Fitness Seller

Test E mixen met Sustanon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doordat het IM gezet wordt merk ik de werking veel sneller. Dit komt door de prop ester. Het is niet veel, maar het geeft in ieder geval wel een soort van ''kickstart''.

Subq zet je in feite gewoon in vet en daardoor wordt de release van de test veel langzamer.
 
Ik ben gestopt met Subq prikken. De lumps begonnen mij na verloop van tijd vreselijk te irriteren. Ik zet nu alleen nog IM in pecs/delts en roteer. Insuline naalden die ik gebruik zijn 0,33mm (29G) x 12x7mm.

Verder merk ik een wereld van verschil met het zetten van IM tov subq qua gevoel.

Als Ivar_V het prettig vindt moet ie het gewoon doen. Zo ben ik in ieder geval begonnen.

Edit; ik zie nu wel dat het UGL is. Ik zou het eerlijk gezegd niet aandurven dat subq te zetten, tenzij je weet dat het echt pha

Nee ik heb idd een bekend UG merk.
Ik ga het binnenkort eens proberen.
Schouders? lijkt me pijnlijk.
 
Doordat het IM gezet wordt merk ik de werking veel sneller. Dit komt door de prop ester. Het is niet veel, maar het geeft in ieder geval wel een soort van ''kickstart''.

Subq zet je in feite gewoon in vet en daardoor wordt de release van de test veel langzamer.
Als de release trager is dan IM, zou het dan in theorie niet gunstig kunnen zijn ivm prik frequentie? In het geval van Test E.
 
Nee ik heb idd een bekend UG merk.
Ik ga het binnenkort eens proberen.
Schouders? lijkt me pijnlijk.
Nee man. Je moet ook geen harpoen gebruiken. 26G(bruin) of 27G(grijs) 13mm gaat prima.
 
Zet je dan 1 ml per keer in de schouders?
Ken wel iemand die 3ml in zijn schouder liet zetten. Had ook wel dikke Delts(niet vet)
ik kan er zelf niet bij, en mijn vrouw wil het niet voor mij doen. Maar zet ook geen milliliters meer.
 
Nee ik heb idd een bekend UG merk.
Ik ga het binnenkort eens proberen.
Schouders? lijkt me pijnlijk.
Als je het met een harpoen doet wel ja. Je voelt geen reet van 29g.
 
Zet je dan 1 ml per keer in de schouders?
Probeer eerst eens wat minder zou ik zeggen. Ik heb twee keer delts geprikt met 0.3ml tijdens een cruise en ik doe het echt nooit meer😂
 
Video's als dit moet je ook niet als voorbeeld houden. Hij aspireert niet eens, en gebruikt 25G(oranje) 25mm. 25G wordt ook gebruikt voor griepvaccinatie, maar dan 16mm.
Dunnere naald als ik eerder beschreef en hasjkikkertje(29G is dunner dan 25G) moet prima gaan. Ik zou het wel laten doen, ipv zelf.

 
Aspireren mensen tegenwoordig nog?
 
Ken wel iemand die 3ml in zijn schouder liet zetten. Had ook wel dikke Delts(niet vet)
ik kan er zelf niet bij, en mijn vrouw wil het niet voor mij doen. Maar zet ook geen milliliters meer.
Zet je gewoon zelf in de bil?
 
Video's als dit moet je ook niet als voorbeeld houden. Hij aspireert niet eens, en gebruikt 25G(oranje) 25mm. 25G wordt ook gebruikt voor griepvaccinatie, maar dan 16mm.
Dunnere naald als ik eerder beschreef en hasjkikkertje(29G is dunner dan 25G) moet prima gaan. Ik zou het wel laten doen, ipv zelf.

Thanks. Voor mij is het moeilijk om zelf in mijn schouder te prikken lateraal. Kom er moelijk bij:)
 
Daarom schrijf ik ook laten doen
 
Thanks. Voor mij is het moeilijk om zelf in mijn schouder te prikken lateraal. Kom er moelijk bij:)
Voorover hangen op een stoel of bank en je arm die je wilt prikken laten hangen en wat indraaien. Staand gaat het hem hier ook niet worden maar zo wel.
 
Het is voor mij automatisme, maar mijn hgh aspireer ik niet 😂
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven