XXL Nutrition

Test-e + Masteron-E

Bezoekers in dit topic

Spinghar

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2010
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
Hallo beste mensen, ik heb nu een potje van 10ml test-e en potje masteron . en ben van plan om het samen te gebruiken om lekkere droge harde spiermassa te kweken, mijn vraag is moet ik de hele kuur masteron gebruiken samen met de test. of moet ik dit op laaste weken van de kuur doen.. en wat voor dosering is het beste,? ik wil altijd zo laag mogelijk doseren omdat ik een expiriment heb gedaan met kuren. mijn experiment ging als volgt

kuur. 1-8 wek deca=sus

nakuur pregnyl.. kwam 8 kilo aan hield 5 vast

ik gaf een andere jonge.. om de week 1 sus.. en een deca.. die kwam tot mijn verbazing na 8 weken 10 kilo aan !!!

mijn trainer zij dat tegen mij, je hoeft niet veel te gevruiken., kuur zo min mogelijk.. ik d8 als volgt

1-7 250 mg test e
7-10 500 mg test e
5-7 300 mg masteron
7-10 400 mg steron
nakuur pregnyl met wat creatine, + voor het geval dta nolva clomid
mijn vraag is dus.moet ik op het laatst pas de masteron erbij zetten of gewoon de hele kuur ?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen :)
 
kerel, schema stelt niks voor.
1-10 500mg teste e
4-10 mast e.

van mast e moet je niet veel van verwachten,je kan beter mast p gebruiken.
suc6
 
oke dus jij denkt dat mast.P het beter zal doen ?
en in dat geval hoeveel moet ik dan gebruiken en in welke week ( begin ) eind )
ennuh ik snap datje die test beetje aan de lage kanty vind.. maareh je hebt tog wel mijn experiment gelezen? en probeer nu te kijken of het werkt,, maar je hebt gelijk 500 mg is beter
 
De laatste weken ineens je test verhogen is ook wel dom... En pregnyl is helemaal niet nodig. Nolvadex is dan wel weer een must! Nakuren moet je doen met nolvadex of clomid.
 
Ja idd, pregnyl is geen nakuur.

Nolva of clomid zijn middellen om als nakuur te gebruiken.

Kijk nog eens naar je kuurtje want die zit idd niet goed in elkaar, staan hier genoeg voorbeelden van test en mast.

Zorg ook dat je eerst alles in huis hebt, voordat je begint.

Ik begrijp dat je nu bv 1 vialletje test hebt?
 
Zou het niet verstandiger zijn om die mast e een volledige 10 weken te laten runnen en de vloeistof mixen met test e in eenzelfde spuit? of is dat complete suicide hahah
 
hmm okee.. dus wat raden jullie aan. kunnen julie me net een betere schema geven. en ja heb vail van 10 ml test. E en masteron, zal in plkaats van pregnyl wel clomid gebruiken, en de gene waarvan ik het krijg is een heel bekende persoon.. en kuurt al jaren lang. sth's en all. en die rade me aan om pregnyl als nakuur te gebruiken, en zij ook dat ik masteron alleen laaste 4 tot 6 weken moest nemen, overigens gebruikt bijna iedereen in mij sportschool pregnyl als na kuur
 
Ga eerst naturel gainen, zo heb je ook voldoende tijd om je beter voor te bereiden en in te lezen over anabolica.
 
dit is niet me eerste kuur.
 
  • Like
Waarderingen: LaLa
Dan ben je helemaal stom bezig, je weegt 65 kilo en je hebt al gekuurd, lache met jou
 
Ja ik ben ook van plan om te kuren met Mast e en Test e, zo gaat +- mijn kuurtje eruit zien hangt van af of ik goed gecut ben anders gooi ik er Tren erbij:

Week 1-10 Test-E van Galenika 500 mg EW
Week 1-6 Mast-E 400mg (2ml) EW
Week 9-11 500 iu HCG / EOD (alleen als ik merk dat ik last heb van atrophy of impotente bijwerkingen zoals sperma vermindering gooi ik de pregnyl erbij)

Nakuur: Week 12-15 Novaldex+Aromasin 20 mg ED (2 tabs per dag van elk)

Iig wens ik je suc6 en idd zoals Fanatic_Daan zegt je stats zijn een beetje vreemd, heel vreemd... je beweert dat je gekuurd hebt en dan nog op 65 kg?
 
Dude? ? ?
Wtf!!!!
 
Back
Naar boven