AndroidHealthClinic

Test E mixen met Sustanon

Bezoekers in dit topic

Ivar_V

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2019
Berichten
556
Waardering
135
Lengte
1m83
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal.

Mijn Test E kuurtje loopt bijna op het einde.
Ik ben er achter gekomen dat ik een flink verlies heb qua ml's. In een vial van 10 ml haal ik er max 8.5-9 uit.

Kennelijk blijft er veel in de spuit achter. Ik meet dit precies af namelijk.

Omdat ik nu hoogstwaarschijnlijk een tekort ga krijgen wil ik dit aanvullen met Sustanon (die ik al in bezit had)
Ik moet nog 4 weken.

Ik dacht aan een verhouding TestE- Sustanon 2-1

Nu is mijn vraag aan jullie, heeft iemand van jullie weleens Test E gemixed met Sustanon?
Zo ja., merkten jullie verschil?

Alvast bedankt.
 
Gewoon samen, geen probleem

 
Gewoon samen, geen probleem

Bedankt.
Ik vraag me wel af omdat Sustanon een mix is van zowel korte als lange esters, je geen grote hormoonpieken ga krijgen?
Mijn lichaam is nu alleen gewend aan Test E.
 
Bedankt.
Ik vraag me wel af omdat Sustanon een mix is van zowel korte als lange esters, je geen grote hormoonpieken ga krijgen?
Mijn lichaam is nu alleen gewend aan Test E.
Laatste 4 weken lekker verhogen is ook te doen. Weet niet wat je gebruikt qua spuiten en naalden, maar verlies is ~ .05 op injectie spuit van 1ml. dus als je .85 trekt zet je ~.80 maar dat merk je niet in je vial
 
Laatste 4 weken lekker verhogen is ook te doen. Weet niet wat je gebruikt qua spuiten en naalden, maar verlies is ~ .05 op injectie spuit van 1ml. dus als je .85 trekt zet je ~.80 maar dat merk je niet in je vial
Ik gebruikt spuiten van max 3 ml.
 
Ik gebruikt spuiten van max 3 ml.
Sorry voor mijn late reactie, ik zie nu vanmorgen pas de notificatie van je bericht.

3ml, in dit geval luer-lock, heeft iets meer verlies van wat je zet, en je kunt moeilijker precies trekken. de plunjer is wat groter, en de spuit is van binnen ruimer dan 1ml.(meer ideaal als je grotere hoeveelheden zet)
 
Sorry voor mijn late reactie, ik zie nu vanmorgen pas de notificatie van je bericht.

3ml, in dit geval luer-lock, heeft iets meer verlies van wat je zet, en je kunt moeilijker precies trekken. de plunjer is wat groter, en de spuit is van binnen ruimer dan 1ml.(meer ideaal als je grotere hoeveelheden zet)
Geen probleem kerel!
Ik zit ook maar weinig op DBB.

Bedankt voor je reactie.


Dus 1 ml is hier dan niet echt 1 ml?

Omdat ik alleen wat Test E prik dacht ik waarom spuiten van 5 ml gebruiken als 3ML ook geschikt zijn.
 
Waarschijnlijk zet je dan 1,1-1,2 ml per keer. Als je de spuit tot 1 ml vult zit er eigenlijk meer in. Boven de 0 ml zit namelijk ook nog wat bij het opzetstukje voor de naald. Uiteindelijk blijft er minder dan 0,1 ml achter in de spuit.
Ik begon de 1e paar weken met 1 ML Test E (300 mg) nu zit ik een aantal weken op 1.5-1.6 ml (450-500 mg)

Als ik binnenkort de Sust erbij gaat nemen dan was mijn idee
1.2 ML Test E
0.6 ML Sust
Zo zit ik op een totaal nabij de 510 mg per week.
 
Waarschijnlijk zet je dan 1,1-1,2 ml per keer. Als je de spuit tot 1 ml vult zit er eigenlijk meer in. Boven de 0 ml zit namelijk ook nog wat bij het opzetstukje voor de naald. Uiteindelijk blijft er minder dan 0,1 ml achter in de spuit.
Dus ik prik meer dan 1 ml Test als ik 1 ml opzuig?
Ging er vanuit dat 1 ml = 1 ml
Wellicht is het geen exacte wetenschap, omdat je ook verlies hebt door het wegwerken/ kloppen van evt luchtbelletjes?!
 
Je meet met de trekker omlaag vanaf het eerste streepje. Je trekt door tot de vloeistof daar staat. Sust zou ik 3x pw zetten, en test 2x of vaker.
 
Maak de tets-e op en switch dan naar sust
 
Bedankt.
Ik vraag me wel af omdat Sustanon een mix is van zowel korte als lange esters, je geen grote hormoonpieken ga krijgen?
Mijn lichaam is nu alleen gewend aan Test E.
Ja, dat sowieso.
Ik zou dan, zoals KategorieC hierboven al zei, gewoon de enth opmaken en dan overgaan op sust. Je zou een beetje kunnen spelen met steroidplotter.com om te kijken hoe je dat het beste aan kunt pakken.
 
Ivar_V Wat is je kuur nu en hoe vaak zet je de E ?
 
Ivar_V Wat is je kuur nu en hoe vaak zet je de E ?
Ik gebruik nu nog alleen Test E 1.5/1.6 ml a 300 mg per week dus 450/480 mg Test E per week.
Ik heb nog 3 weken te gaan, dan heb ik er 12 weken opzitten.
De laatste week Test E ga ik niet halen dus zal het worden aangevuld met Sust.
Ik zet 1x per week.

Was aan het denken om vannaf deze week 20 mg anavar erbij te gaan nemen maar ik zie er eerlijk gezegd de meerwaarde niet van in.
 
Weggegooid geld die Var.
Meng gewoon de E bij de Sust, en pin 2x pw.
 
Weggegooid geld die Var.
Meng gewoon de E bij de Sust, en pin 2x pw.
Ik wil eens proberen om deze per keer 0.5 ml subcutaan te gaan zetten met een insuline naaldje.
Ben benieuwd of dit makkelijk gaat.
Mocht ik ooit op TRT gaan dan is dat dan wellicht een optie.
 
29G slin van de u100 spuit is 12.7mm. In je schouder gaat dat zeker IM, verder ligt het aan je vetpercentage. voor TRT kun je dat op veel plekken zetten, maar eigenlijk is dat voor EOD/ED.
 
29G slin van de u100 spuit is 12.7mm. In je schouder gaat dat zeker IM, verder ligt het aan je vetpercentage. voor TRT kun je dat op veel plekken zetten, maar eigenlijk is dat voor EOD/ED.
Ik wil deze eigenlijk in mijn buik vet prikken. (op precies dezelfde manier en naald als bij de HCG)
dus 2 x per week bijv
 
Ik wil deze eigenlijk in mijn buik vet prikken. (op precies dezelfde manier en naald als bij de HCG)
dus 2 x per week bijv
Ik weet niet hoe het zit met opname en UG, maar dacht dat Hasjkikkertje ook Sub zet(HG Sust-TRT)
 
Ik ben gestopt met Subq prikken. De lumps begonnen mij na verloop van tijd vreselijk te irriteren. Ik zet nu alleen nog IM in pecs/delts en roteer. Insuline naalden die ik gebruik zijn 0,33mm (29G) x 12x7mm.

Verder merk ik een wereld van verschil met het zetten van IM tov subq qua gevoel.

Als Ivar_V het prettig vindt moet ie het gewoon doen. Zo ben ik in ieder geval begonnen.

Edit; ik zie nu wel dat het UGL is. Ik zou het eerlijk gezegd niet aandurven dat subq te zetten, tenzij je weet dat het echt pharmagrade is.
 
Back
Naar boven