken zal ik het runnen op 600mg :D
 
  • Like
Waarderingen: JHA
Bold kan je prima ook korter gebruiken maar zou het zelf dan wel wat hoger doseren, op 400mg gaat het weinig klaarspelen. Ben zelf trouwens sowieso geen fan van bold, slap anabool met veel sides.
 
Bold kan je prima ook korter gebruiken maar zou het zelf dan wel wat hoger doseren, op 400mg gaat het weinig klaarspelen. Ben zelf trouwens sowieso geen fan van bold, slap anabool met veel sides.
Dacht dat Bold echt hoog gedoseerd zou moeten worden om daar toch winst van te kunnen boeken. Het is toch ook meer bedoeld voor de duursport wielrennen en dat soort sporten?
 
Ik vind vooral een nakuur met 20mg nolva en 50mg clomid vrij gul.
Ik word al emotioneel op alleen 50mg clomid.
Zou gewoon 1 van de 2 kiezen en baseren op hoe je je voelt nog kleine aanpassingen maken in de dosering.
 
  • Like
Waarderingen: JHA
Back
Naar boven