XXL Nutrition

Test-e ondergedoseerd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schwarzeneeger

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
1.050
Waardering
189
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Beste dbb'ers,

Zit momenteel aan de test-e 1 gram per week. Heb 2 batches die ik gebruik, maar merk dat ik wanneer ik switch van batch, ik elke keer terugzak in kracht, 2 kilo kwijt ben (wss vocht), minder pomp heb en minder vol ben, ook libido daalt. Ook heb ik bij de "goede" batch totaal geen pip, en bij de andere echt extreem. Ik wissel steeds van batch en merk dus elke keer weer verschil. Vriend van me doet dezelfde kuur, ook zelfde batches en zit elke dag aan de ibuprofen om zijn pip te verminderen.

Gear is dus waarschijnlijk ondergedoseerd?

Gr
 
Ik merk eigenlijk altijd wel aan de pip of ik goed gedoseerde heb of niet. Overigens is het bij mij wel andersom » meer pip = hoger gedoseerd voor mijn gevoel.

Een mindere Batch kan altijd voorkomen. Het is en blijft UG, dus ik doe er ook niet zo moeilijk over zolang de volgende batch maar weer goed is. Overigens kun je bij een beetje goede supplier gewoon een batch omruilen :)
 
Als je zoveel pijn hebt van hetzelfde merk zou ik ze omruilen bij je supplier, heb ik voorheen ook wel eens gedaan en was geen probleem.
 
Oke thx. Ben van plan om 1 ml van elke batch te pakken en dat 2 x per week te injecten om pip te verminderen. Hopelijk helpt dat.
 
Back
Naar boven