XXL Nutrition

Test-e, Npp kuurtje.

Bezoekers in dit topic

Fatal2die

Novice
Lid geworden
13 nov 2011
Berichten
16
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hallo bbers,
Ik ben 23 jaar.
Train nu 4 jaar, 3.5 jaar "hardcore" al zeg ik het zelf en ik ben een half jaar wezen backpacken in Oz.
ik denk dat ik in de 3.5 jaar 20kg spier ben aangekomen en 5kg vet.
Ik weeg op dit moment 88kg en ik ben 1.84m.
Mijn voedings schema is een beetje gebaseerd op IIFYM maar niet helemaal.
Ik eet gewoon 4000kcal per dag en ik eet alles zolang ik me 200g protein maar bereik.
Enige sups die ik gebruik zijn eigenlijk alleen Wheyprotein en bbmulti vitamientjes.
Mijn doel is om een Old school bodybuilder te worden, Bob paris best physique immo

1-12 test-e 500mg/w
1-12 Npp 100mg eod

evt kickstart.
1-4 test-prop 100mg eod

14-17 nolva 20mg/dag

En is het slim om er nog een Hcg of ai er bij te pakken ?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Nakuur moet je 2 weken na je laatste inject zetten en hcg is altijd aan te raden. Een ai zou ik niet zomaar preventief laten meelopen.
Is dit je eerste kuur?
 
Nakuur moet je 2 weken na je laatste inject zetten en hcg is altijd aan te raden. Een ai zou ik niet zomaar preventief laten meelopen.
Is dit je eerste kuur?
ja klopt had een foutje gemaakt in me schema.
maar heb het al aangepast.

Voor sommigen miss wat zwaar als eerste kuur zeker met kickstart, maar aangezien nandrolon vrij mild is qua sides
Leek het wel oke om het zo te doen.
 
Ik zou niet eod gaan zetten als eerste kuur. Toch handig als je meer prik ervaring hebt als je zolang eod moet zetten.

Zou dan gaan voor 250 test en 200 deca als je nandrolon erin wilt hebben. Maar ik zou gewoon test e 500mg/week doen als eerste kuur.
 
Laat die nnp maar even liggen. Weet niet waar die plotse liefde voor nnp vandaan komt?

Gewoon 200-300 mg deca per week (1x per week prikken). Test op 250-400 mg/week.
 
Ik zie niet in waarom je gelijk wilt stacken. Met jouw stats valt er met een halve gram test genoeg te behalen.
Als je daar niet goed op gaat, dan doe je iets gewoon niet goed.
 
Back
Naar boven