Fitness Seller

Test-E of wat anders?

Bezoekers in dit topic

Emiel_93

Cool Novice
Lid geworden
8 aug 2016
Berichten
66
Waardering
9
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Kleine intro over mij.

23 jaar
1.84 lang
86kg
bf 10-11%

5 jaar geleden begonnen met liften. 2 jaar geleden echt serieus aan gaan pakken met name de voeding.
98 kilo 21%bf naar 84 kilo 11% bf gegaan. Dat was allemaal natty door gewoon juiste voeding te nemen ( en wat supps).

Kuurgeschiedenis:
6 weken anavar 50 mg , winstrol 40 mg.
Merkte hier vrij weinig van en vraag me dus ook af of ik troep heb gekregen..
Online gekocht simpelweg om dat ik het lastig vind om het in het echt te regelen.. ken ook niemand.

Nogmaals 6 weken winny gedaan.
5 kg aangekomen waarvan 3 kg behouden.

Nu wil ik de volgende stap nemen. Ik wil groter worden en meer spiermassa aanzetten. Ik ben blij dat ik momenteel rond de 10% bf zit omdat ik nu ( na jaren) eindelijk een sixpack heb en wat aderen zichtbaar op mijn armen. Maar ik wil groeien. Ik ben van plan om Test-E 500 10 weken te gaan doen. Als ik rondkijk op de forums lijkt test,tren,mast mij het mooiste kuurtje maar dat vind ik simpelweg te heftig voor een eerste keer aan de injecties.

Ook heb ik aan anavar only 80mg/dag zitten denken, erg prijzig maar ik hoor er goede dingen over. Enige lastige lijkt me dan om dus echte goede anavar te bemachtigen.

Mijn voedingsschema is als volgt:

06:00
50g oats
300ml melk
schep whey

09:00
2 gekookte eieren + banaan

12:00
75g rijst
200g kip

15:00
30 g mixed noten

16:00
protein bar of blik tonijn

18:00
workout daarna whey +300 ml melk

19:30
220g zoete aardappe
200 g groente
200 g witvis,biefstuk,kalkoen,kip of gehakt

22:30
250 g kwark of cassein shake

supplementen:
Creatine
BCAA
Proteine
chromium
multivitamines
fatburner
soms pre workout.

Ik hoor graag jullie mening en of test voor mij de juiste keuze is! zo ja, dan zal ik snel aan deze kuur beginnen en uiteraard een log bijhouden.

P.s. Sorry geen foto's.
 
test-e op 500 is gewoon een heerlijke kuur, zou ik zelf ook altijd doen boven anavar.
 
Thanks man!,

Ik heb er ook echt zin in om het te gaan doen.
Het enige wat mij tegen hield is dat ik jaren heb gestruggeld om mn sixpack zichtbaar te krijgen en was bang dat ik met 10 weken test e 500 miss wat bf erbij zou krijgen.
Maar aangezien off season eraan komt is dat ook niet erg, daarna kan ik altijd weer gaan cutten ^^
 
Back
Naar boven